Brendovi

SOCIAL MEDIA

subota, 19. studenoga 2016.

Avon božićni katalog - My top 10 picks

Pozdrav drage moje:)!!!

Za danas imam malo drugačiji post za koji mi je ideju dala jedna draga pratiteljica ostavivši komentar ispod objave Avon noviteta koje sam ranije ovaj tjedan dobila. Kako sam uz novitete dobila i božićni katalog koji zbilja ima pregršt divnih ponuda, odlučila sam da zajedno pogledamo ponude.:)
Znači zamislila sam post kao moj prijedlog i odabir darova za sebe ili bližnje za dolazeće vrijeme darivanja.


Prvo, što se samog Avona tiče, njihove proizvode volim, nekada ih imam više nekada manje, ovisi koliko često naručujem. Avon da biste kupili morate sami biti učlanjeni, tj. Avon lady ili Vam je potreban netko preko koga naručujete. Naravno, za one koji naručuju često bih svakako preporučila da se učlane iz više razloga. Prvo, učlanjenje NE košta ništa i jer možete naručivati kada god želite sami bez da ovisite o nekome.To je i bio razlog zašto sam se sama prije par godina učlanila, ali moram priznati da sama narudžbu više od godinu dana sigurno nisam radila nego naručujem preko drugih. Kao Avon lady imate i pravo na popuste i uvijek dobijete katalog naredne kampanje te dodatne ponude. Na facebook stranici (Facebook)sam Vam pustila link drage cure preko koje možete naručivati. P.s. - bilo bi mi jako dago kada biste me pratili na facebooku-u.

No, dosta sam oduljila uvod, krenimo mi na ponude koje su mi se svidjele.

1. Set maskara i poznate Avon perle. Sami birate između tri nijanse perli ( Radiant Glow, Warm Glow te Warm. Maskara u setu je Wide Awake black. Set je dostupan po cijeni od 69,00 kn te se dobije i bijela ukrasna vrećica. Perle sam isprobala sve tri ako se dobro sjećam, one su dobar proizvod i lijepo izgledaju na licu, iako su me znale doslovno do ludila dovesti upravo zbog tog što su perle, tj.okrugle, znale su mi ostati u dlačicama kistića, ispasti pa samo nered naprave, pogotovo kad mi jedna iskoči na pod i vidim ju tek kad stanem na nju.

Preuzeto sa (link)

2. Set maskara i puder u kamenu. Dobije se Supershock maskara ( za koju sam negdje pročitala da je jedan od najprodavanijih njihovih proizvoda, a najprodavanija maskara definitivno) i matirajući puder u kamenu Ideal Flawless u nijansi Light Medium. Ono što me kupilo u ovom setu je pakiranje, ono je limitirano i meni je predivno. Volim crno - zlatno kombinaciju ambalaže i samog pakiranja, a ovo je takav slučaj. Ova dva proizvoda se kupuju odvojeno, no zbog istog limitiranog izdanja ja bih od njih složila mali set. Maskara je 35,00 kn, a matirajući puder 49,00 kn. Znači za oba proizvoda cijena bi bila 84,00 kn. Nijedno nisam probala i u budućnosti svakako budem.

Preuzeto sa (link)

3. Jedan setić koji  mi je prefora i svatko će iskoristiti, jer svi se kupaju ( ljeti bi se dalo raspravljati o ovoj tvrdnji) te će se svaki gle za tuširanje potrošiti. To je moja logika i razlog zašto setove za tuširanje volim, uvijek nam trebaju, brzo se troše i ne može ostati neiskorišteno. U ovoj kombinaciji dobije se gel za tuširanje od 200 ml te losion za tijelo u istoj militraži. Set dolazi u 4 kombinacije mirisa, mene privlači vanilija i sandalovina, a ostali su prikazani na slici dolje. Set se može po cijeni od 32,00 kn kupiti.

Preuzeto sa (link)

4. Ovo je definitivno totalni steal, parfem od 30 ml (edp) i losion za tijelo od 150 ml  (dostupne su i dvije varijante sa deo roll - onom, no to me ne privlači) po cijeni od 59,00 kn. Molim? Yes, please.
Meni se sviđa set Avon Dreams. Piše da se je to parfem koji sadrži drvenaste note,šljivu i stolisnu ružu.

Preuzeto sa (link)

5. Luxe paleta sa 5 sjenila. Luxe je malo luksuznija linija Avona i ima nešto više cijene no ostala linija dekorative. Nisam nikad isprobala sjenila iz Luxe linije i ovo mi se čini kao dobra prilika, Cijena je 85,00 kn te je ukupna gramaža svih 5 sjenila 8 gr. Zanimljive su mi tri palete: Cocoa couture, Glamorous Roses te Golden Smokes.

Preuzeto sa (link)

6. Evo dijela za ljubitelje kistića. Avon zadnje vrijeme sve više kistića ima i sve više noviteta. Kist koji  mi je zapeo za oko i koji mi naravno hitno treba je kist za konturiranje, u katalogu naziva Ravni kist za konturiranje. Cijena kista je 39,00 kn uz kupnju nekog proizvoda iz kataloga. Osim što sam alergična na takve uvjete, ako to izuzmemo  cijena i kist su mi jako primamljivi. Ne volim kada se uvjetuje kupnja, morate ovo da bi dobili ovo, a o uvjetu minimalne kupovine online da uopće ostvariš narudžbu na koju ionako plaćaš poštarinu!!O tome neću ni počinjati jer se ne radi o Avonu, a ovo je post sa mojim preporukama iz kataloga.

Preuzeto sa (link)

7. Ova dva proizvoda su must, baza za sjenila i fiksator. Baza za sjenila je odlična i svoju sam potrošila i u budućnosti ću ju sigurno kupiti jer je povoljna a odlično radi svoj posao. U ovom katalogu cijena je 32,00 kn. Drugi proizvod je nova verzija Prime and Set spray-a, imam njega i stariju verziju, solidno odrade posao, no potrebno je spomenuti da im je alkohol visoko na popisu sastojaka, pa bi nekome moglo smetati. Meni ne smeta i prva verzija mi je skoro pri kraju, a to mi je druga bočica. Ovu novu verziju koja je u katalogu sam dosad samo nekoliko puta isprobala, ali sastojci su kao i kod prvog tako da nema neke razlike i ja ju nisam primjetila. Cijena fiksatora je 35,00 kn za 125ml.

Preuzeto sa (link)

8. Novi Magix HD puder u prahu je nešto što moram isprobati. Volim ovakvu vrstu pudera za fiksiranje. Dobije se 9 gr proizvoda za 59,00 kn. Moram priznati da sam ga tek u katalogu vidjela, nisam viđala recenzije niti vidjela da se spominje tako da pretpostavljam da je prvi puta u katalogu.


Preuzeto sa (link)

9. Set proizvoda za kosu. Ovo je jedini mislim šampon i regenerator koji sam od Avona isprobala i meni je bio stvarno fantastičan, tj. oboje je bilo fantastično. Linija sa 5 dragocjenih ulja: ulje makadamije, ulje sjemenki kamelije, bademovo ulje, ulje sjemenki grožđa te ulje marule.U ovom setu se po cijeni od 59,00 kn dobije šampon i regenerator u pakiranju od 250 ml, Supreme oils njegujući tretman u spreju od 100 ml te bijela ukrasna kutija. Stvarno odlična ponuda koju vrijedi iskoristiti.

Preuzeto sa (link)

10. Došli smo do zadnjeg prijedloga, ovdje sam si spojila dvije ponude i za cca. 100,00 kn može se dobiti dva ruža i dvije olovke. Može se izabrati bilo koja nijansa iz Absolute i Perfectly Matte linije ruževa. Obe linije su imale jako puno recenzija i cure su bile zadovoljne, uglavnom ruževi imaju pozitivne recenzije. Kao što rekoh ja bi ovu ponudu iskombinirala sa ponudom da se dvije olovke za usne, obrve ili oči dobiju po cijeni od 49,00 kn. Mislim da bih možda rađe umjesto olovki za usne, što bi s obzirom na ruževe bio logičan izbor, odabrala dvije olovke za oči iz Diamonds linije.

Preuzeto sa (link)


Preuzeto sa (link)

I to bi bio moj top 10 ponuda i proizvoda koji mi se sviđaju i koje bih voljela isprobati. Mogle ste primjetiti da ništa nje skuplje od 100,00 kn, to je namjerno tako. Dala sam si mali zadatak da osim preporuka odaberem one koje su pristupačne i u kojoj je omjer cijene i dobivenog dobar.
Nadam se da Vam se svidio ovakav tip posta, ako da, pišite mi pa mogu češče tako nešto imati na blogu.
Naručujete li vi Avon, koje su Vaše preporuke??:)
Slobodno pišite svoje prijedloge što biste htjele čitati, prijedloge, kritike i sl. :)
p.s.- draga ( znaš tko si )hvala na ideji i nadam se da si zadovoljna dobivenim i obećanim postom :)

* Nije sponzorirana objava, nego jednostavno sam obećala svojoj pratiteljici da ću objaviti svoju preporuku iz kataloga i to sam i napravila. :)


Broj komentara: 10 :

  1. Avon je zakon.
    Sad u zadnje vrijeme ne kupujem cesto ali imam Supershock i Luxe maskare i dobre su. Ne znam koja mi je bolja, obje su stvarno vrh.
    Mat ruzeve- Splendidly Fuschia, Vibrant Melon i Berry blast.
    Sampon i regenerator- ne znam ih koje linije. Jos 4 ili 5 ruzeva također ne znam iz koje linije.
    Avon kuglice.. a ima toga al ne znam sve napamet.
    Najvise volim maske i sprejeve za kosu! Apsolutni pobjednici ikad. Naj, naj!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma da ne mogu se ni ja sjetiti,tokom godina sam svašta isprobala ali kao što rekoh zadnje vrijeme slabije sam naručivala pa sam manje noviteta isprobala. Osobno sam uvijek bila pobornik Avona,ne znam zašto ali Oriflame nikad nista nisam isprobala.Morat ću na tome poraditi 😀😉

    OdgovoriIzbriši
  3. I prezadovoljna heh :) :* ja sam iz ovog kataloga narucila kupku Sob i losion za tijelo little red dress ( narucila mami , ja ga imam , kaze mama da divno mirise pa sam je odlucila iznenaditi heh ) :) probala sam crnu olovku za oci iz linije Diamonds , i extra mi je :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj little red dress taj parfem je predivan,ja imam black dress ali red je puno mi ljepsi definitivno

    OdgovoriIzbriši
  5. odlični prijedlozi! dugo nisam kupila avon, al sjećam se da mi je little black dress bio divan! i sad me zanimaju kistići za oči kakvi su

    OdgovoriIzbriši
  6. Da super je,mislim ispari on brže nego mi nor.sta sad koristim od lancome-a c'est la vie ali mi se svida. Joj kistici njihovi i mene zanimaju i necu prezaliti sta si nisam onu kao kopiju nars ita brush narucila kad su imali pred par mjeseci

    OdgovoriIzbriši
  7. Jos jedan odlican post, svida mi se sve sto si izdvojila jer smatram da su to sve super pokloni za bilo koju ljubiteljicu kozmetike. Tu se stvarno moze pronaci za svakoga ponesto po vrlo povoljnim cijenama. I ja sam nekada prije bila Avon lady ali iskreno u zadnje vrijeme nisam nista narucivala od Avona.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da isto kao i ja,kad želim naručim si preko cura koje se baš bave time par stvari.Dbijem na adresu ili usput pokupim i super.Pa gledala sam da su stvari koje se cijenom isplate i prihvatljive su.žena od akcije i rasprodaja,šta ćeś😂😂i drago mi je da ti se sviđa post😍😘

      Izbriši
  8. Meni supershock maskara nije nikakva 😒
    Dok mi se ova linija za kosu vrlo svida 😊

    OdgovoriIzbriši
  9. Daaa,šampon i regenerator su mi odlični bili!!😀i svakako planiram opet kupiti

    OdgovoriIzbriši