Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 7. ožujka 2018.

Kreativna srijeda: Minimal Chic prirodna kozmetika


Dobrodošle u novu Kreativnu srijedu koja i ide u srijedu, čuda se ipak događaju, hahahah😄

Tko o čemu, Makeupholic o prirodnoj kozmetici. Danas Vam predstavljam jedan brand koji je i meni otkriće i tek mi preostaje isprobati proizvode i javiti dojmove. Ono što me privuklo profilu su zanimljivi proizvodi i preslatka ambalaža. Riječ je o Minimal Chic kozmetici i svakako ju zapratite. Možemo li na trenutak komentirati ime koje je meni precool? Slažete se?

Bit ću "skromna" na trenutak i reći da želim sa slike... SVEEEEEEE😍 Već ih vidim u nekoj slatkoj košarici u mojoj kupaonici💖



Krenimo mi upoznati tko je ta divna dama koja stoji iza mirišljavih divotica.

Kao i svih dosad, prvo uvijek zamolim da nam se ukratko predstavite?

Ja sam Aleksandra, živim u Zagrebu, honorarčim kao novinarka na HTV-u, pokušavam biti dobra mama svojoj kćeri, što manje uništavati svijet oko sebe, fino kuhati, puno plesati i družiti se s prijateljima. U slobodno vrijeme koje nemam izradujem "Minimal Chic" prirodnu kozmetiku.

Hijaluronska kiselina i rozi serum??? Yes please

Otkud je počeo interes za prirodnu kozmetiku i uopće za izradu iste? Koliko dugo si u tome?

Zanimanje za prirodnu kozmetiku je došlo nakon što sam prije 7 godina pročitala sastav nekog proizvoda koji sam koristila. Pa sam puno istraživala i shvatila da konvencionalna kozmetika u stvari jako puno naplaćuje dosta loše sastojke i odlučila da ću pokušati sama sebi napraviti kremu po nekom receptu. I uspjelo je. Poslije sam išla na tečaj kod aromaterapeuta Saše Radulovića, malo po malo sam krenula raditi kozmetiku za mamu, sestru, tetu, pa poslije prijateljice i onda se to proširilo.

Koristite li tonike za lice u svojoj rutini? Ja obavezno svaki dan, ujutro i navečer.


Da li je izrada prirodne kozmetike proces koji zapravno nikada ne završava, mislim na učenje i primjenu  novih sastojaka, noih proizvoda?

Proces učenja ni u čemu nikad ne završava pa tako ni u izradi kozmetike. Uvijek postoje nove aktivne tvari i komponente, nove kombinacije, nova lica i tipovi kože i uvijek je izazov pronaći idealnu kombinaciju ulja, hidrolata, emulgatora i aktivnih tvari za nekoga. Ispred mene je još uvijek puno učenja.

Vidite da sam bila u pravu kada sam rekla da ima raznolike prozvode

Ako se ne varam, ovo nije još uvijek full time job, težiš li tome da to uskoro postane?

Nekako sam prihvatila da mi u ovoj životnoj fazi Minimal Chic ne može biti jedini izvor primanja. Dobiti kremu ili serum izradene baš za vaš specifični tip kože ili neki problem, koje je netko "skuhao" od kvalitetnih biljnih, eteričnih ulja i hidrolata ultimativni je luksuz. Ali isto tako, individualiziranu prirodnu kozmetiku nemoguće je doista staviti na tržište. Imam neke planove, ali zasad su još uvijek u mojoj glavi.

Uskoro će nam stići ljeto pa će nam svima trebati ovaj proizvod, zar ne? Koristite li više kreme ili ulja za sunčanje?

Koji bi proizvod bio must have i onaj koji se obavezno mora isprobati?

Uh, teško mi je odgovoriti. Mislim da ljudi najviše vole serum s hijaluronskom kiselinom, kreme za lice i dezodorans. Ja sam ipak ovisnica o uljnim serumima i jako hranjivim kremama jer imam izrazito suhu kožu. U zadnje vrijeme su hit i tonici za lice od hidrolata smilja, ruže, ceramida i ekstrakta krastavca.

Za sve suhokošce tu je ulje za lice

I zanima me jako, koristiš li uopće kupovnu preparativu ili sve svoje proizvode? To me uvijek zanima kada se radi o nekome tko zapravo sve sam može i zna napraviti?

Kupovnu preparativu ne koristim već godinama. Tu i tamo probam neki tester u dućanu, ali me najčešće odbiju sastavom. Čak više nemam potrebe pomirisati nešto. Jedino što me zanima su noviteti u prirodnoj kozmetici i jako mi se svida sto su žene počele prepoznavati i na tržištu takve proizvode kao bolju opciju. Ne radim šampone i regeneratore, kupujem ih. Napravila sam ih nekoliko za sebe, ali nikako da uhvatim vremena malo se više tome posvetiti. Eto, to mi je plan!

Meni su ove pink naljepnice preslatke

I za kraj još da pitam, stižu li možda uskoro neki noviteti u ponudu??😃

Imam neke novitete u planu, ali neću ništa govoriti o njima da se ne ureknem 😊

Svakako škicnite profil na Facebook-u i Instagram-u i zapratite da biste bili u toku s novostima. I naravno da damo poticaj da nam još mnogo noviteta napravi i pripremi.

Svakako stay tuned za recenzije proizvoda koje ću vam u narednim mjesecima predstaviti. 

Recite mi, jeste čuli zua ove divotice? Da li sam vam kroz blog malo približila prirodne proizvode i pokazala zapravo koliki izbor imamo i kako divni mogu biti??

Šaljem pusee do idućeg posta💋💋💋




1 komentar :

  1. Nisam čula za ovu kozmetiku.Lajkala sam str.na fb.i ig.i naravno pratiti ću

    OdgovoriIzbriši