Brendovi

SOCIAL MEDIA

subota, 12. studenoga 2016.

My B-day and Christmas wishlist

Pozdrav drage moje!!

Za danas Vam donosim svoju Božićnu, ali i rođendansku listu želja s obzirom da sam rođena početkom prosinca.




Znam da su wishliste popularne,  no meni su većinom nerealne, tj. sastoje se od proizvoda koji su velikoj većini nedostupni iz nekoliko razloga. Prvi bi naravno bile financije, dok bi po mom mišljenju drugi razlog bilo što nisu proizvodi dostupni u Hrvatskoj već se moraju online naručivati, čekati da stignu, strahovati od carine, itd...
Zato sam ja odlučila sastaviti svoju listu isključivo sa proizvodima od kojih nitko neće bankrotirati, dostupni su u svim drogerijama i gradovima kod nas. I naravno, lako ću mužu pokazati i neće imati problema naći i kupiti nešto od navedenog:)

Pa krenimo :)

1. Prva stvar koju želim i koja mi se jako sviđa je Ženski rokovnik. Volim imati sa sobom uvijek nekakav rokovnik, bilježnicu, planer, bilo što gdje mogu zapisati što trebam, popis za trgovinu i slično. Svake godine dolazi u nekoliko uzoraka, cijena je 80,00 kn i može se naći u DM i na službenoj stranici. ( ovdje)

Slika preuzeta sa službene stranice

2. Tko me prati od ranije na Instagramu zna da sam veliki fan proizvoda drage Helena Delirium prirodna kozmetika (link) od koje sam dosad jako puno proizvoda probala. Ovaj put želim si nekoliko novih stvarčica i obnove mojih must have proizvoda. Željela bih isprobati : 

a) Magic Washy, prirodnu umivalicu za čišćenje lica i skidanje šminke. Dolazi u bočici od 100 ml po cijeni 45,00kn.



b) La Vita, prirodna vitaminska gel kremica / hidrator. Dolazi u pakiranju 30gr i cijena je 55,00 kn.


c) Moj voljeni Precious serum kojeg imam još jaakkoo malo :( Predivan je i obožavam ga. Na instagramu sam imala njegovu kratku recenziju ali budem post ukoliko ste zainteresirani o  njemu napravila. Dolazi u bočici od 20 ml sa pipetom i cijena mu je 120,00 kn.

Slike su preuzete sa Facebook stranice uz dozvolu

S obzirom da sam se raspitivala bila za narudžbu poklona za svoju obitelj, zanimalo me da li će biti poklon paketa. Dobila sam info da će ih biti i da će biti kao i prošle godine, naravno da sam ja iskopala prošlogodišnju ponudu. :) Prenosim:

"Veličine paketića:
S - dvije mackalice po izboru
M - tri mackalice po izboru
L - četiri mackalice po izboru
XL - svih pet mackalica (180 kn s popustom)

Mackalice koje se mogu naći u paketiću su:
- Charlotte mirisna kremica, 25 kn (više o kremici na linku: https://goo.gl/JwimME )
- DeoFluff Beauty dezić u kremi, 35 kn (više o deziću na linku: https://goo.gl/aA4cly )
- Super Green univerzalna kremica, 50 kn (više o kremici na linku: https://goo.gl/gTVgKs )
- Queenie micelarna od 200 ml, 55 kn (više o micelarnoj na linku: https://goo.gl/3i9tY0 )
- Smooch scrub za usne, 25 kn (više o scrubu na linku: https://goo.gl/hkNLJB )"

Znate što,zapravo ja želim paket sa svim proizvodima hahaha...


3. Aura paleta sjenila NUDE je tek nedavno izašla i nisam sigurna da li je stigla u sve Kozmo poslovnice. Koliko sam dosada pročitala i čula cijena će biti nekih 100,00 kn. Svakako se nadam da će uskoro biti vikend akcija na dekorativu i da ću ju uspjeti ugrabiti na 30%. ( da, kupit ću si ju sama čim bude akcija)


Slika preuzeta sa neta službene srpske stranice Aura Kozmetike

4. Sredinom ovog mjeseca dolazi  nova limitirana kolekcija Catrice-a u DM, Bipu, Kozmo i Konzum. Kolekcija nosi naziv " Kaviar Gauche" i želim dvije stvarčice, paletu i tuš-kremasto sjenilo.
Cijena paletice, quada je 39,90kn te kremastog sjenila - tuša  31,90kn.




Obje slike preuzete sa službene stranice

5. Golden Rose Liquid Matte ruž u nijansi 10 jer nju nemam. Ove ruževe obožavam, zasad imam tri nijanse : 1,3 i 5 i zbilja su savršeni. Pigmentacija je vrhunska, traju satima, meni ne isušuju usne. Cijena im je  nekih 40 - ak kuna, ovisi gdje se kupuju. 




6. Znate da sam na Instagramu nekoliko puta već spominjala da volim proizvode Lovely prirodna kozmetika (facebook) i da kupujem za svoju kćer stalno šampon od lavande koji je presavršen. Ima odlične šampone za kosu, mene su oduševili i kako imam problema sa tjemenom odmah se vidjela promjena i poboljšanje. Probala sam dosta proizvoda i rado ih kupujem.Vidjela sam da će imati fora poklon paketiće za nju i njega ( mom mužu je već jedan naručen:) ), u kojima će biti svačeg za isprobati. Cijena će biti 100,00 kn i u svakom poklon paketiću će biti i poklon kartica sa 10% na kupovinu primatelju poklona ( ovo mi je prefora). 

Prenosim sa stranice što piše za poklon pakete:
U poklon paketu za "nježniji" spol nalaziti će se krema za ruke, balzam za usta, sapun, kruti šampon i gel za tuširanje, i to vise mirisa-karamela/med/breskva i vanilija/naranča/cimet, a za dragu mušku populaciju nezaobilazni aftershave, šampon za kosu i tijelo, sapun i deo krema, kombinacija mirisa limun/čajevac, lavanda, paprena metvica."




Eto to bi bila moja lista želja zasada. Što biste Vi željele dobiti?? Kako Vam se sviđa moj odabir?? Pišite mi u komentarima :)








Broj komentara: 16 :

  1. Jel' nemas gdje nabaviti nijansu broj 10 GR ruza ili jos je nisi uspjela ugrabiti ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas je uvijek rasprodana a i u Bosni mi ju svekrva kad je išla nije našla. Valjda uskoro budem našla :)

      Izbriši
  2. Svida mi se tvoja lista a najvise mi se svida Aurina paleta, Catrice noviteti i naravo odlicni GR ruzevi. Ja trenutno na wishlisti imam samo jednu stvar a to je Makup Revolution adventski kalendar. Prosle godine sam imala Bipin sa proizvodima za nokte a ove godine si zelim ovaj sa sminkom. Meni je to savrseno, cijeli 12 mjesec svaki dan neki pokloncic :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa super mi adventski kalendari,imala sam od Dm prošle godine😀 od MUR su mi predivni vidjela sam ih,ali ih ipak zbog cijene nisam uvrstila.Ali si mi dala možda dobru ideju za post, Beauty adventski kalendari na našem tržištu? Šta misliš?hvala ti😘

      Izbriši
    2. Ajme to bi bilo odlicno :) Iskreno i meni je ovaj MUR ipak malo previsoke cijene i mora se narucivati, placati jos i postarina... Tako da bi bilo idealno kada bi napisala takav post jer iskreno ne znam sta se nudi od adventskih kod nas....bar ih jos nisam vidjela nigdje.

      Izbriši
    3. Dogovoreno budem istrazila i objavila,ono šta znam odmah ti je essence,douglas i vjerujem dm da će opet imat kao i bipa

      Izbriši
  3. Bas mi se svida lista,jednostavno,dostupno i moglo bi se reci skromno,nadam se da ce i bliznji pogoditi nesto s nje u mjesecu darivanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti 💖pa mislim da je stvarno realna i nije da će itko bankrotirati a to mi je bio cilj.mislim da će se sigurno nešto s nje naći za rođendan i pod borom.😉

      Izbriši
  4. Baš si skromna...slatka i skromna wish lista
    Ja moram isprobati tu Delirium kozmetiku koju svi hvale.. Nagovorila si me

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa draga moja😘😘moraš da isprobati svakako, svidjeti će ti se sigurna sam

      Izbriši
  5. divna lista, dijelimo rokovnik i catrice paletu! gr ruževe želim nove nijase što su najavili, a od recenzija može za serum??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može draga za tebe svakako, stavljam na popis i napravim čim prije dok ga imam još malo da mogu teksturu pokazati i kako izgleda.drugi sebi tek budem u 1.mjesecu narucila jer za božić mami uzimam

      Izbriši
  6. I ja volim GR ruževe, imam samo nijansu 3 jer me druge baš nisu privukle.
    A također želim i ovu catrice paleticu, morat ću kampirat u Mulleru da je ne rasprodaju :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa 3 je i meni najdraža,tj.od ovih koje imam najviše ju nosim.prošli mjesec mislim 85% vremena sam nju nosila..a što se paletice tiče biti će dostupna u Bipi,Dm,Kozmu i Konzumu pa vjerujem da ćemo ju uspjeti uloviti😀rekli su od sredine studenog tako da ja računam ovaj tjedan da će početi lagano stizati😉

      Izbriši
  7. Pa, ja si zelim neki set ili bilo sta za uređenje obrva!
    Zatim par stvarcica s Pink Pande.
    Sad ce Bozica a zatim odmah 03.01. Imam rođendan i dobijem novce ili poklon bonove za dm i sl. Pa cu sada reci svima novci i ja cu si sama naruciti nesto s Pink Pande!

    Sviđa mi se tvoja wish lista. Najvise zato jer je realna! I lako dostupna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super su mi pokloni u vidu poklon kartica jer si možeš sama odabrati što želiš😀kod mene je obrnuto sad mi je rođendan 2.12 pa onda božić😀da zato sam i odlučila napraviti wishlist sa proizvodima koji nisu preskupi i možemo ih svi naći😉hvala ti💖

    OdgovoriIzbriši