Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 22. siječnja 2017.

Tjedna make up košarica,vol.10


Pozdrav drage moje!!

Došle smo do jubilarne desete tjedne make up košarice, to znači da će uskoro biti 3 mjeseca otkad blog postoji:)
Želim još jednom zahvaliti na velikoj podršci, na vašem praćenju, komentarima i lajkovima, zbilja mi mnogo znače i od srca hvala.

Ovaj tjedan imam dosta noviteta u košarici koje se veselim isprobati, puno se tog krije novog u neseseru ovaj tjedan.


Kao i obično jedan preview sadržaja je na slici ispod.:)



Krenuti ću prvo od proizvoda za lice, ovaj tjedan sam ubacila novi primer koji sam kupila pred neki dan. Riječ je o Nyx - ovom Shine Killeru za koji sam dosta puta čula, pa ćemo vidjeti kakav će biti. Također sam za setiranje korektora ispod očiju odabrala novitet, Nyx Blotting powder za koji mi se čini da će biti super. Koristila sam ga danas u kombinaciji sa Bronx Boo Sting korektorom i čini mi se da će to biti odličan duet. Za ovaj korektor neprestano imam potrebu da ga prekrstim u Boo StRing iz ne znam kojeg razloga, hahaha. Prvi dojmovi = odlično pogođena kupovina. Sva tri proizvoda sam kupila u Danijel Cosmetic's trgovini. Sve što sam kupila i koliko sam platila sam vam pokazala ovdje, pa škicnite.
Ovaj tjedan sam izvukla opet Catrice HD Liquid Coverage, moj je u nijansi 020. Odličan puder koji je dio stalne postave te ga na svim Catrice stalcima možete kupiti. Odlično prekriva, nemate osjećaj maske na licu ( bar ja nemam ) te je dugotrajan i izdrži cijeli dan. Bitno je spomenuti i da ne oksidira, znači kako ste ga nanijeli takav i ostaje, bez iznenađenja. Za korektor kojim ću prikriti prištiće, kojih trenutno imam nekoliko, sam odabrala Essence mousse korektor koji je povučen iz prodaje. Prekriva dosta dobro i lagano se razmazuje. Moj je u najsvjetlijoj nijansi u kojoj je dolazio, nijansa 010.
Za kompaktni puder sam odabrala novi proizvod koji dosad nisam imala prilike koristit, riječ je o Shiseido refilu matirajućeg pudera koji sam od moje make up žrtve dobila u rođendanskom paketu na poklon. :)


Dalje sam ponovila odabir rumenila iz prošlotjedne košarice. Riječ je o predivnoj mauve nijansi iz limitirane Essence kolekcije We are.. Kolekciju trenutno u Mulleru možete ugrabiti, no uskoro i u ostale drogerije stiže. Natipkala sam vam i svoje prve dojmove i swatcheve proizvoda iz kolekcije koje imam pa pogledajte ovdje.

Za highlighter i bronzer sam odabrala Catrice paleticu koja je trenutno snižena na 16,90 kn jer izlazi iz asortimana. Nijansa je 020 koja je snižena, i ta je naravno moja. Probala sam ovaj vikend prvi puta i ono što mogu reći je da je highlight nijansa jako lagana, idealna za one koji vole suptilan highlight. Ako volite da je on baš in your face, preskočite. Tamnija nijansa za konturiranje koju sam ja kao mat bronzer iskoristila je, kao što rekoh mat, nijanse koja ne vuče na narančasto i toplija je po meni što mi se čini. Kažem probala sam samo jednom, pa govorim onako na prvo nošenje što mi se čini. Lako se izblendalo s ostatkom proizvoda na obrazima i lijepo je u konačnici izgledalo.



Pisala sam vam kako dosad nisam imala Catrice maskare i kako sam odmah kupila sve tri koje izlaze iz asortimana. Prošlotjedni odabir mi je bio dobar, uvila je lijepo trepavice i trajala cijeli dan. Ovaj tjedan sam odabrala verziju Dramatic Volume. Da li će biti zbilja dramatično, vidjeti ćemo.:)
Opet sam odabrala Essence tuš iz gore spomenute kolekcije te o njemu također više možete u spomenutom postu pročitati. Meni se jako sviđa i generalno su mi Essence eyelineri odlični, tako da ni ovaj nije iznimka.
Za obrve ovaj tjedan isto imamo novitet, riječ je o Salon perfect gelu, popularno zvano pomade ( pomada ) za obrve u nijansi Light Brown. Jedva čekam isprobati iako sad kad razmišljam to nije bio možda najbolji odabir za košaricu iz više razloga.
Prvi i najbitniji. u životu ovakav tip proizvoda nisam koristila i nemam pojma da li ću uspjeti lijepo nanijeti. Drugo, tko zna da li će biti trajno. Treće, genijalka nije uzela back up proizvod niti prozirni gel da fiksiram ako će biti potrebno. Bravo, Andrea. Ići ćeš kao strašilo na posao ovaj tjedan, bravo, hahahah:) ( ne znam da li sam ikad vam napisala kako se uopće zovem, možda bi bio red za Q&A post, ako želite pišite pitanja ovdje, fejs ili insta i stiže)
Ima li među vama ovakvih genijalaca kao ja?


Stigli smo do sjenila i do palete koju mi je mužić za Božić kupio, a još nisam isprobala. Riječ je o Maybelline Blushed paletici koja meni ima predivne, nježne nijasne. Znate da imam i Nudes koju obožavam, tako da ništa manje ne očekujem od ove. Pretpostavljam da će se trusiti ali to mi ne predstavlja neki problem, dok god je pigmentacija i sama izvedba sjenila dobra u ljubavi smo. Za svaki slučaj odabrala sam Kat Von D primer koji će izvući maksimum iz palete.




Zadnji, ali ne i najmanje važni su proizvodi za usne. Ovaj puta odabir je pao na Golden Rose mat ruž u nijansi 11 ( no surprise there, jel da?) i Farmasi ruž u nijansi 10. Njega dosad nisam isprobala odkad sam kupila, ali ova divota je strpljivo čekala svoj red. Uz ruž sam uzela i Essence olovku u nijansi 06 Satin Mauve koja će lijepo ići uz ruž.


Za kraj imamo opet MAC Fix + kao i uvijek.:) O njemu sam već sve rekla pa nema potrebe da vas iznova zamaram.


To bi bilo sve za ovotjednu košaricu. Nadam se da ću uživati i da će mi se noviteti svidjeti. Ako imate neki prijedlog, želju što da vam tipkam pišite. Sve ideje za postove koje tražite pišem i čekaju svoj red.:) Dugujem swatcheve Aura palete i moje dojmove, nisam zaboravila da sam obećala, stiže uskoro i taj post:)



Broj komentara: 13 :

  1. E baš sam u potrazi za dobrim puderom za setiranje, i ocito se prst sudbine upleo i ja sad oću Nyx....btw sretno sa pomadom ovaj tjedan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha hvala ti,trebat će mi😉 nyx će čini mi se biti odličan za to,pokušaj ga još na sniženju uhvatiti i pun pogodak😀😘

      Izbriši
  2. Korektor imas zelju prekrstiti mozda zbog mene, sad sam skuzila da stalno pisem boo string 😉
    Odlicna kosarica kao uvijek 👏

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha moguće,ali kad sam uvidjela šta piše ono šok i nevjerica😂😂

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je :) samo me malo oči zaboljele od čitanja:D malo je šareno, rozo-bijelo i još latice :P, puder je super, a i ova olovka essence koju imam istu, par boja u takvim nijansama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šta da? Budem navečer se onda opet poigrala sa izgledom ili ovih dana obavezno.hvala ti što si mi rekla😀😉

      Izbriši
  5. Opet nemam što drugo reći osim da obožavam ove tvoje košarice. Očekujem temeljitije dojmove novog Essence rumenila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenilo je krasno i lijepo postojano na licu, imaš post sa prvim dojmovima kolekcije.Stavila sam swatcheve i napisala svoje prve dojmove pa škicni😀😉

      Izbriši
  6. Catrice HD puder je zbilja super. I ja ga vrlo rado nosim ali vise na vecernjoj bazi.
    Essence korektor imam. Meni je ok.
    Ali ruzevi za usne mi se sviđaju 😍

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja hd nosim za svaki dan na posao,budimo iskreni navečer nigdje ni ne idem😂😂noćni život je zaboravljeni pojam😂😂😂ruž od farmasija je 10kn ovaj bio😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro, nosim ga i za posebne dnevne prilike haha
      Ovako za svaki dan mi je nekako.. ne znam.. previse? Tezak? Ne znam.. puder je super i obožavam ga ali se ne vidim s njim na dnevnoj bazi. I zato sam si kupila Catrice all mat plus. Nijansa je super.najbolje od svih pudera dosad mi nijasna pase. Pogodena kao od sale. Alii.. prekrivanje nikakvo 😭 nisam bas zadovoljna.. i plus to sto ne znam jel mi on sad napravio nered na licu 😲 ili je to mixa anti imperfection gel za umivanje. Koristim ga tjedan i pol. Prvih tjedan dana sve ok. I sad zadnja 3 dana nered na licu a taman sam i taj puder pocela koristiti.. hmmm...? 🤔🤔
      Ugl.. malo sam skrenula s teme..
      Jaoo, samo 10 kn? Ajmeee pa odlicno

      Izbriši
  8. Zar su vec prosla tri mjeseca od prve kosarice?! I ova kosarica mi se svida a najslade mi je defintivno ovo Essence rumenilo sa srcekom. Ja glasam za neki Q&A post ili jednostavno da napises nesto o sebi sto zelis podijeliti s nama.

    OdgovoriIzbriši
  9. Blizi se da,i ja sam se iznenadila😂😂napraviti ću q&a samo vi postavite pitanja i čim se malo skupi tipkam😉

    OdgovoriIzbriši