Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 21. srpnja 2017.

Catrice must have - aktualna izmjena asortimana





Današnji post će mislim biti prava poslastica za ljubiteljice drogerijske dekorative i dobrih akcija. Naime, u ovom postu ću vam predstaviti odlične Catrice proizvode koje trenutno možete ugrabiti na akciji za 16,90 kn jer izlaze iz asortimana. Catrice je uz Essence moj najdraži drogerijski brand te ne čudi da sam se već opskrbila nekim proizvodima koji su trenutno na akciji. 



Moram za početak napomenuti da neki tek sa ovom izmjenom izlaze iz asortimana Mullera dok su još proljetos izašli iz DM i Bipa asortimana. To je bitno znati, gdje sam ja koje kupila ću vam svakako navesti da znate.
Staviti ću vam slikicu svih Catrice proizvoda iz kategorije koju spomenem koje trenutno imam te posebnu slikicu onih koje trenutno možete za 16,90 kn naći.:)

Pa krenimo redom.:)

1. Rumenila

Catrice ima odlična, odlična rumenila koja su super pigmentirana i ne truse se ( dosad ni jedno mi nije, te ga nećete uzalud trošiti ). Popriličan izbor nijansi imaju i svatko si može naći odgovarajuću. Godinama ih kupujem i zbilja se mogu usporediti sa punooo skupljima brandovima.


 S lijeva na desno: 010 I Am Nuts About You, 020 Coral Me Maybe, 040 La Vie En Rose


 S lijeva na desno: 010 I Am Nuts About You, 020 Coral Me Maybe, 040 La Vie En Rose


           S lijeva na desno: 010 I Am Nuts About You, 020 Coral Me Maybe, 040 La Vie En Rose


Sljedeće ću vam pokazati trio palete rumenila koje su sada u Mulleru snižene, baš jučer sam gledala.

 S lijeva na desno:  010 BronzEclat, 020 CorAll I Need, 030 Rock  n Rose

 Swatchevi  s lijeva na desno:  010 BronzEclat

 Swatchevi  s lijeva na desno 020 CorAll I Need

                                               swatchevi s lijeva na desno 030 Rock n Rose

2. Highlighteri i bronzeri

Highlighteri su postali big thing proteklih godina te ne čudi da ih Catrice ima u svojoj redovnoj ponudi kao i u LE kolekcijama koje često izbacuje. Imaju i tekuće i praškaste te kremaste. Pokazati ću vam sva tri spomenuta. Trenutno što znam da se izbacuje je trio paletica imena Deluxe highlighter. Rekla bih da su njihovi highlighteri više suptilni, daju fini glow ali nisu previše in your face i odlični su za svakodnevno korištenje. Barem ja nisam naišla na neki koji baš odskače i trenutno se uopće ne mogu sjetiti da li je možda bio neki koji mi je promakao. Bronzeri sami za sebe nisu neki koji me oduševljavaju, solidni su ali ima boljih u istom cjenovnom rangu. Jedan proizvod koji mi je apsolutni favorit proteklih mjeseci je Prime and Fine paletica za konturiranje  u nijansi 020 koja mi ima odličan hihglight, što možete na slici i vidjeti. Vidjela sam da je u Bipi opet u izlazećem asortimanu samo ako se ne varam nijansa 010. Izlazi iz asortimana i kremasta paleta za konturiranje koja je meni dobra i da se lijepo izblendati i nijanse ne vuku na narančasto. Škicnite ako ste u potrazi za kremastom paletom koja će vam uostalom dobro doći i za vježbanje konturiranja sa takvom vrstom proizvoda i za poigrati se.

 Illuminating serum primer je mojoj pogreškom dospio na ovu slikicu umjesto sa primerima


 Nijansa 020 Warm Honey

 Swatch Countouring paletice 020


 010 The Glowrious Three

                                                             010 The Glowrious Three

 Swatchevi   010 The Glowrious Three s lijeva na desno


 Vidi se da sam ju lijepo iskoristila :)

Swatchevi kremaste palete s lijeva na desno

3. Sjenila za popunjavanje obrva

Imam dvije Catrice paletice za popunjavanje obrva. Ja obrve zapravo poprilično rijetko popunjavam sjenilima, većinom prođem gel maskarom u boji jer mi je brže i praktičnije, ali kada koristim sjenila to je uglavnom paletica koju su izbacili već ranije, mala crna dolje na slici. Ovu drugu sam tek nabavila i nisam stigla isprobati prije posta pa vam ne mogu reći o njoj, ali za 16,90 kn svakako vrijedi ugrabiti.


 010 But first, cold chocolate!

                  Swatchevi s lijeva na desno, počevši sa gornjom najtamnijom  nijansom u paletici 

4. Sjenila

Hm, ovo je kategorija hit ili totalni miss. Znači sve već znamo da imaju odlična mono sjenila dok je sa paletama čista sreća kakva će pigmentacija i kvaliteta biti. Iako, realno po mom mišljenju s kojim se ne mora svatko složiti, ali uz dobru bazu može se i iz lošeg sjenila dosta izvući. Iako generalno nisam naišla na neko loše sjenilo od Catrice-a osim jedne paletice mislim Pastels da se zvala, to je meni bilo grozno i proslijedila sam. Svako sjenilo od 6 u paleti kada se izblenda iste nijanse i nikakvo. No, krenimo mi na paleticu koja trenutno izlazi iz asortimana i koja vam treba. Zašto vam treba? Jednostavno riječ je o The Essential Nude paletici koja je jesenas tek i došla na police, a u njoj imate sve nude nijanse za svakodnevni eye look. Paleta ima 9 sjenila, kombinacija mat i shimmerastih. Od ovih 9 spomenutih dva su izdvojena kao Light najsvjetlija koju možete u kutu oka koristiti a najtamnija kao sculpt nijansa kojom možete primjerice dobiti staviti na vanjski rub oka u V obliku i dobiti smokey look ili recimo uz donji rub trepavica nanijeti da dobijete dubinu. Osobno mi je malo pretamna nijansa i draže su mi smeđe do srednjesmeđe za donji dio oka kojim dodam dubinu.


 The Essential Nude paleta 010  ReNude My Style

Swatchevi donjeg reda s lijeva na desno

Swatchevi Light i Sculp nijanse

5. Primeri

Imam trenutno 4 njihova primera. Jedan je u stricku iz posljednje limitirane kolekcije,jedan tekući, dok su preostala dva koja možete sada naći za 16,90 kn. Prvo ću vam spomenuti Beautifying primer koji je meni ponovljena kupnja jer mi se jako sviđa njegov učinak. Ovaj primer je kremaste teksture blago roskast te daje stvarno neki lijepi, zdravi izgled koži te sam puder na njega odlično sjeda. Za ljubiteljice silikonskih primera imam Smoothing refiner koji je u teglici i za kojeg sam na youtube-u vidjela dosta pohvala. Još ga nisam stigla isprobati ali opet se ponavljam za trenutnu cijenu vrijedi isprobati.


 Vidite kako je roskast i kremast

 Nanijela sam Beautifying primer ako možete vidjeti taj glow koji daje

 Ovo je moj otisak prsta jer nisam bila izdržala da taknem teksturu odmah nakon što sam ga kupila, isprike
Nanesen Smoothing Refiner

6. Puder u kamenu

Obožavam Catrice pudere u kamenu i jedan od najdražih mi je Prime and Fine Waterprooof koji mi je fantastičan i trenutno ga nemam da vam ga pokažem ali često ste ga u ranijim postovima moje make - up košarice mogle vidjeti. Njihovi puderi u kamenu koje sam ja dosad imala i isprobala, nisu ostavljali "brašnast powdery izgled" te su solidno matirali kao i dodavali mrvicu prekrivanja. Sada sam uspjela naći i na akciji kupiti Healhy look mattifying powder za koji ćemo tek vidjeti kakav će biti.

Healthy Look Mattifying Powder u 010 Luminous Light

To bi bile moje preporuke na koje kategorije proizvoda  da bacite oko jer ćete svakako naći nešto za sebe i ne sumnjam da ćete biti zadovoljne. Post sam zamislila kao preporuke tako da nisam pretjerano duljila o svakoj kategoriji niti nijansi posebno. Stavila sam swatcheve onih proizvoda koje sam i sama kupila sada na akciji da imate predodžbu. Potrudila sam se da imate što više slikica da možete i odlučiti što želite nabaviti.

Nadam se da vam se svidio post i javite mi šaljite slikice što ste vi na sniženju ugrabile.



3 komentara :

  1. Vidi se po kolicini proizvoda koliko volis Catrice :) Ja ih isto volim i mislim da imaju stvarno kvalitetnih proizvoda po povoljnoj cijeni. Zao mi je samo sto nisam uspjela uhvatiti ovu Nude paletu, obisla sam sve dm-ove i bipe cim su krenula snizenja i u 6 poslovnica nigdje niti jedne palete. Gledala sam i ovaj Healthy puder ali nema bas neke pozitivne recenzije sto se tice matiranja pa nisam uzela. Bas me zanima kakav ce biti tebi. I da, meni su njihova rumenila fenomenalna i vecinom samo njih i koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej ajd mi draga pošalji adresu u inbox pa ti pošaljem ja sam 3 kupila :) ti me od početka pratiš i htjela bi se barem takvom sitnicom zahvaliti :)

      Izbriši
  2. Ugrabila sam par stvarcica. Prvi dip iz Bipe kad su krenula snizenja a drugi dio sada iz Mullera.
    Catrice je super. Dobar i povoljan i uvijek cu kupovati njihovu kozmetiku.

    OdgovoriIzbriši