Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 28. srpnja 2017.

Beauty Box - unboxing i da li se isplati?




Pozdrav drage mojeee!!

Danas mi je stigao moj prvi Beauty Box kojeg sam prekjučer naručila. Pitala sam vas na facebook-u želite li pročitati unboxing i moje mišljenje. Kako ste se složile, krenimo.:)



BeautyBox je hrvatski koncept dobro poznat u svijetu po kojem za određenu cijenu svaki mjesec dobijete kutjicu iznenađenja na kućnu adresu. Neki su full size proizvodi, a neki testeri. Draž ovakvih kutijica je u tome što ne znate što ćete dobiti.
Cijena BeautyBox-a je 99,00 kn ako se odlučite za jednokratnu kupovinu, no ako odaberete 3, 6 ili 12 mjeseci pretplate tada je cijena po jednoj 83,00 kn. Osobno mi se sviđa i što se dostava ne naplaćuje jer imam alergiju na naše visoke cijene poštarine i dosta puta iz principa odustanem od neke online kupovine.
Dolazi ovako zapakirana i zaštićena

 Izgled kada otvorite transportnu kutiju

Račun, čisto da se zna da je kupljena vlastitim novcem :) Uvijek kažem kada je nešto kupljeno ili dobiveno, pa nikad iznimki neće ni biti.


E sada, zašto sam se odjednom odlučila na kupovinu nakon dugo odolijevanja? Jako jednostavno, često zabravim na kutijicu i kada se sjetim bude kasno, kada vidim što su drugi dobili u kutijici udaram se jer nisam kupila a bila je jako isplativa i konkretno svidjelo mi se što su najavljivali ljetni dvobroj i više full size proizvoda te Wet n Wild proizvod unutar nje.
Kutija dolazi u obliku kartonskog ladičara te se odlično može iskoristiti za pohranu sitnica, nakita ili dekorative.


Sada kada sam vam ispričala sve o samoj kutijici i principu idemo vidjeti što sam dobila.:)

Kada se izvuče ladica proizvodi dolaze u zapakirani sa bijelim ukrasnim papirom na kojem je logo BeautyBox istaknut te također dolazi i popis svih proizvoda koji se nalaze unutar nje. Na popisu je osim naziva proizvoda naznačena i cijena samih proizvoda  i opisano što su i kako se koriste. Ovaj detalj mi se jako sviđa.






Ovako je stiglo posloženo

Dobila sam 5 full size proizvoda, 2 testera te jedan komad nakita.

Krećem sa full size proizvodima:

1. Himalaya Herbals Purifying Neem Foaming Face Wash  - pjena za pranje lica koju dosada nisam koristila. No, trenutno iz ove linije koristim gel za pranje lice i odličan mi je tako da vjerujem i da će mi pjena biti također odlična. Količina je 150 ml te piše da je cijena 45,90 kn. Himalaya kao brand ima odlične proizvode, barem koje sam dosad isprobala tako da je ovaj proizvod za mene pogodak.



2. AVON After Sun - sprej za poslije sunčanja koji dolazi u pakiranju od 150 ml. Ovaj sprej se godinama kod nas kući koristi i prezadovoljna sam što je došao u kutijici. Prvo jer je naš potrošen više od pola, haha, tako da ne moram raditi narudžbu ovog spreja. Ovaj sprej hladi nakon boravka na suncu i sadrži vitamin C. Nekad ga nosim na more i špricamo se ako nam je vruće, no otkrila sam za što je zapravo savršen a ne nisam vidjela da netko spominje. Moj sprej stoji u hladnjaku i kada izgorite, malo ili puno, SAVRŠEN JE!!! Moram priznati da trebate hrabrosti da ga pošpricate onako hladnog, ali učinkovit je i nakon par puta već crvenilo nestane i prijeđe u preplanulu boju i nema guljenja kože. Ovako ga i ja i muž koristimo i ne bi ga mjenjali.



3. Schauma Nature Moments - šampon za kosu sa maslinovim uljem i aloe verom. Šampon koji je namjenjen obnovi kose i protiv ispucalih vrhova. Klasična količina od 250 ml i piše da je puna cijena 18,90 kn. Nisam ga probala ali njihovi šamponi su mi solidni, baš jučer sam potrošila jedan njihov i ovaj mi je super došao. Ne znam kako ali dogodilo se čudo i ostala sam bez ijednog šampona za kosu u zalihama.


4. MELEM sapun - mislim da svi volimo Melem i da je ovo nešto što svatko može iskoristiti. Bilo za ruke, lice ili tijelo. Količina je 75 gr i puna cijena je 21,90 kn. Moram  komentirati cijenu iako je nevezana za ovaj post, no iako Melem volim smatram da su digli cijene previše i da bi trebali malo ih smanjiti i imati neke dobre akcije. Just my opinion.



5.  Wet n Wild Color Icon paletica sjenila - jedini dekorativni proizvod u kutijici. Svi znamo da su njihova sjenila odlična i to je bio jedan brand koji je najavljen da će biti u kutijici i također jedan od razloga zašto sam naručila. Ja  sam dobila paletu sa plavim sjenilima u E3941 I"m His Breezey Desinvolture. Cijena je 41,90 kn i malo sam razočarana jer plava sjenila ne koristim nikad te sam se nadala nude paletici. No iz svakog zla nešto dobro:) Ovu paleticu ću vam rado proslijediti i očekujte darivanje na Facebook stranici u toku dana.



Prelazimo na putna pakiranja:

1. Violeta Limited Edition omekšivač za rublje - 200 ml i piše da je njegova cijena za full size od 900 ml 14,99 kn. Meni se ovaj proizvod svidio ali razumijem zašto bi nekog razočarao. Npr. da sam mlada cura koja živi s roditeljima i ne pere si sama robu iskreno mislila bih si wtf, što će mi to? Ali kako sam udana odrasla žena sa svojom obitelji, i svaki dan perem i nekoliko mašina robe ja sam oduševljena. Violeta omekšivače kupujem pogotovo kada su na akciji. Kupujem ih od dana kada su se pojavili prije 2 ili 3 godine i oni fakat mirišu predivno. Za mene totalni pogodak. Još da je bio full size:) Zapravo najbolje da meni Violeta pošalje godišnju zalihu, hahahha, jer smo im veliki potrošači. Joj kad se samo sjetim dok je Lana nosila pelene koliko smo im para ostavili. I njihove vlažne maramice sa bademovim mlijekom su prva liga pa svakako isprobajte.




2. LELO HEX kondom - e ovo je proizvod koji mi se ne sviđa i mislim da je beskoristan u ovoj kutiji. Iako opet netko tko ih koristi će ga iskoristiti i dobro će mu doći. Vjerujem da ima i dosta teenagerica kojima roditelji naruče kutijicu da ih razvesele i da ne bi baš bili oduševljeni da ima kćer od 14-15 godina dobiva kondome, ja prva. Osobno kondome ubuduće ne bih voljela dobivati jer umjesto njega mogla sam dobiti nešto korisno i što će mi se svidjeti. Totalni fail.



Također sam dobila i slatku šarenu narukvicu iz Accessoires-a koja će ići mojoj Lani čim dođe iz vrtića i biti će oduševljena. Narukvica inače košta 29,00 kn. Meni se sviđa za kćer, osobno ju ne bih nosila.

prava vesela narukvica za curice, što ne?

Moje mišljenje i da li ću opet kupiti: 

Moje mišljenje je da se kutijica isplati itekako. Ono što je potrebno razlučiti unaprijed je da je to kutijica iznenađenja i da je nemoguće svima ugoditi ali stvarno su iskoristivi proizvodi. Uostalom ako i dobijete nešto što ne koristite uvijek možete pokloniti nekome tko će se veseliti. Osobno bih svakako naručila opet i stvarno sam zadovoljna dobivenim proizvodima jer ćemo u kući sve iskoristiti. Brzo sam dobila kutijicu, sve lijepo zapakirano i dostavljeno na kućnu adresu. Od mene svakako imaju veliki plus i kutijica svakako premašuje plaćenih 99,00 kn.

Slikica svih dobivenih proizvoda u ovomjesečnoj kutijici

Kako je ovo bio dvobroj iduća kutijica stiže tek krajem rujna.:)

Što vi mislite o ovakvim kutijicama? Ste isprobale ili ne biste nikako?




Broj komentara: 9 :

  1. Moje misljenje znas, ali drago mi je da si zadovoljna. Plus navukla si me da probam violeta omeksivac (maramice i mi koristimo) i ovaj avon sprej zvuci odlicno ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si ti br.1 fan kutijica iznenađenja hahahah.... sprej je odlican kazem ti godinama ga kupujem i sad ga imam koji ovo ljeto trošimo.Njihove omekšivače obožavam stvarno su top

      Izbriši
  2. Već neko vrijeme kupujem Tester box sa kojim sam zadovoljna, naravno da se ponekad nađe nešto što ti se ne sviđa ili ne koristiš ali onda to proslijedim dalje pa nemam problem sa tim. U početku me Beautybox i nije nešto dojmio, ali mislim da postaju sve bolji i bolji pa svakako razmišljam da kupim i njihovu kutijicu. Jako mi se sviđa što je osmišljena kao ladičar pa je puno praktičnija za spremanje sitnica od Tester boxovih koje su mi predivne svojim dizajnom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se isto sviđa što je pakiranje osim preslatkog dizajna itekako iskoristivo.Meni se ova svidjela i mislim da ću si sigurno još koji puta kupiti

      Izbriši
  3. Meni su od svega najljepse te kutijice koje ostaju i mogu se iskoristiti. A sta ja znam, nisam nikada narucivala te kutije iznenadenja...nekako mi bolje za te novce otici i kupiti si ono sto zelim. Ovaj box je jos i dobar ali kad vidim hrpu onih malih testera koje mozes u ljekarni pokupiti onda mi to bas bezveze. Kad sam zadnji put kupovala omeksivac po prvi put sam uzela Violetin i bas sam se odusevila kako lijepo i intenzivno mirisi.

    OdgovoriIzbriši
  4. One male testere koje dobijem i sama u ljekarni ne volim,putna pakiranja prihvaćam haha.Joj sjećam se da sam svoj prvi kupila tek što je izašao i nije ga bilo svuda za kupiti,Lanči je bila beba i išla sam na Baby dane kod nas u nabavku pelena i vl.maramica.Na kraju sam toliko toga na njihovom štandu kupila da smo nekoliko puta nosili u auto i promotorice su mi dale brdo toga besplatno,uloške,vl.maramice,make up maramixe,bodice za lanu,uspavanke,naljepnice...i nekako su mi oni uvijek ostali dragi.I taj put sam kupila sve vrste i omekšivača tad je samo 2 ili postojao.Ajme ja cijeli esej natipkala haha

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja bi opet počela koristit boxove kad bi stavili više dekorative a možda jedan dva proizvoda preparative....glasam za dekorativu definitivno....dok god bude ovako ja ju ne naručujem više....bila ova ili neka druga,nebitno.....puno su bolji boxovi iz vana...
    e to se zove kutijica iznenađenja....da ti oči ispadnu...
    Nije da kutijice nisu ne isplative,to sigurno znam,imaju i veću vrijednost od onoga što je unutra ali ne možeš u jedan box stavit kondome ,ili pastu za zube ili omekšivač....to mi je baš stupidno...
    Možda se jednog dana poprave i počnu stavljati ono što želimo, a to je više dekorative

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam dosad narucila niti jedan box..
    Premisljam se.. bi - ne bi..
    Ne znam..
    Bolje mi za tu lovu otici i kupiti nesto sto mi treba i sto cu koristiit.
    Nije da su sad losi sadržaji boxova ali nisam sad ni ostala wow kad sam ih vidjela..

    OdgovoriIzbriši
  7. Poozdrav....pratim vas pod ovim istim imenom na fc,a na ig anagabynealiam..
    Ja stalno imam zelju kupiti,ali uvijek me strah (to je moja sreca inace) da cu dobiti proizvode koji mi ne pasu ili jednostavno ih nikada sama ne bih kupila..iskreno se nadam da cu se ohrabriti :) ;)

    OdgovoriIzbriši