Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 20. siječnja 2017.

Danijel Cosmetic's New In

Pozdrav drage moje!!

Za danas imam jedan neplanski post, pokazati ću vam stvarčice koje sam kupila u Danijel Cosmetic's trgovini. Koliko sam upoznata imaju pet prodajnih mjesta u Hrvatskoj, Osijek, Zagreb Rijeka, Slavonski Brod te Vinkovci. Kako živim u Rijeci to je trgovina u kojoj sam bila. Kod nas se pred par mjeseci otvorila, no kako se nalazi u samom centru grada gdje ja jako rijetko zalazim nikako mi se nije pružila prilika da ju posjetim. Ovaj tjedan su objavili kako je sniženje od 40% do 70% te sam morala ovaj put otići.
U trgovini u Rijeci je trenutno na sav asortiman 40% popusta dok je na NYX 70%. Svakako moram spomenuti da je dosta stvari već rasprodano te da popust vrijedi isključivo za GOTOVINU. Što me i spriječilo da uzmem još puunoo toga, hahaha..:)

Trgovina je mala i meni preslatka, sve je lijepo posloženo i čisto i djelatnica koja je radila je bila jako ljubazna i tražila sa mnom proizvode koje sam htjela. I svojevoljno računala cijene s popustom na blagajni. Na računu piše Željka da se zove,post neće sigurno vidjeti, ali eto ako planirate otići da znate:)

Krenimo mi redom što sam kupila:) 





Krenuti ću od proizvoda kojem sam se jako veselila, no vidjeti ćete i zašto sam se razočarala bez da sam ga probala.
Kupila sam Salon Perfect pomade za obrve u nijansi Light Brown. Puna cijena je 65,00 kn ( - 40% trenutno ). Dosada ovakav tip proizvoda nisam nikad imala i jedva čekam isprobati. Dostupno je u dvije nijanse, od kojih je moja svijetlija. Pakiranje odaje dojam da nema šanse da je netko dirao, jel da? Vodeći se tom logikom nije mi palo na pamet otvarati ambalažu u trgovini, bad choice je to bio.
Dolazi u paketu sa dvostranim kistićem, spoile je za raščešljavanje obrva na jednoj strani a na drugoj kistić kojim se iz teglice nanosi proizvod. Kakav će biti, tek ćemo vidjeti.


Uopće nitko nije dirao( ovo mi je odmah diglo tlak na n-tu kad sam otvorila i vidjela!!! )

Dalje sam po preporuci svoje predrage mejkap žrtve (ovdje) kupila svoj prvi Bronx proizvod, riječ je o laganom hiratizirajućem korektoru BOO STRING za područje ispod očiju u nijansi BHC02, što je bila najsvjetlija dostupna u trgovini. Puna cijena je 52,00 kn sa popustom sam platila 31,20 kn. Vjerujem da će mi se svidjeti jer ga je ona dosta puta hvalila i da će lijepo posvijetliti područje ispod očiju.



Dalje dolazimo do NYX proizvoda koji su na fantastičnoj akciji, samo je nažalost dosta tog prodano. Sve što sam uzela je  bio zadnji primjerak. NYX do sada nisam imala pretjerano prilika za isprobati tako da se zbilja jako veselim. Dosad sam svega nekoliko njihovih stvari imala.
Uzela sam njihov primer Shine Killer koji mi je ostao u sjećanju da sam pozitivne recenzije čitala. Dolazi u crnoj tubici i sadrži 20ml. Puna cijena mu je 126,50 kn. S popustom me došao 37,95 kn što nisam mogla preskočiti. :)
Kakav će mi biti, tek ćemo vidjeti.


Sljedeće sam uspjela pronaći zadnji primjerak Blot powdera u nijasni Light - Medium. Puna cijena je 113,85 kn, no s popustom je cca. 35kn. Planiram ga isprobati i za fiksiranje korektora ispod očiju te na cijelom licu. Dosta je svijetla nijansa pa ćemo vidjeti koji će mi način biti najbolji. Dobije se 8,2 gr proizvoda u pakiranju sa ogledalom te klasičnom spužvicom za puder koja se dobiva uz kompaktni puder.



Zadnja dva proizvoda su NYX kistići, mala bockalica B26 te B14 za koju stoji da je Shading kistić za sjenila, tj. za oči. Za oči mi izgleda prevelika ali probati ću. Prvo kada sam vidjela B14 mi je pala na pamet da bih mogla setirati korektor ispod očiju s njom, a da bi mala bockalica bila za highlighter mi super. Znači nisam od onih koji se strogo drže deklaracije kistića i što proizvođač kaže, svakom kistiću se može naći namjena u kojoj će nam dati najbolje od sebe. Mala bockalica bi po punoj cijeni koštala 63,25 kn a shading kistić 48,30 kn. Sa popustom sam bockalicu platila cca.20 kn a drugi kistić cca. 15 kn.




Baš gledam račun i sveukupno sam platila 160,38 kn a bez popusta bi me izašlo 469,10 kn. Mislim da je jednostavna matematika, trk u Danijel Cosmetic's u Rijeci.

Inače za sve ostale gradove, imaju i web shop ovdje.

Pišite mi ako ste isprobali neki od proizvoda, kako su vam se svidjeli. Preporuke za idući posjet ovoj trgovini, slušam:)


Broj komentara: 10 :

  1. Nisam jos dosla u kontakt s tom kozmetikom. ☺
    Imas kakvu maskaru? Bas me zanima kakve su.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam nikad isprobala njihove maskare😢tako da ti nisam od pomoći ovaj put

      Izbriši
  2. Nisam isprobala, korektor me se dojmio :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Korektor ide odmah na testiranje idući tjedan je u košarici😀😉

      Izbriši
  3. Ak ne budes zadovoljna korektorom, udomit cu ga 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 👍ali kako je na tvoju preporuku najiskrenije sumnjam da neće valjat😉jel tvoj ista nijansa?

      Izbriši
  4. Oh pa ovo je odlican ulov :) Iako je i u mom gradu Danijel nekako slabo idem tamo, nije mi usput pa i zaboravim. Bila sam prije par mjeseci kada im je tek pocela rasprodaja NYX-a (jer ga vise ni nece drzati, tako mi bar cura rekla) i sto god sam htjela nije bilo. Ruzevi samo neki sjajni ostali, htjela sam i ovaj primer ali ga nije bilo, puderi samo neki tamni.... Tako da na kraju nisam nista ni pronasla. Ali zato si ti odlicno prosla.

    OdgovoriIzbriši
  5. Puderi tekući su i ovdje bili samo tamni,da ja sam zadovoljna.ruževa je bilo ali niti jedan da mi je baš zapeo za oko,za rumenila sam se mislila ali sam odustala jer mi fakat ne trebaju😂😂skroz sam zadovoljna ulovom,ako izuzmemo načetu pomadu

    OdgovoriIzbriši
  6. ajme pa ja nisam imala pojma da se danijel cosmetics otvorio u rijeci! morat cu ja to malo ic istrazit :D

    OdgovoriIzbriši