Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 11. srpnja 2017.

Što od make up-a nosim na put?

Pozdrav drage moje!!!

Vrijeme je godišnjih odmora i putovanja pa sam odlučila pokazati vam što sam od dekorative nosila na putovanje. Moje putovanje je bilo odlazak u Split kod svojih roditelja sa svojom kćerkom i našim psićem. 
S obzirom da smo išle zapravo nećaku na treći rođendan i masterclass edukaciju kod Ines Jarak, znala sam da su to jedine dvije prigode kada ću se potruditi i nositi i sjenila i eyeliner. Ostale dane je to basic make up, brzinski svakodnevni i lagani make up. Tako su i proizvodi koje sam nosila zapravo minimalni, za mene.

Sav make up sam spremila u svoj crni neseser sa šljokicama kojeg imam već nekoliko godina i obožavam ga.






Ovako izgleda njegova unutrašnjost, kompaktan je i mekan sa puuunoo prostora unutra




Krenuti ću kao i uvijek od proizvoda za lice koje sam nosila. Nosila sam svoj provjereni i skoro potrošeni NYX Shine Killer primer koji je silikonski i koji se meni jako sviđa. Odlično zagladi lice, puder lijepo sjeda na njega i rekla bih da stvarno pomaže sa sjajem. Duže vremena mi treba da se prosijem kada ga nosim. Ponijela sam tester Dermalogica Hydrablur primera koji sam dobila na Face Fit tretmanu na kojem sam u Rijeci bila sa Makeup Paradise. Ovaj primer je teksutre kao krema i bijele boje i stvarno lijepo "blura" lice. Nisam ga dovoljno koristila nego svega dva puta pa neću ništa više zasad govoriti o njemu.


Na slici dolje su tri podloge koje sam nosila. Nosila sam tri iz sljedećeg razloga, MAC Prolongwear u NW20 sam znala da ću samo na dan edukacije i rođendana koristiti dok sam za ostale dane htjela laganije podloge. Farmasi Stay Matte u nijansi 02 sam odlučila testirati kako bih vam mogla uskoro recenziju natipkati. Zasada nemam ništa negativno za reći, nosila sam ga nekoliko dana u Splitu i još ju nastavljam testirati tako da recenziju očekujte uskoro. Rimmel BB krema u nijansi Light je proizvod koji sam nedavno dobila u paketiću od svoje MakeupVictim jer mi je slala stvari koje sam kupila na blog sale-u kod nje i naravno morala je ubaciti još nekoliko stvarčica. Zanima li vas recenzija ove bb kreme?Ako da pišite mi:)
 





Puder u kamenu sam nosila Kiko Radiant Fusion Baked Powder u nijansi 02 kojeg sam vam već spominjala. Daje malo dodatnog  prekrivanje i jako je fin i puterast. Ne ostavlja "brašnasti" trag. Korektori su moji uigrani i obožavani. Za prištiće koji se pojave koristim Essence All about matte u najsvjetlijoj 010 nijansi. On je izbačen iz asortimana u posljednjoj izmjeni i sada trenutno mi je postao i presvijetao za prekrivanje jer sam lijepo dobila boje i nisam totalni Casper više:) Moram si neki novi tamniji korektor kupiti za prekrivanje. Za podočnjake kao i mjesecima najčešće koristim MAC Prolongwear u nijansi NW15, dolazi u staklenoj ambalaži sa pumpicom i jedan stisak iskoristim za oba oka. Alverde fiksirajući puder u prahu za korektor mi je odličan, ne ostavlja mi bijeli trag i lijepo mi fiksira korektor tako da ga svakodnevno koristim odkad sam ga dobila.

Rumenilo sam si uzela Essence iz limitirane kolekcije Cinderella koji je mat i odlično pinky rumenilo. Općenito tople preporuke za Essence rumenila imate od mene.






Ponijela sam i Catrice bronzer i highlighter duo u svjetlijoj 010 nijansi i trenutno ga možete naći u Mulleru i Bipi na sniženju za 16,90 kn zbog izlaska iz asortimana. Ova nijansa je u prethodnoj izmjeni asortimana bila snižena, a sada i tamniju verziju izbacuju i vidjela sam da su snižene. Na slici vidite da mi je highlighter odličan i često ga zadnje vrijeme koristim, daje suptilni highlight. Bronzer koristim ali nije ni upola potrošen i u ovoj duo paletici je veći gramažom što i sami vidite.:)






Na insta story-u sam vas pitala koju paleticu od svih koje imam odabrati i većina vas je rekla Carli Bybel paletu koju sam i zapravo mislila. No, kada sam počela se pakirati ona je prevelika za obujam nesesera te sam se odlučila uzeti BH Cosmetic Illuminate paleticu koja sadrži nude nijanse sadržane u 9 sjenila, bronzer, highlighter i shimmerasto rumenilo.

Ovu paleticu obožavam, sjenila su lijepo pigmentirana, pogotovo s obzirom da je paletica povoljna. Truse se što sam i očekivala, ali lagana su za raditi i često ju koristim. Ima i veliko ogledalo i čvrstu kartonsku ambalažu. Ono što mi se ne sviđa što se ne da lijepo očistiti te je zamazana što me iritira i vidjeti ćete i na slikama. 

Vidite kako izgleda neuredno? Ne mogu nikako počistiti ove rubove što me izluđuje!!

Sjenila prvi red s desna na lijevo, jedan nanos i bez baze

Drugi red sjenila: s lijeva na desno. Također jedan nanos i bez baze.

Rumenilo,highlighteri bronzer  - s lijeva na desno. U paletici: rumenilo donji red zadnje, highlighter lijevo od njega i bronzer prvi u paleti.

Red je da ju vidite i zatvorenu:) Meni se jako sviđa ambalaža i odabir boja.

Prošli mjesec kupila sam dugo željeni MAC Paintpot u nijansi Painterly koji mi je divan:) Koristim ga kao bazu za sjenila i uglavnom ga plosnatim kistićem nanosim, a rjeđe prstima. Oba načina naravno jednako funkcioniraju. Ono što moram reći je da je njegov dupe definitivno Maybelline Color Tattoo. I za to sam razmišljala da napravim usporedni post sa swatchevima i prikazom kako se sa sjenilima ponaša i da li ima razlike? Što mislite?








Obrve su nešto na čemu moram poraditi jer najčešće ih samo prođem maskarom - gelom u boji koji ih lagano oboja i počešlja. Kada su lijepo popunjene i iscrtane lice definitivno skroz drukčije izgleda. Nosila sam dva svjetliji Essence Make me brow i Ulta Brow tint koji je tamniji i kada se posuši ne ide nigdje.



Maskara koju sam si ponijela je moja omiljena Maybelline Lash Sensational koju koristim već skoro godinu dana i odlična mi je. Ne trusi se, razdvoji i izduži lijepo trepavice i crna je.


Za usne sam ponijela samo dva proizvoda vjerovali ili ne.:) Uzela sam  Golden Rose nijansu 16 koja je tamnija nude nijansa koja se meni sviđa,iako je više za jesen i zimu. Moju ljubav prema ovim tekućim ruževima sam i previše puta spomenula tako da vas neću opet zamarati. I htjela sam novi Farmasi ruž iz Rouge linije u nijansi 10 u žarko rozoj skoro ciklama boji za  isprobati.Na slici se ne vidi koliko je zapravo vibrant color. Essence In the nude olovku za usne sam ponijela da se nađe ako mi zatreba i nisam ju na kraju ni koristila.




Gore swatch Golden Rose 16, dolje Farmasi Rouge 10



Ponijela sam si tekući Essence eyeliner iz limitirane kolekcije o kojem sam vam pisala OVDJE.



Za kraj jedna grupna slikica svih mojih putnika:) Nije strašno, zar ne?





Pišite mi što vi nosite kada putujete i da li se šminkate na godišnjem odmoru?
Prijedlozi koje postove želite su uvijek dobrodošli:)

Šaljem puno pusa i želim vam da preživite ovu vrućinu i sparinu:)







Broj komentara: 8 :

  1. Pristojna kolicina 😉 alverde puder mi je i dalje sf 🤔
    Kad sam pred 3 god isla na more, nosila sam 3 velika nessesera sminke i preparative. Mislim da se niti jednom nisam eksli bas nasminkala..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno te vidim da overloadom����������

      Izbriši
  2. Oh pa ti si jos i dobra. Ja uvijek ali bas uvijek pretjeram i ponesem previse toga jer se uvijek bojim da ce mi nesto faliti. A realno pola toga onda ni ne koristim a ista stvar je i sa odjecom. Ali ja se zato sminkam i na odmoru, za vecernje setnje/izlaske sminka je kod mene obavezna. Ma zapravo obavezna je, barem minimalna, uvijek kad izlazim iz kuce osim kad idem na kupanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma svi mi imamo faze pretjerivanja,takva sam i sama prije bila sve sam nosila i nakraju samo vukla bez veze.tokom godina sam naucila biti racionalnija hahah.sada pretjeram s količinom robe za Lanu a moja roba je minimum

      Izbriši
  3. Sasvim dovoljna količina :) Što se tiče ove palete sjenila ne znam imaš li je već dulje vremena no čini mi se kao da su se sjenila pokvarila. To govorim čisto da ti ne bi stvorila neke alergijske reakcije jer ipak su oči dosta osjetljivo područje. Što se Maybellinove maskare tiče skroz potpisujem i ja je koristim već jako dugo i obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na brizi ali nemam pokvarene proizvode kod sebe i sve redovito dezinficiram,a ova paleta je kupljena u drugom mjesecu sa njihove stranice :)

      Izbriši
  4. Pristojna količina sminke. Nisi pretjerala..
    Ja cu od svega ponijeti po jedan komad tj primjerak i to je to.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidi se da obozavas sminku :) Inace te pratim kao Tamaea Tara Rustovic

    OdgovoriIzbriši