Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 4. ožujka 2018.

Kreativna srijeda ( nedjelja ): MINU - HOME DECORE



Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi, zakašnjeli post💗

Prije svega se želim ispričati što je došlo do kašnjenja, već sam spominjala na Facebook stranici ali evo još jednom za one koji me tamo ne prate ( što čekate? to bi me jako veselilo i možemo se više tipkati😉). Naime, većina vas zna da sam trudna i sada sam ušla u zadnje tjedne i jednostavno se nisam osjećala dobro pa nisam ni tipkala, ali nadam se da je to bio samo privremeni zastoj i da smo već od ovog posta pa nadalje u normali.

No, nakon mog opravdanja krenimo mi na ono o čemu je danas riječ. Danas vam donosim jedan genijalan brand koji me kupio na prvu fotografiju koju sam na Instagram-u. Riječ je o Minu home decore brandu koji ima predivne, ali stvarno predivne i genijalne podmetače za čaše. Da, dobro ste pročitale. Naime, svi mi u kući imamo podmetače za čaše ali većinom su skriveni u ladicama i kuhinjskim elementima, barem je tako kod mene hahaha. Jer su kako bih pristojno rekla, obični, plane, ničim ne odudaraju da bih ih ponosno izložila i iskoristila kao dekoraciju. E, pa ova divna dama ima rješenje za naše probleme. Podmetači koje ćete ponosno stavljati na display bilo na kuhinji stol ili stolić u dnevnom boravku. 
Krenimo mi sada na pitanja i fotke da vidite zašto sam se odmah zaljubila.


Savršena fotkica😍


Prvo bih kao i uvijek zamolila da se čitateljima ukratko predstavite.

Pozdrav svima koji čitate ovaj blog :) Moje ime je Martina, i imam najslađu maltezericu Minu. Sigurno se pitate šta sad nju spominjem, al ubrzo ćete saznati.
Sa svojih 20 godina preselila sam se u Zagreb, a sa svojih 30 godina opet sam se  vratila u mirnu i posebnu Pulu. Budući da sam u Zagrebu živjela vrlo ubrzanim tempom života, povratak u Pulu stvorio mi je višak slobodnog vremena. A kad imam više vremena nemam mira, uvijek nešto kombiniram.

I kako odabrati samo jedan set, kakooo?

Jako me zanima još odkad sam otkrila profil na Instagramu, otkud uopće interes za izradu podmetača? Definitivno je nešto što svi koristimo i imamo  kući, ali zašto ste se baš za njih odlučili?

Željela sam napraviti nešto svoje, ali nisam znala što. Htjela sam samo da bude nešto drugačije. Jedne sam  večeri krenula spremati stol za večeru. Kada sam htjela staviti čašu, shvatila sam da mi zapravo fali podmetač. I eto ideje. Pokrenut ću proizvodnju dizajnerskih podmetača. Odmah sam počeli sa prvim idejama i pitanjima: od čega ih proizvoditi, di ih proizvoditi, kako ih plasirati na tržište, kako uopće nazvati brend? Odgovor sam imala samo na zadnje pitanje :) brand podmetača bit će Minu.
Maltezerica Minu je došla u moj život prije 7 godina, i od tada smo nerazdvojne, čak i na posao idemo skupa. Budući da sam svjesna da neće moći biti samnom tokom cijelog mog života uvijek željela sam da napravim nešto po čemu će uvijek biti tu, ali nisam znala točno šta i kako. Tako je ukratko došla ideja.
Svi mi svakodnevno možemo koristiti podmetače, ali ne koristimo jer su uvijek nekih čudnih dizajna pa nam se ne uklapaju u dekoraciju stola. Prva ideja bila je da se podmetači proizvedu od pluta, ali nisam bila zadovoljna kako su boje ispadale na njima, uvijek su imali neku tmurnu notu. Tada sam se sjetila forexa, koji se pokazao kao idealni materijal. Bijele je boje, pa svaka boja se isprinta baš kako želim, lako se održava i može se rezati u raznim oblicima.

Slika preuzeta OVDJE

Postoje li planovi za proširenje ponude, primjerice da se naruči podmetač za čaše i u istom uzorku podmetač za jelo, tj. tanjure?

Trenutno imam osam kolekcija, koje se mogu vidjeti na INSTAGRAM profilu FACEBOOK stranici Minu home decore. Bitno je napomenuti to, da svako mi može poslati ideju, sliku ili nešto što želi da dizajniram na njegove podmetače. Tako su jedne od ideja koje sam radila bili podmetači za kafiće, restorane, razne evente, poklon za zahvalnice za vjenčanja, krštenja, i sl. Plan mi je svakako proširiti asortiman na podmetače za tanjure. Zato sam i dala ime Minu home decore. Volim jako uređenje doma, i željela bi kada bi u ponudi imala sve za uređenje stola, ali polako.

Prigodne za ljubitelje čaja

 Po slikama vidim da imate zbilja inspiracije na pretek i otkud toliko inspiracije za raznolike modele koji su sve bolji od boljeg i divniji od divnijeg. Ono što mi je odlično je što ovo definitivno nisu podmetači koji se drže u ladicama skriveni, ovo su podmetači koji su ukras doma i s ponosom ih treba držati na vidljivom mjestu.

Hvala puno na ovim riječima. Drago je mi je kada nešto, što ja vidim svojim očima lijepo, se sviđa i drugima. Ideje dolaze same, ne forsiram previše, budući da mi je to hobi, a ne primarni posao. Gledajuću razne profile na Instagramu, primijetim svakakve uzorke ili boje, pa sve to u mojoj se glavi spoji i evo ideje.

Winter wonderland

Kupuju se naravno u setovima i cijena je odlična koliko sam upoznata. Zanima me koliko traje proces izrade, kolika je mogućnost da budu personlizirani natpisi i samo održavanje istih?

Da, ukoliko se kupci odluče za naše kolekcije koje su već napravljene onda se kupuju u kompletima. U svakom je kompletu po 6 komada. Ali ako se želi i neka specifična količina nije problem. Sve se dogovorimo. Valja napomenuti da su podmetači obostrani. Tako da u slučaju fizičkog oštećenja sa jedne strane, uvijek imate drugu. Podmetači se vrlo jednostavno održavaju. Operete ih kao i ostalo posuđe, ili samo prođete sa krpicom i spremni su za ponovno korištenje. Većinu kolekcija uvijek imamo dostupno, tako da od uplate isporuka je moguća unutar dan/dva. U slučaju da potrebna količina nije dostupna, isporuka je moguća kroz 10-tak dana. Ako želite personalizirane rok je maksimalno 15 dana.  


Svoje podmetače po stvarno realnoj cijeni možete naručiti ili na FACEBOOK stranici ( svakako ju i zapratite i pružite podršku pa ću se potruditi u budućnosti organizirati vam i darivanje gdje će upravo podmetači biti nagrada, naručiti ću za vas i kupiti ili će dobitnik sam odabrati uzorak, a ja platiti jer eto toliko mi se sviđaju i voljela bih da netko od vas također ima) te također na INSTAGRAM profilu.

Pišite mi jeste čuli već za ovaj brand? Kako vam se sviđaju podmetači? Koji su vam najdraži bilo sa ovih fotki ili sa profila?


Do idućeg posta šaljem puseeee.



Broj komentara: 8 :

  1. Super su svi posebno ovi s natpisima za čaj,kavu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam cula za ovaj brand ali jaaako mi se svida ideja. Ja uvijek koristim podmetace za case i volim kada su posebni, lijepi i neobicni. Bas nedavno sam dobila jedan unikatni set koji mi se jako svida tako da cu obavezno skicnuti i sta Minu ima u ponudi.
    Drago mi je da si sada ok i zelim ti da tako i ostane 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja ne znam koji mi je bolji stvarno.bas su posebni.hvala ti draga na lijepim riječima😀ali uskoro ćemo se razdvojiti i necemo vise biti 2 u 1 i onda ćemo i ja i princ biti najbolje

      Izbriši
  3. Nisam čula za ovaj brend , zanimljivo i drugačije od dosad viđenog i svakako pohvale za ideju ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se za ideju svakako, takvih ljudi nam treba vise i to je jedan od razloga zasto ovu rubriku na blogu obozavam.Imam mogućnost predstaviti neke ljude koje možda ne biste same pronasle

      Izbriši
  4. Meni je ovo baš zanomljivo i fora

    OdgovoriIzbriši