Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 26. siječnja 2017.

Potrošeni proizvodi siječanj, vol.3


Pozdrav drage moje!!!

Došao je kraj mjeseca, a to znači da je vrijeme za potrošene proizvode :)
Osobno volim ovakav tip postova, budu mi zanimljivi i uvijek saznam nešto novo o proizvodima.

Pa krenimo redom:) Ima sasvim solidan broj potrošenih proizvoda.

Krenuti ću od potrošenog kompaktnog pudera kojeg sam vam i stavila u post sa svojim drogerijskim must have proizvodima. Odličan kompaktni puder koji ne dodaje boju i odlično matira. Dostupan u svim drogerijama sa catrice stalcima. 
Osim njega potrošila sam još Essence kremasti highlighter i još jedan puder u kamenu od Catrice-a. Oba su davno izašla iz prodaje pa nema smisla pisati o njima. Reći ću da su oba odlična, ali čisto sumnjam da ih se igdje više može naći.
Došlo je vrijeme i da se od Wet n Wild paletice za konturiranje oprostim. Svidjela mi se i kupit ću ju opet. Moja je bila u nijansi Dulche de Leche. Ono što je mana što je stvarno jako osjetljiv proizvod i meni se dogodilo sljedeće, kad sam ju kupila mojoj Lani je ispala na pod i lagano se vidjelo napuknuće na dijelu za konturiranje. I nakon svega nekoliko puta korištenja taj dio mi je pukao u milijun komadića te mi nije bilo druge nego baciti. Znam mogla sam ga represati sama, ali budimo realni i iskreni, samo bi stajalo mjesecima i čekalo da se meni zvijezde poklope i nađem vremena za to. Do tada bi se samo povlačilo po ladici i ne bi ni nijansu za posvjetljivanje koristila. Ovu stranu paletice sam iskoristila u cijelosti i super mi je bila za fiksiranje korektora ispod očiju.







Ovaj mjesec sam opet potrošila nekoliko proizvoda Helena Delirium prirordne kozmetike. Već sam ju toliko puta spominjala tako da ne trebam ni spominjati da ću ih ponovo kupiti. Ovaj mjesec sam bila dobra i nisam imala narudžbu. Ali zato se lista samo povećava, hahah. Potrošila sam svoj obožavani piling za lice koji mi je definitivni favorit i must have, naravno riječ je o Softie pilingu te Cuddles masku za lice divne boje i sa lavandom.


Kada smo već na prirodnoj kozmetici, potrošila sam i svoju Lovely prirodna kozmetika masku za lice od zelene gline sa dodatkom lavande, čajevca i ugljena. Njene maske sam nekoliko puta već imala i jako sam zadovoljna. Zelenu glinu volim jer ona zbilja očisti kožu te izvuče sve van. Tople preporuke i definitivno ću jednom opet kupiti. Trenutno imam drugu masku sa glinom u upotrebi pa zato odmah ne ponavljam kupovinu.



Kao i uvijek mora se naći i pokoja tuširalica. Pisala sam vam već kako su mi Baleine odlične i često ih kupujem. Fino mirišu i cijena se sviđa mom novčaniku, ne može bolje, zar ne? Haahahah... Potrošili smo i Baleine sapune za ruke koji mi se svidio i trenutno trošimo treći u kupaoni. Cijena mu je 9,90 kn, fino miriši i ne isušuju nam ruke.








 Potrošila sam i Secret dezodorans koji me nije oduševio i čisto sumnjam da ću ga ponovo kupiti, ali novi milijuniti po redu Dove u sticku je već u upotrebi,hahah. Osobno uvijek kupujem dezodoranse u sticku, rijetko roll on, a one u spray - u kod mene ćete vidjeti, NIKAD. Njih jako ne volim i ne podnosim.



 Potrošila sam i Biobaza Exlusive mini pakiranje ulja za skidanje make up-a. A iskreno nije me se nešto pretjerano dojmilo, skidao je sve sa lica moram priznati, nije izazvao nered te je dobar proizvod. Ali problem je što je meni najdraže ikad Sephorino ulje za odstranjivanje koje sam imala davno i nijedno mi se nije još približilo njemu. Tako da je ovo zapravo totalno subjektivno mišljenje, realno bi sigurno bilo da biste bile zadovoljne ako ga kupite i probate.



 Potrošila sam jednu povoljnu Balea kremicu za okoloočno područje sa ureom koju imam jako dugo i bilo je vrijeme da iscijedim zadnje kapi iz nje:) Za cijenu od 20ak kuna dobiti ćete poprilično hranjivu kremicu za okoloočno područje, mislim da ju valja imati.



Trošilo se i proizvoda za kosu, potrošila sam putno pakiranje Neutrogena Clean Propre regeneratora za kosu. Bio mi je ok, no s obzirom na moju gustoću kose meni ga treba veća količina da bih vidjela učinak. Potrošila sam i ne znam koje pakiranje Nivea šampona protiv prhuti, njega u zalihama uvijek imam. Nemam problema s prhuti ali imam sa suhim tjemenom koje se jednostavno guli, pogotovo nakon farbanja kose, užas. To nije učestali problem ali javi se svako par mjeseci i mene užasno nervira, no eto. Potrošila sam i Pantene ulčje za kosu koje se toliko dugo vuklo po kupaonici da mi je dosadilo za gledati ga uopće. To je kao njegujuće ulje ali kao i sva kupovna ulja je puno silikona koji meni brzo zamaste kosu. Tako je i ovdje bio slučaj i ne planiram ponovo kupovati.Ali moram priznati da jako lijepo miriše.


Također se ovaj mjesec potrošila i Avonova maska za kosu koju sam dobila na poklon od Laure koja je Avon lady te joj se možete javiti ovdje. Generalno meni svaka maska odgovara jer ju ja stavim u pozamašnoj količini i držim određeno vrijeme ovisno o raspoloženju. Ima ugodan miris i cijenom je pristupačna, tako da ako ste u potrazi za učinkovitom, a povoljnom maskom za kosu, slobodno isprobajte. :)

Došli smo do kraja "smeća" za ovaj mjesec. Da čujem, što se kod vas trošilo? Ja sam zadovoljna količinom potrošenih proizvoda i daje dobro opravdanje za ponovne kupovine, hahah....

Broj komentara: 9 :

  1. Ja sam potrošila Palmolive kremu za tuširanje, onu lila boje, najnajnajdraži :9 koža mi poslije miriši kao bebina :) potrošila Dove žuti dezić, jedan od najdražih i Uriage xemose balzam, najbolji koji sam probala.. prešla sam sad na obično Labello, ali ubrzo se vraćam Uriageovom :) super su ti proizvodi, pogotovo prirodna kozmetika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da sjećam se da si mi rekla da si kupim taj Palmolive.vidiš nisam Uriage balzam nikad imala..a već smo zaključili da jako volim prirodnu kozmetiku pa nje uvijek ima potrošene😀😉

      Izbriši
  2. Super si trosila. Kod mene najbrze idu micelarne i blazinice 😁 a nasla se koja i maskara i sprej za ciscenje kistica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blazinice idu ko lude,slažem se.ja sam ih zaboravila i slikati hahah...a kupim svaki put kad odem u dm😂😂😂vidiš ima i kod tebe "smeća",mogla si nam ga natipkati😉

      Izbriši
  3. Kod mene se najbrze trose blazinice i aceton (bas cudno). Vec ni sama ne znam koliko sam Balea tekucih sapuna potrosila, zapravo vec par godina uglavnom samo njih i kupujem. Bas sam si nedavno uzela i ovu Balea okoloocnu kremicu jer sam stalno citala pohvale i meni je odlicna. Lijepo mi nahrani to podrucje a nije preteska, za tu cijenu predobra kremica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aceton?ma da,tko bi rekao,ne bi nikad rekla😂😂😂😂to je skroz očekivano kad stvaraš onakve manikure predivne😍😍😍da kremica je stvarno ok a za cijenu pogotovo😀😉

      Izbriši
  4. Osim gelova za tuširanje (Avon karamela mmmm) potrošila sam Neutrogenin gel s grejpom za čišćenje lica i Byphasse tonik od ruža. Izgleda da kod nas žena kupnja novog i potrošnja starog nikako nije proporcionalna. Stalno kupujem, skupljam zalihe a tako sporo trošim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha da slažem se bolje smo u skupljanju zaliha😂😂😂i ja taj tonik trenutno trošim,druga mi je bočica.super mi je,samo mi dosadi dok ga potrošim,omjer cijene i količine savršen😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha i meni bas dosadi ta bocetina, uopce ga ne zovem tonik od ruza nego kanistar. Ali ja ga i ne stedim, s obzirom na cijenu natapam se s njim ko da sam Sahara. Inace sve tonike prelijevam u bocicu s rasprsivacem i stedljivo se spricam al sa ovim kanistrom zalivam se.

      Izbriši