Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 29. studenoga 2016.

Recenzija Helena Delirium prirodna kozmetika - Precious serum

Pozdrav drage mojee!!:)

Za danas sam vam pripremila recenziju jednog proizvoda koji ste više puta mogli vidjeti na mom instagramu (link), a riječ je o prirodnom serumu za lice.

                          




Za početak ću reći kako iza proizvoda stoji jedna prekrasna djevojka i vidi se da s ljubavlju stvara Helena Delirium proizvode.(link) Za nju sam čula preko naših youtuberica koje su je u nekoliko navrata hvalile i naravno morala sam i ja probati. I krenula je prva narudžba, druga, treća i tako na svakoj plaći. Znači njeni proizvodi definitivno prevladavaju u mojoj skin care rutini, jednom sam joj čak napisala da će svatko tko mi uđe u kupaonu misliti da je moj brand, hahaha:)




Cijene su i više nego pristupačne, rado će odgovoriti na upite i pomoći pri odabiru. Uzmite u obzir da ja svoje narudžbe prve nisam kao blogrica radila ( napominjem da ne mislite da sam dobila proizvode for free), s vremenom je povezala da sam ja iza Makeupholic27 jer me zapratila i na instagramu. Zbrojila cura 2+2 i shvatila. S obzirom da sam redoviti kupac, ubaci mi nekad i proizvod na poklon. Tako je i serum bio poklon jer sam par puta komentirala kako je na popisu za kupovinu te me ona preduhitrila i poslala ga s narudžbom.

Nakon podužeg uvoda krenimo mi na recenziju i moje dojmove nakon potrošene bočice.
Ukratko ću vam opisati svoju kožu, riječ je o mješovitoj koži, sklonoj prištićima te bih se usudila reći dehidriranoj. Dok nisam počela koristiti uglavnom prirodne proizvode, upale su bile mnogo češće, lice nije imalo prirodni "glow". Jako sam svjetle puti i mislim da je dovoljno kada vam kažem da kada me ljudi vide bez šminke pitaju jesam dobro i jesam li bolesna.
Sada se stanje bitno promijenilo, koža izgleda zdravo bez obzira na to što sam jako svijetla, pore su smanjene te nepozvani posjetitelji sve rjeđi.

Ono što na Helena Delirium stranici stoji za opis Precious seruma je:

"Precious je koncentrirani, aktivni serum s najfinijim prirodnim sastavom, supermazivom teksturom i zapanjujućim učinkom.


Može se koristiti za njegu svih tipova kože i u svakoj dobi, potpuno je neagresivan i lagan ali iznimno bogat djelotvornim prirodnim tvarima koje koža lako i dubinski prima. Pogodan je za njegu i oporavak problematične kože, kao i za zaglađivanje kože koja je izgubila elastičnost te je sklona borama.


Sadrži gomilu vitamina C u stabilnom obliku koji potiče sintezu kolagena, štiti stanice od oštećenja slobodnim radikalima i ujednačava ton kože. Djeluje kao antioksidans, osvjetljava kožu te djeluje protiv mrljica na koži i ožiljaka.

Sadrži i hijaluronsku kiselinu koja je iznimno aktivna u "plump" efektu na koži, privlači i zadržava vlagu kako bi koža bila hidratizirana te ima poznati anti age učinak.

Tu je i alantoin, moćni spoj koji regenerira kožu, umiruje iritacije i obnavlja ju.

Serum u sebi ima i mliječnu kiselinu (biljno podrijetlo) koja vraća pH te promiče pravilnu hidrataciju i eliminaciju mrtvih stanica.

Tu je i dragocjeno čileansko ulje ploda divlje ruže koje je bogato esencijalnim masnim kiselinama i karotenoidima. Obnavlja kožu, ujednačava ton, učinkovito je protiv bora, akni, ožiljaka i diskoloracija.

Sadrži i vitamin E koji štiti kožu od slobodnih radikala, umiruje ju te potiče mikrocirkulaciju.

Ostale komponente Precious seruma su umirujuća i hidratantna aloe vera i lavanda, osvježavajuća naranča, antibakterijski i njegujući kokos te luksuzno ulje geranija i snažni cvjetni ylang-ylang koji djeluju protuupalno i anti age - a svojim mirisom popravljaju raspoloženje."


Slika preuzeta sa (link)

Prelazimo na moje mišljenje:

Ambalaža: Dolazi u staklenoj bočici sa pipetom u količini od 20 ml
  - jako praktično, ne trošite uzaludno proizvod, pipetom se jako lijepo i lagano dozira.
Tekstura: definitivno nije klasično ulje za lice, gušće je teksture, nije skroz tekuće te iz tog razloga se može pipetom jako lijepo i precizno nanijeti na prste i neće skliznuti.
Boja i miris: Boja bi bila mliječno bijela ka lagano žutoj, miriši ugodno te ne vjerujem da će ikome smetati. Baš ima miris na čisto i prirodno.
Kako sam ga koristila: Svoj serum sam koristila svakodnevno u večernjoj rutini, nakon pranja lica, očistim lice još dodatno tonikom nanesenim na jednu blazinicu i zatim 3 do 4 kapi seruma stavim na prste, protrljam tako da imam na obje ruke i lagano umarisam polukružnim pokretima na lice.
Upijanje: Instant, kroz par sekundi se upije i ne ostavlja masni film na koži  koji osobno ne podnosim.
Trajanje: Uz svakodnevno korištenje na gore navedeni način, serum mi je trajao 2 mjeseca.
Cijena: 120 kn
Ocjena: 5/5



Definitino proizvod u koji se isplati uložiti, ovo je najskuplji proizvod na stranici i definitivno vrijedi svake kune. Dan kada sam ga potrošila je bio jako tužan. Ja si ga definitivno i obavezno opet naručujem jer bez njega ne želim biti.
Definitivno mijenja samu strukturu kože i daje joj živost i rekla bih prirodan, zdravi sjaj. Promjena se neće dogoditi odjednom, ja sam nakon par tjedana vidjela pomake i svaki dan iznova bivala oduševljena.
Znate ono kada koristite nešto i kada taj proizvod nanesete osjećate se kao da ste nešto vrijedno milijun dolara stavile na sebe i svoje tajno oružje. Tako ja doživljavam ovaj proizvod.
Ako vas zanima recenzija ostalih proizvoda koje imam pišite, rado ću natipkati:)

Voljela bih da mi javite svoje dojmove ako se odlučite probati.

Nadam se da vam se recenzija svidjela i da sam vam uspjela prenijeti svoje dojmove jer se radi o proizvodu o kojem vam ne mogu slikom prikazati djelovanje.

Ukoliko imate preporuke za prirodnu kozmetiku, pišite mi rado ću pogledati:)




dofsogj:)"











Broj komentara: 8 :

  1. Napokon! posebice lajkam c vitamin i mliječnu u sastavu, zvuči jako dobro i sad naravno mami :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahahahah,rekla sam ti ja da je stvarno super ali da je teško za opisati.najbolje ćeš vidjeti kada ga probaš

    OdgovoriIzbriši
  3. Znaš i sama da i ja koristim prirodnu kozmetiku i da mi je jako pomogla...
    Tako sa bi voljela probati delirium kozmetiku... Definitivno si me nagovorila.. Gdje i kako se naručuju proizvodi???
    Super post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odete na Helena Delirium stranicu na Facebooku i samo joj se javite u inbox što biste naručili :)

      Izbriši
  4. Probaj vjerujem da ćeš biti zadovoljna.Na facebooku na njenoj stranici,mozes preko linka u postu otici na njenu stranicu.A ima i helenadelirium profil na insta

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post :) Još ti preporučam Green girl,aromarie i loko,odlican omjer cijene i kvalitete :) Čitam te i dalje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uu hvala na preporukama,moram pogledati.za green girl sam cula već ranije ali sam ne zbam zašto mislila da ona više ne radi.hvala ti na lijepim riječima😀😘

      Izbriši