Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 27. studenoga 2016.

Tjedna make up košarica, vol. 4

Pozdrav drage mojeee!!! :)

Prije svega bi se ispričala što nije bilo nikakvog posta ovaj tjedan, ali bila sam u gužvi i nikako nisam stigla. Plus ovo vrijeme sumraka kod nas u Rijeci ni najmanje ne surađuje, dok dođem s posla je već mrak i ne mogu ništa slikati (dok napokon ne stignem otići i kupiti žarulje da mogu navečer slikati!).
Ovaj tjedan imam u planu nekoliko postova pa se nadam da će i vrijeme surađivati.:)



No, dosta mojih jadikovki i opravdanja. Krenimo na ono zbog čega ste tu:)

Ovaj tjedan sam odabrala košaricu sa jednim novitetom i ostalo su proizvodi koje sam već koristila, neke više neke manje te neki su ponovljeni iz prijašnjih košarica.



Za početak krenimo od baze koja je i ovaj tjedan ista (ovo mi je trenutno jedina pa dok ju ne potrošim znate koju ću svaki dan koristiti), to je Catrice Prime and Fine Beautifying primer kojeg sam već u prijašnjim koristila i napisala vam svoje mišljenje.
Ovaj tjedan u upotrebu vraćam La Roche Effaclar Duo (+) toniranu kremu u nijansi Light koja mi se sviđa jako. No, ono što je mana što nema prekrivanje skoro pa nikakvo, barem za mene nedovoljno, daje laganu boju, koža izgleda ljepše no aposlutno neodvoljno da bih stavila samo nju i otišla npr.na posao. Za njene dugoročne učinke i blagodati na kožu zbilja ne bih mogla komentirati jer sam ju ja koristila tjedan dana dosad a to naravno nije dovoljno za ikakvu recenziju. Možda nekom jest, ali meni definitivno ne za kremu koja bi trebala pomoći u čišćenju lica od nečistoća.
Tekući puder koji ću kombinirati jest Catrice Even Skin Tone u nijansi 010 Even Vanilla. Nažalost, povučen je iz asortimana te ga ne možete nabaviti više. On je lagan, pruža lagano do srednje prekrivanje, ne izaziva nikakav nered na licu te ga uživam nositi. Ova bočica mi je pri kraju i vjerujem da ću ga ovaj tjedan i potrošiti. Ako ste koristili Catrice BB kremu, ovaj puder je jako,jako sličan njoj, i po teksturi i prekrivanju.




Za korektore sam opet odabrala već spominjane Benefit Fake up, koji mi je aposlutno bezveze, i definitivno se za puno manje novaca može naći puno bolji proizvod, tu je naravno i Essence Stay all day 16h kojeg vrlo skoro čeka mjesto u empties-ima, Njega sam u prethodnim postovima nahvalila i sigurno ću si ga i ubuduće kupovati da ga imam u zalihama i  nepravilnosti sam odabrala Catrice Velvet Finish Concealer with hyaluron u nijansi 020 Velvet Rose. Kao rezerva i spasilac u slučaju nekog nepozvanog crvenila tu je Catrice Camouflage cream Anti red. Proizvod koji svakako vrijedi imati jer zbilja će poništiti crvenilo.


Kompaktni puder sam odabrala opet od Catrice-a, riječ je o Multi Colour puderu u nijansi 010 Rose Beige. Ima jako zanimljiv dizajn i sastoji se od više nijansi u puderu, ovaj puder mi je odličan. Stvarno matira kožu jako dobro te daje dodatno lagano prekrivanje jer je riječ o kompaktnom puderu u boji. Nažalost, u zadnjem mijenjaju asortimana su ga izbacili iz ne znam kojeg razloga. Ali, zato sam ja nakon što sam ga probala odmah krenula u lov po zalihe i našla sam još jedan primjerak.




Rumenilo za ovaj tjedan je predivno Kiko u nijansi 010. Predivno rozo - mauve rumenilo idealno za svaki dan.



Za highlighter sam ovaj tjedan odabrala dva Essence highlightera, Soo glow! te Pure Nude. Soo Glow ! inače imam u obje nijanse, no za ovaj tjedan sam odabrala roskastu nijansu 020 Bright up your life. Riječ je o cream to powder teksturi, znači u ambalaži je to klasična kremasta tekstura i izgled no kada se nanese ima finish kao puder, tj. praškasti proizvod. Njega mi je toliko malo ostalo da je stvarno grijeh da stoji i zauzima mjesto, pa sam ga odlučila potrošiti. Za zamjenu sam odabrala Pure Nude highlighter koji sam vam pokazala pred dva tjedna kao novitet. Jako mi se sviđa i daje stvarno lijepi glow, iako se moram priznati malo trusi, Ali kako je riječ o baked formuli to je i bilo za očekivati.



Za bronzer sam odabrala Physician Formula Nude Wear koji ima onak, najslađe pakiranje ikad. Sadrži shimmer u sebi i ima četiri nijanse koje se mogu pomiješati, ja ga tako koristim ili si možete odabrati kombinaciju npr. dvije nijanse. Kada se nanese taj shimmer nije toliko primjetan kako biste pomislili kada ga vidite. Dapače, ja ga ni ne primjetim na licu,






Za oči sam odabrala paletu u koju sam se zaljubila otkada sam vidjela najavu za Catrice Kaviar Gauche kolekciju. Kod sebe ju nisam našla, išla sam ju tražiti čim su cure javile da su ju vidjele. Onda je u spas uskočila moja draga Makeup victim(blog) te mi ju je kupila i složila paket iznenađenja. Znači ja ju jedva čekam u ponedjeljak ujutro isprobatii umočiti svoje kistiće. Paleta izgleda predivno, nijanse su divne ( samo ih gledam, swatchala nisam jer ju moram slikati, a od sunca ni S kod nas), ambalaža mi se jako sviđa i jesam li rekla da jedva čekam da ju isprobam. Hmm, jesam nekoliko puta. Pišite mi vaše mišljenje ako ju imate, ja još moram tuš odnosno ono zlatno kremasto sjenilo nabaviti iz ove kolekcije.
Prije nego nanesem sjenila koristiti ću Essence I love stage bazu za oči. Dosad sam ju svega par puta koristila, daje laganu boju kapcima i produljuje trajnost. A da je baš puno utjecala na pigmentaciju nisam primjetila.
Pripremila sam i jedno mono sjenilo da se nađe ako zatreba, Urban Decay Midnight cowboy, divna champagne shimmerasta nijansa koju volim u unutarnjem kutu oka koristiti.




Eyeliner za ovaj tjedan je moj zaboravljeni Maybelline Master duo. Fora je u tome što on na vrhu svog aplikatora ima malu kuglicu i ona pomaže u kreiranju tanke ili debele linije. Solidan proizvod, no nije me nikad oduševio i zato i stoji zanemaren, ne mislim ga više kupiti kada ga potrošim. Za waterline sam si odabrala Essence Longlasting eyepencil u nijansi 25 Say Hi light.




Za obrve je zadužen opet, gle čuda Catrice mala paletica, tj. eyebrow set i Anastasia Beverly Hills prozirni gel. Oboje sam ranije već spominjala.


Za maskaru sam odabrala moju voljenu Hello Beauty 3D mascara, za koju recenziju kratku imate na mom instagram profilu. Odličan proizvod i stvarno se dobije efekt gustih i dugih trepavica. Ako budem imala priliku objavim slikicu u toku tjedna ili na Facebook stranici ili Instagramu.
Za ona jutra kad ne budem raspoložena za nanošenje slojeva i slojeva maskare, tu je Maybelline Lash Sensational Intense Black. Odlična maskara, crna, ne preslikava se, ne trusi se nakon cijelog dana, pristupačna cijena, treba vam. :)




Za usne sam za promjenu odabrala basic stvari. La praire mini balzam te dva sjajila za promjenu.
Beauty UK Glacier Gloss u nijansi 1, Coffee Cake kojeg sam ranije obožavala. Vrsta sjajila koju obožavam, daje boju i ne lijepi se. Ako nešto mrzim to je ta ljepljivost. Trajnost kao i većini sjajila nije neka ali je ugodan jako na usnama, i osobno mi nije problem nanijeti na usne ponovo u toku dana proizvod. Drugo sjajilo sam odabrala Catric Beautifying lip smoother u nijasni 010 Sweet Caramel. Pakiranje je totalna kopija Clarins Lip perfectora kojeg nikad nisam probala tako da jedino mogu reći da je ambalaža totalna kopija. Oba sjajila su nude i mislim da će odlično ići uz ostale ovotjedne proizvode. Jedina razlika između Beauty Uk i Catrice-ova sjajila što je meni drugi totalno sticky i zato ga nisam previše nosila.



Fiksator je AVON make up setting spray koji je zbilja na izdisaju,hahah.. Aliii, da vam odam tajnu, uskoro ide mali MAC haul.:)




Eto to bi bilo sve za ovotjednu košaricu. :)

Hvala na čitanju i kao uvijek pišite mi dolje komentare, prijedloge, kritike, pitanja, ma što god želite. Možete se naravno i u inbox na Facebooku javiti ili na instagramu. :)

Broj komentara: 11 :

  1. Kao i uvijek divna košarica. Jedva čekam Mac haul... Jupi

    OdgovoriIzbriši
  2. Bit ce ili za vikend ili u toku tjedna,iako si ti preview dobila😀😉

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljivi proizvodi, slazem se za Physician Formula bronzer da ima preslatko pakiranje, Catrice paleta mi isto izgleda jako lijepo. Vidis nisam znala da su povukli ovaj sareni puder u kamenu od Catrica. Puno puta sam ga gledala i premisljala da li da ga uzmem i nisam nikada....a sad ocito ni necu :D Bojala sam se kako to izgleda kada se sve te nijanse pomjesaju a sad kad kazes da dobro matira bas mi krivo....

    OdgovoriIzbriši
  4. kožarica mi je odlična kao uvijek, a mojoj listi moljakanja dodaj recenziju hellobeauty maskare, tj bar look na instagramu ili fejsu da vidim jel mi treba :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Bogato bogato 👍
    I gas po tu zarulju 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žarulju očajnički trebam😂😂😂ima netko dobar da ju ode kupit umjesto mene😀😂😂

      Izbriši
  6. Zanimljiva košarica, kao i prethodne.
    Ideja za ovo ti je super!

    OdgovoriIzbriši