Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 19. srpnja 2017.

Alverde - pigment za potamnjivanje tekućih pudera i toniranih krema



Za danas vam donosim recenziju jednog proizvoda koji je za ovo ljetno radoblje kada dobijemo boje i muku mučimo sa postojećim puderima, bb,cc i raznim toniranim kremama idealan.

Imate problema svako ljeto jer vam nijedan postojeći puder ne odgovara nijansom? Ne želite kupovati nove nijanse koje će ostatak godine stajati nekorištene? Onda obavezno nastavite čitati.

Na Alverde stalku naišla sam na pravi dragulj koji riješava naše probleme i omogućava prilagodbu nijanse svih naših tekućih podloga. Alverde za one koji ne znaju, je prirodna marka dekorative i preparative. Ne sadrže konzervanse, sintetičke mirise i boje ni sastojke mineralnih ulja. Dosta njihovh proizvoda ima i oznaku VEGAN.
Riječ je o Color & Care, Mix your make - up pigmentu za potamnjivanje nijansi tekućeg pudera i toniranih krema. Inače dolazi u dvije verzije, za posvjetljivanje i potamnjivanje. Verziju za posvjetljivanje nemam tako da vam pišem recenziju samo verzije za potamnjivanje koja nam zapravo većini trenutno i treba.






Krenimo redom.:)

Ambalaža i pakiranje: Pigment dolazi u tamnosmeđoj uskoj tubici, tamna tubica ujedno pretpostavljam i označava funckiju. Dok verzija za posvjetljivanje dolazi u svijetloj boji, apsolutno nebitno, no rekoh ipak da vam spomenem.:) Tubica je baš sleek i sviđa mi se, ima uski, uski, uski otvor ( namjerno ponovljeno nekoliko puta) i stvarno se može dozirati onoliko koliko vam treba proizvoda. Meni je dovoljno jedan do dva zrna. Na slikama ćete vidjeti bolje i vidjeti ćete da sam pretjerala na nekim swatchevima čisto da vidite kolika mu je moć transformacije nijanse.

Vidite kako je otvor uzak?

Cijena i militraža: U tubici dobijete 20 ml proizvoda po cijeni od 24,90 kn. Proizvod možete u DM-u kupiti.

Tekstura i kombinacija sa tekućim podlogama: Iznimno je lagane teksture i kada sam ju probala samu po ruci razmazati baš da vidim osjećaj, iznimno lijepo klizi i lagano se razmazuje. Nije proizvod koji sam na licu uopće probala koristiti samog. 


Nijansa Alverde potamnjivača samog

Nosila sam ga sa više svojih pudera ( Farmasi Stay Matte, MAC Prolongwear, Farmasi CC krema te Catrice HD liquid). U svim kombinacijama super funkcionira i potamni mi za cca. jednu nijansu puder, naravno ovisi koju količinu Alverde-a stavim. Ne mijenja apsolutno teksturu pudera, finish niti prekrivnu moć. Znači da vam primjer netko zamiješa sa vašim svakodnevnim puderom garantiram da ne biste primjetili nikakvu razliku, osim naravno nijanse.

Staviti ću slikice nekoliko kombinacija da vidite koliko promijeni boju.

Farmasi u nijansi 02  + Alverde potamnjivač

 Lijevo: Farmasi Stay Matte 02 + Alverde; desno: Farmasi Stay Matte 02
Lijevo: Farmasi Stay Matte 02 + Alverde; desno: Farmasi Stay Matte 02

Alverde potamnjivač + MAC Prolongwear NW20

 Lijevo:MAC Prolongwear NW20; desno: Alverde potamnjivač + MAC Prolongwear NW20

 Lijevo:MAC Prolongwear NW20; desno: Alverde potamnjivač + MAC Prolongwear NW20

 Alverde potamnjivač + Farmasi BB krema u nijansi Light to Medium

 Lijevo: Alverde potamnjivač + Farmasi BB krema u nijansi Light to Medium; desno: Farmasi BB krema u nijansi Light to Medium

 Dolje: Alverde potamnjivač + Farmasi BB krema u nijansi Light to Medium; gore: Farmasi BB krema u nijansi Light to Medium
Sastojci:
Aqua,Alcohol,Helianthus Annus Hybrid Oil*,CI 77492,Tricaprylin, CI 77891, Myristyl Myristate,
Carthamus Tinctorius Seed Oil*,Glyceryl Stearate Citrate, Glycine Soja Oil*, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter*, CI 77491,CI 77499, Xanthan Gum,Hydrogenated Palm Glycerides,Microcrystalline Cellulose,Dehydroxanthan Gum,Algin Hydrogenated Lecithin, Hydrogenated Lecithin, Tocopherol,HelianthusAnnuus Seed Oil,Brassica Campestris Sterols,Ascorbyl Palmitate
·         Ingredients form certified organic agriculture


Moji dojmovi:
Iskreno mi je žao što nikad prije nisam ovo malo čudo u tubici kupila. Svakako vrijedi svake kune, iako je cijena iznimno povoljna. Trajati će jako dugo jer je potrebna mala količina. U isto vrijeme uštediti će nam mnogo novaca jer nećemo morati nove podloge kupovati. Nikakvu reakciju nisam imala, iako ima alkohola u sastavu nije mi isušio lice. Svakako preporučam da škicnete ako ste bili na moru i suncu i potmanili.
Na zimu kada se vratim u Casper mode planiram kupiti i verziju za posvjetljivanje da vidim da li će me jednako oduševiti.

OCJENA: Definitivno 5/5.



Da li ste isprobale ili planirate? Kako vam se čini ovaj proizvod?




Broj komentara: 8 :

  1. Ajme meni,sve super sve 5 al kad vidjela sastojke odnosno alkohol na visokom mjestu svo oduševljenje palo u vodu..:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja mislim da zbog male količine koja se koristi ne bi trebalo biti nikakvog problema a kod sebe nisam primjetila.Vec smo mi danas nadugo i naširoko o njemu pričale,haha pa necu opet ponavljati.:)pusa

      Izbriši
  2. Super proizvod! Mislim nisam ga probala ali mogla bih. Ja uvijek moram imati ljetnu nijansu pudera i zimsku a kad tek pocnem dobivati boju tj. gubiti onda jos te dvije nijanse moram miksati. Znam da postoje ovakvi proizvodi ali iskreno nisam znala da ih Alverde ima (nekako slabo pregledavam njihov stalak). Jedino sto sam se uvijek bojala da puder ne bi promjenio teksturu ali ako ti kazes da ne mijenja onda super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja taj alverdr uvijek zaobiđem,evo ovo je treci proizvod ikad od njih koji koristim.Ova verzija sigurno ne mijenja,a ona za posvjetljivanje dok ne kupim i ne probam nemam misljenje.Iako se nadam da je jednako dobar

      Izbriši
  3. Odlican proizvod. Ja sam ga prosle godine dobila na testiranje i mogu reci da od tada nisam bacala pare na tamnije pudere koje bih koristila svega par puta tokom leta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago što se slažemo:) baš se isplati kupiti ga.a sad odoh na tvoj blog škicnuti :)

      Izbriši
  4. Meni bi trebao posvjetljivsc haha
    I kod najsvjetlijih pudera mi nekad treba nijansa svjetliji..

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozzzic
    Ovaj sam si post spremila jer mi je trebao posvjetljivac pa da znam od koje je marke i kakve je kvalitete, a uvijek prvo proocitam recenzije da se ne bi zeznula
    Pratim pod imenom Valentina Arežina a na ig:valentinaarezina

    OdgovoriIzbriši