Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 8. siječnja 2017.

Tjedna make-up košarica, vol.8

Pozdrav drage mojee!!:)

Stigli smo do još jedne nedjelje a kod Makeupholic27 to znači da je vrijeme za novu tjednu košaricu.

Ovaj sam tjedan odabrala neke nove proizvode koje jedva čekam isprobati, i naravno ima i već voljenih i često korištenih favorita.





Krenuti ću kao i uvijek od tekućeg pudera i svih proizvoda koje nanosim na lice.

Za primer sam odabrala Maybelline Baby Skin primer o kojem sam svoje prve dojmove prenijela (ovdje)

Za tekući puder sam odabrala novi kupljen pred par dana na sniženju Catrice proizvoda koji izlaze iz asortimana za cijelih 16,90kn, da dobro ste pročitale:)
Riječ je o Nude Ilusion puderu koji dosad nisam nikad isprobala, ali ako će biti bar upola kao ostali Catrice tekući puderi koje sam isprobala biti ću zadovoljna. Moj je u nijansi 010.
Dalje sam za korektore odabrala opet Flormar i ostatak Catrice tekućeg korektora što mi je ostalo. Oboje sam već više puta spominjala pa nema smisla da vam opet pišem.
I za područje ispod oka ovaj tjedan nastupa MAC Pro Longwear NW15 koji je novi u kolekciji i veselim se korištenju.


Za setiranje korektora ispod očiju odabrala sam Wet n Wild paleticu za konturiranje u nijansi Dulche de Leche koja je zbilja na klimavim nogama, i uskoro je vrijeme za ponovnu kupovinu. Za kompaktni puder odabrala sam Catrice Multi Colour koji se nažalost više ne prodaje i jako mi je žao jer je odličan, zadnji put sam kupila dva pakiranja i ovo mi je zadnje.


Dolazimo do još malo noviteta koje se veselim koristiti. Paleticu rumenila sam također tek kupila, koristiti ću ovaj tjedan u nijansi 020 CorAll I Need.
Za bronzer opet imam Physicians Formula Nude Wear. Ima divno pakiranje što sam već ranije i komentirala. Sadrži shimmer u sebi i ima četiri nijanse koje ja koristim tako da kistom prođem po svima. Za highlighter tu je ofcourse i The Balm Mary - Lou manizer koji je predivan i u mojim favoritima prošle godine.


Za oči sam odabrala predivnu Make up Revolution mat paletu koju sam dobila od svoje make up žrtve na poklon (blog), puni naziv palete bi bio Make Up Revolution Redemption Essential Mattes,  uz Kat Von D primer za oči.





Za eyeliner sam odabrala dvije opcije, novi Wet n Wild tuš sa aplikatorom u nijansi Smokey koji još nisam probala te voljeni gel-liner od MAC-a Blacktrack o kojem sam vam više u mini MAC kolekciji pisala (ovdje). Maskara je moja nova Maybelline Lash Sensational koju obožavam i koju sam dobila za Božić od supruga jer je stara potrošena.


Za usne sam odabrala po ne znam koji put Golden Rose tekuće ruževe, ovaj put u nijansama 10 i 11. S obzirom da njih stalno nosim, slobodno mogu ostatak kolekcije prodati, hahah :) Stavila sam si i MAC ruž u nijansi Angel također.




Za obrve imam novi duo Loreal Brow Artist, oba ulovljena na sniženju u DM-u. Gornji je u nijansi Medium-Dark dok je donji transparentni. 



Kada si nanesem cijelu fasadu, trebalo bi ju i setirati, slažete se?:) Tu dolazi Mac Fix+.



Eto to bi bilo sve za ovotjednu košaricu. Kako vam se čini? 
P.S.- podsjećam na aktualno darivanje na Fcebook stranici (ovdje) :)

Broj komentara: 16 :

  1. Ja imam MUR essential mattes 2😄😄

    OdgovoriIzbriši
  2. Bogata kosarica,lajkam 😉

    Bas me zanima kako ce ti se svidjeti tus,a paletica od deset imena je lijepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesi vidila koliki naziv 😂😂😂😂a probala sam ranije onaj sparkly crni njihov i čisto je ok bio.😉

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Dosad sam iconic 3 isprobala i divna mi je;a kako svi samo mur palete hvale ne sumnjam da će i ova biti super😀😍😉

      Izbriši
    2. Imam i ja Iconic 3.
      A htjela bih i 1 i 2 😄

      Izbriši
  5. I jaaaa😂😂😂😢trebaju miiiiii

    OdgovoriIzbriši
  6. As ususal divota 👌 ja sam isto non stop na gr tekucima i balm minicima, moram sad malo bar one maybelline tekuce ubaciti u upotrebu. PS uzela sam i 13icu 😁

    OdgovoriIzbriši
  7. Molim??i to ovako javno mi kazes da ja moram bit pristojna i reći wauuu divnooo😂😂😂😂sad ću ja tebi jednu sočnu sms složit mos slobodno pogledat mob😂😂😂

    OdgovoriIzbriši
  8. Savršenstvo! Palete su predivne, a i sve ostalo. 😍

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijepa kosarica i odlicni proizvodi. Super idu sadrzaji ove vrste. :)

    OdgovoriIzbriši