Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 24. siječnja 2017.

New in - siječanj


Pozdrav drage moje!!

Došlo je vrijeme da vidimo što se to u toku mjeseca šopingiralo.:)

Mjesec je započeo sa Catrice sniženjem proizvoda koji izlaze iz asortimana. To znači da su proizvodi sniženi na 16,90 kn i da mi trebaju sviiiii,hahaha...:) Vraćala sam se nekoliko puta u Bipu i svoj Konzum gdje su isto bili na sniženju. Kupila sam dosta toga, neke stvari su duplikati i već ste ih u darivanjima mogli osvojiti. Naravno da mislim i na vas i kupim i za vas, jer zaista cijenim podršku koju pružate. Hvala još jednom







Za kremasto sjenilo iz Catrice Kaviar kolekcije koje sam ugrabila na sniženju sam bila presretna jer ga ja imam i jako mi se sviđa, no kako sam bila u euforiji jer sam ga našla za vas, za darivanje nije mi ni palo na pamet otvoriti da vidim da li ga je netko dirao. Tek kući kada sam slikavala mi je palo na pamet pogledati, i ako nađem sliku, stavim vam ju i vidjeti ćete zašto to nisam mogla staviti u darivanje.

Užas, netko je zaronio cijelu šapu unutra valjda, možda vježbao ostavljanje otiska,hmmm?

Prvotni plan odlaska u Bipu čim je sjela plaća bila je njihova akcija 1+1 gratis. Htjela sam neke stvari za kuću kupiti koje koristimo, koje nisu uzbudljive da bih ih na blog stavljala te Garnier micelarnu otopinu. Odmah smo ja i Lana sjele u auto i bacile se u šoping čim je došla plaća, hahaha. Bila sam na godišnjem prvi tjedan siječnja, tako da se sve pogodilo i ugrabile smo gore spomenuto Catrice sniženje.
Kupila sam za probu zelenu Garnier micelarnu koju nisam ranije imala, dok je roza provjereno dobra i ponovljena kupnja. Nisam još isprobala jer trošim trenutno zadnju bocu La Roche Posay micelarne, a onda zelena dolazi na red.:)


Zatim sam dobila dva, tj. tri rokovnika. Prvi rokovnik mi je mama napravila i predivan mi je. Prvo jer je unikat, drugo jer je mama za mene napravila. Zatim sam na nagradnoj igri na Instagramu za sebe i moju Make up žrtvu osvojila ova dva preslatka roza rokovnika. Moj rozi služi za planiranje postova i sve vezano za blog, a Paris za sve ostalo i objave postova - da ih imam uz sve ostale obveze zapisane.



Na instagramu sam slučajno naišla na odličnu akciju koju mi je bilo žao propustiti pa sam si kupila BeautyBlender Posse set sa originalnim bb, micro bb, sapunom za čišćenje ( SAVRŠEN JE!!), držačem bb te reaktivatorom.  Set sam platila 150,00 kn, stigao hp ekspresom sutradan sa testerićima. S poštarinom me ovaj set izašao 200,00 kn.


MAC je imao krajem prosinca akciju nekoliko dana gdje je bio popust od 20% na sve. Ja sam ga iskoristila za ponovnu kupnju, ovaj put u ispravnoj nijansi, odličnog MAC Pro Longwear korektora. Moj je u nijansi NC15. Redovna cijena mu je 161,90 kn no moj je kupljen uz navedeni popust. Znate da kod nas u Rijeci nema MAC-a, kupovinu je obavio tata u Splitu. Ne znam ako sam vam spominjala, no ja nisam zapravo iz Rijeke nego iz Splita. U Rijeku sam došla prije 10 godina na faks i ostala.:) Tako da sam zapravo bučna Dalmatinka, hahah:)


Kako sam gore spomenula kupovinu koju je tata obavio, red je i da mama dobije svoje zasluge. Mami nepogrešivo ide hvatanje limitiranih kolekcija Essence-a i Catrice-a i imamo razrađen sustav. Ja pošaljem na Whats up sliku kolekcije, mama zna sljedeće korake. Otiđe u Muller, najčešće dok sam ja na poslu i šalje slike što ima i kupi što dogovorimo. Zatim spakira i voila za dan-dva stigne u sandučiću.:) Ja ne stignem baš često do Mullera, preko tjedna nikad ne idem jer dok završim s poslom, odem po kćer u vrtić skuham ručak već je večer, a tada nema šanse da idem s malenom stalkati make up ( mi to zovemo ručak - večera, haha). Navečer je family time. Tako da odemo vikendom a do tad nema ničega. Ali zato tu nastupa my mother.:) Već sam vam i natipkala posta sa swatchevima i dojmovima We are kolekcije ovdje. U svakom slučaju divna kolekcija, i ako naletite na nju, kupite :)


Dalje mi je muž kada je bio u trgovini uzeo Dove gel za tuširanje. Njihovi gelovi su mi savršeni, ali ako nije na akciji, neće u moju kuću. Svoju teoriju o gelovima za tuširanje i cijenama sam nekoliko puta već spominjala pa se neću ponavljati. Masku za kosu s keratinom sam dobila od kumove sestre koja ima svoj salon kada smo bili u Slavoniji prošli mjesec ali vam ju nisam pokazala ranije. Zaboravila sam bila uslikati. Tek sam ju stavila u upotrebu i probala jednom, miriši predivno i kosa je bila jako mekana i totalno lagana za raščešljati. Inače, ja imam kose za nekoliko glava tako da se jako mrsi i zapetljana kosa je moja svakodnevnica. Ali Tangle Teezer i Wet brush tu jakooo pomažu.:)



Pred Božić me u sandučiću dočekalo iznenađenje od Helena Delirium prirodne kozmetike, znate da sam redoviti kupac i da jako volim njene proizvode. Ova gesta me zbilja oduševila i jako iznenadila. Poslala mi je tučeni maslac za tijelo. Tekstura je nešto nevjerovatno, zbilja kao tučeno vrhnje, pjenasto, lagano, savršeno. Miris je divan, jači je ali meni odličan. Podsjeća me na neki kolač, no ne mogu odgonetnuti koji nikako. Ovaj proizvod nema u redovnoj prodaji i samim time sam bila više dirnuta jer si je dala truda i pripremila nešto posebno. 


Zatim je Danijel Cosmetic's imao odličnu akciju gdje je sav asortiman bio snižen 40%, izuzev NYX-a koji je bio na -70%. Mana je kao što sam i u postu gdje sam vam pokazala što sam kupila popust vrijedio samo za gotovinu. Ali, bez obzira na to iskoristila sam priliku i prvi puta bila otkada se trgovina otvorila u Rijeci i kupila si neke stvari koje sam željela isprobati. Post, tj. haul možete pročitati ovdje.


Zadnje što sam kupila su dvije maske za lice jer sam svoje potrošila i ostala na samo dvije. Maske za lice su nešto što volim rotirati i koristiti različite. Kupila sam novu Loreal masku s glinom, u DM-u je bila super akcija, u zamjenu za 10 bodova na njihovoj Active beauty kartici imali ste 30% popusta i ja sam išla u DM koji će se preuređivati te su još na ukupnu kupovinu jedan vikend davali 20% popusta, tako da sam umjesto 59,90 kn kolika je redovna cijena skoro u pola platila. ( 30% ide na redovnu cijenu, a zatim 20% na tu sniženu cijenu, zato sam napisala skoro u pola cijene, jer nije ukupno 50% ). Kupila sam i Garnier sheet masku, koju se jako veselim isprobati jer nikad takvu masku nisam imala. Budem javila dojmove obavezno. Zatim sam na blagajni u istom DM vidjela da je BrowDrama gel za obrve u boji od Maybelline-a snižen na 18,90 kn te sam jednostavno morala kupiti. Znači s popustom sam nekih 15,00 kn platila.

I bila sam u očajničkoj potrebi za novim balzamom za usne, labelom koji će djelovati te sam nazvala Lovely prirodnu kozmetiku da mi izradi svoj balzam, odabrala sam miris kokosa i bezbojni labelo. Svoj sam platila 20,00 kn i htjela da bude u stick-u. Ova zima zadnjih tjedana mi je jako isušila usne te su mi od bure ispucala i ništa ne pomaže. Radim redovito piling ali nikoji labelo koji imam nije bio dovoljno hranjiv da sanira stanje. Nadam se da će ovo biti rješenje.:)





Eto drage moje, to bi bilo sve za ovaj mjesec. Bilo je neplanskih kupnji, ali kako ja kad vidim popust, rasprodaja odmah nasjednem dogodi se ovo gore, hahah. Mislim da slijedi no buy idući mjesec. Što ste vi kupovale, da li smo neke iste proizvode kupile? Mislila sam vam natipkati recenziju Lorealove maske ako ste za?

Broj komentara: 8 :


  1. Molim recenziju maske kad isprobas!
    I divni noviteti 😉

    OdgovoriIzbriši
  2. Ide krajem idućeg tjedna,nadam se,dok ju još nekoliko puta testiram😀😉😘

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa puno lijepih noviteta si skupila a bome i dosta popusta uhvatila tako da bi stvarno bilo steta propustiti (tako se barem ja tjesim kad je nesto snizeno). Takoder bih voljela recenziju maske kad isprobas jer bas me zanima kakva ti je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj ja sam ti kad vidim akcija ko luđakinja;sve mi treba😂😂😂al fakat kad izračunaš koliko sam zapravo uštedila onda imam opravdanje jer ipak meni sve kupljeno treba😉masku sam probala i svidjela mi se,budem obavezno recenziju natipkala vjerujem krajem idućeg tjedna dok ju joś 3-4 puta probam da mogu svoje mišljenje reći

    OdgovoriIzbriši
  5. Isprobala sam Garnier moisture + freshness masku i svidjela mi se. Lagano hladi lice, i ono nakon upotrebe ostaje fino svjeze i odmorno. Samo sto je namocena sa dosta proizvoda tako da imam osjecaj da bi mozda bilo bolje da su dvije maske u paketu, a ne samo jedna. Danas sam i ja nabavila L'Oréalove pour clay maske. Uzela sam crvenu koju sam vec odma danas isprobala i crnu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo sam ju sinoć baš stavila,i slažem se, da du dvije u paketu ili da je manje namočena puno bolje bi bilo.Ovako je baš previśe,ali ako to izuzmemo dobra je

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično si se ponovila! Podsetila si me da moram uzeti Kallosovu masku, jedna je od boljih koje sam probala a cena prava sitnica. Rokovnik je prelep, sve pohvale za mamu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja prvi puta tu masku isprobala,sviđa mi se zasad😀

    OdgovoriIzbriši