Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 25. ožujka 2018.

Kreativna srijeda ( nedjelja) : Lenitudo



Dobrodošle u novi post!!!💗💋

Danas vam predstavljam jednu divnu damu koja radi stvarno predivne stvari, pogotovo cekere. Njen ceker ja imam evo pune dvije godine i kao novi je i jakooo veliki i puno stvari stane u njega. 
Danas i sutra ću vam objaviti dva posta jer obje dame, sutrašnja dama je moja mama 😃 jer još ovaj tjedan obje možete pronaći na Uskršnjem sajmu za sve koji se nalazite u Zagrebu. Sajam se održava u  Shopping centru Prečko te tamo možete mnoštvo handmade stvarčica pronaći po povoljnim cijenama sve do subote.
Jesam vam rekla da su divni?


Krenimo mi vidjeti tko nam stoji iza brand-a LENITUDO.



Za početak nam se malo predstavi i reci nam otkud interes i želja za izradom handmade stvari? Što je bilo prvo što si izradila?

Dobar dan, moje ime je Samira Đurić. Izradom handmade stvarima počela sam se baviti iz razloga sto sam željela pretočiti svoje ideje u djela u kojima će i drugi uživati jednako kao i ja .
Prva kolekcija koju sam plasirala na tržište bili su patchwork prekrivači i jastučići , te lavandini jastučići u raznim oblicima ...

Jastučići, moguće ih u svakakvim oblicima naručiti i sa lavandom

Definitivno mi se čini da su cekeri tvoj top proizvod i svaki je predivan i unikatan. Kako se rodila ideja za cekerima? Ti si među prvima koliko se sjećam koja ih je počela izrađivati?

Hvala na komplimentu , to mi puno znači. Cekerima sam jednostavno željela njegovati tradiciju. Dug je proces pripreme za izradu jednog cekera, na kraju se on ručno plete što zaslžzuje svaku pohvalu. Te  sam se ja odlučila dodati svoju maštu i tako se na tržištu našao ceker - logožar obučen u moju ideju, koje je tržište jako dobro prihvatilo što me neizmjerno veseli i daje mi poticaj za dalje. 


Ceker heaven, zar ne?


Na primjeru cekera ću postaviti ovo pitanje, koja zanima mene, a vjerujem i čitatelje. Kakav je odnos na sajmovima sa "konkurencijom" koja nudi isti proizvod kao i ti? Isti mislim u smislu da je ceker.

Svaka konkurencija je zdrava konkurencija, ako se tako prihvati. Ja se ne bojim konkurencije , već me ona samo nadopunjuje i potiče da svoje stvaralaštvo dovedem do više razine.

Cekeri su jako raznoliki i unikatni i svatko si može pronaći svoj idealni za ljeto i sunce

Osim cekera izrađuješ i tote torbice, jastučiće sa lavandom i svašta nešto. Što je tebi najdraže? Upravo sam se sjetila da imaš i genijalne košarice za kruh koje su perive u mašini i naša je često za kuhinjskim stolom.

Ne mogu izdvojiti niti jedan artikl koji bi mogla nazvati dražim , jednostavno svaki proizvod izlazi na tržište sa puno ljubavi . 

Ove košarice za kruh su odlične, ja imam crvenu i sad mi je palo na pamet da su savršene za sve naše Instagram fotke

Planiraju li se neki noviteti u skorije vrijeme? Ja definitivno navijam, ma inzistiram, za baby jastučiće i girlande za sobe dječje.

U planu je puno toga , jednostavno rečeno potražnja diktira moje radove i gura me sve dalje i dalje na cemu sam izuzetno zahvalna . Eto i ti si jedan od pokretača nove kolekcije . 

Primjerak jedne tote torbice koje se nalaze u ponudi

Često sudjeluješ na sajmovima preko kreativne udruge i koji bi bio tvoj najdraži sajam? Koliko vremena je potrebno za pripremu materijala koji će se izložiti?

Svaki sajam nosi svoju priču . Uz upoznavanje tržišt i kupaca, tu se upoznaju i kreativci koji su nadasve divni ljudi. Svi sajmovi su mi  dragi i nikada ne gledam na njih kao na posao, već na ugodno druženje. Ali ako baš moram izdvojiti, onda bi to bili oni diljem naše obale, recimo Trogir,  Zadar, Split , ništa ljepše nema nego udisati morski zrak i biti okupan suncem . 
Vrijeme koje ulažem u izradu svojih artikala jednostavno ne mjerim jer ustvari uvijek mi nedostaje još vremena. Nove ideje se konstantno rađaju, a vremena je ponekad premalo.


Mnoštvo fotki radova kao i odgovore na sva pitanja koja vas zanimaju možete dobiti na Facebook stranici ili na Instagram-u. Svakako ju podržite i ukoliko se odlučite za kupovinu nećete požaliti. I sama imam mnoštvo njenih jastučića sa lavandom, ceker i košaricu za kruh kako sam ranije rekla i sve je odlično i kvalitetno. Možete se dogovoriti za izradu i realizaciju svoje ideje, recimo ja gnjavim da želim ukrasne jastuke u ponudi, i dječje i za ostatak kuće i nadam se da će uskoro biti u ponudi.
Još jednom vas podjećam na sajam u Shopping centru Prečko do subote za sve vas koji ste iz Zagreba ili bliže okolice i tamo vas čekaju predivne stvari.

Za kraj vas ostavljam sa slikom divnih cekera


Do sutrašnjeg posta šaljem puno pusa!!!

Kako vam se sviđaju cekeri i jastučići??














..

1 komentar :