Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 29. siječnja 2017.

Tjedna make up košarica, vol.11

Pozdrav drage moje!!!:)

Evo nas na tradicionalnom nedjeljnom postu, make up košarica:)

Prije svega da odgovorim, dosta vas me često pita držim li se ja toga što stavim u košaricu striktno, i odgovor je DA!! Cijeli tjedan koristim samo ono što je u neseseru, prvo ostatak make-up kolekcije mi stoji u hodniku u komodi, a ja se spremam u kupaoni ujutro rano. Biram proizvode samo iz nesesera, tj. samo od onih koje vam pokažem bez iznimke. Košaricu koristim radni tjedan, znači od ponedjeljka do petka, vikednom ako negdje idem onda otvorim ladicu i biram.:)



Eto, ukratko sam vam objasnila i odgovorila, pa sad možemo na proizvode iz košarice.

Ovaj tjedan sam se sjetila jednog pomalo zaboravljenog tekućeg pudera, riječ je o Maybelline Super Stay 24H. Riječ je o puderu sa dobrim prekrivanjem, lako se nanosi, stignete ga lijepo nanijeti bez da se počne sušiti, znači imate vremena sve izblendati. Moj je u nijansi 21 Nude Beige koja je meni mrvicu tamnija no što bi trebala, ali sve se to uspije zakamuflirati. Mislim nikad mi nitko kad sam ga nosila nije komentirao, ali ja ipak vidim da nije to to. No, dobro imam ga i potrošiti ću ga. Sigurno ga neću opet kupiti iz jednostavnog razloga, ne zato što je on loš, nego jednostavno me nije oduševio da bih ga ponovo kupila, a police drogerija su pune novih koji čekaju da budu moji.:)
Uz njega sam odabrala kompaktni puder iz iste linije u nijansi 30 Sand. Nakon što sam mu nedavno dala priliku, shvatila sam da mi se zapravo poprilično sviđa. Lijepo se stopi na licu, ne ostavlja onaj praškasti trag. Pomaže matirati i drži sebum pod kontrolom koji sat dulje.Kada opet bude na nekoj akciji, vjerujem da ću ga opet kupiti. 
I ovaj tjedan sam za setiranje korektora ispod očiju odabrala Nyx Blotting powder  u nijansi Light - Medium. Jako mi se sviđa, iako sam ga nosila samo prošli tjedan i u kombinaciji sa istim korektorom koji sam i ovaj tjedan odabrala. Riječ je o Bronx Boo Sting korektoru koji je jako lagan i hidratizirajuć, uopće nije težak, neće isušivati osjetljivo područje ispod očiju, Oduševljena sam njime i već vidim da će postati staple u mojoj kolekciji, i da će te ga još dugo gledati.
No vratimo se na NYX, htjedoh reći da ćemo vidjeti kako će se ponašati s drugim korektorima, ali zasada ova kombinacija mi je odlična.




Primer je NYX Shine Killer koji sam nedavno kupila i isto ponovljen iz prošlotjedne košarice. Ono što sam zaključila je da mi se definitivno najviše sviđaju primeri na silikonskoj bazi, lijepo zaglade lice, puder tako lijepo sjeda. Ovaj je zasad odličan, ne čini mi se komedogen niti da bi mogao biti problematičan. A što se tiče "ubojica sjaja" dijela, mislim da je to poprilično točno, nije baš ubojica, ali fakat pomaže. Budem za njega više rekla kada budem radila post o primer-ima.

Ovaj tjedan sam dobila poklon paket koji je bio totalno iznenađenje za mene, poslala mi ga je draga Dragana sa Gagy beauty blog-a. Među mnoštvom stvari bile su dvije koje sam odmah odlučila staviti u ovotjednu košaricu. Riječ je o predivnoj Artdeco paletici, Most wanted to go - Rose. Sadrži 8 sjenila koja su nude, no neka su totalno na rose gold kombinaciju. Nisam ju ni swatchala još, pa će biti totalni surprise ujutro dok se budem spremala na posao. Zato nemam što trenutno reći o njoj, osim da mi je jako lijepa.:)



Također mi je poslala i Maybelline Master Sculpt, koji sam škicala kad je tek izašao, i vrtila se oko njega nekih cca.mjesec dana, uzmem ga u ruke pa ga vratim jer sam svjesna da imam dovoljno, i tako u krug. Pustilo me nakon tog i iskreno, uopće sam i zaboravila da postoji u ponudi jer stalno dolaze novi proizvodi koji mi zaokupe pažnju. No, da se vratim na početak, riječ je o duo paletici, bronzeru i highlighteru. Jedino ne razumijem zašto su ovako podijelili, da je više od pola bronzer a mali dio highlihter. O njemu sam bila čitala da je solidan proizvod i baš se veselim probati. Bronzer, odnosno contour dio je mat  i rekla bih toplijeg podtona. Sada moja paletica je u 01 nijansi, Light /Medium.
Hvala Dragana još jednom i ovim putem:)






Za bazu za kapke sam odabrala po ne znam koji put moj Color Tattoo u nijansi Creme de Rose 91 koji je moj apsolutni favorit i kojeg obožavam. O njemu sam vam dosta puta tipkala, radi savršeno i kao baza ili samo za prikrivanje kapilarica i izjednačavanje boje kapka. 
Za dodatni highlight u unutarnjem kutu oka, uzela sam Essence sjenilo u olovci u nijansi 01 Be my highlight! iz limitirane We are... kolekcije koja je trenutno aktualna u drogerijama.

Iz iste kolekcije sam odabrala i eyeliner koji mi je savršen. Traje doslovno od jutra do večeri bez da izblijedi ili se razmrlja. A za nanošenje je prelagan.

Maskara za ovaj tjedan je moja mini Clarins maskarica, Supra Volume koju sam već ranije imala u košarici. Odlična maskara, ali meni se preslikavala posebno na donjim trepavicama. Osim toga odlično razdvoji i izdulji trepavice. Pišem i mislim se zašto sam svjesno uzela samo nju, ne znam. Ostaje mi nadati da se odlučila ne preslikavati, hahahah:)

Još jedan novi proizvod koji ću isprobati je Maybelline BrowDrama u nijansi Medium Brown koju sam ulovila na sniženju u DM. Vidjeti ćemo kako će biti. E sad sam se sjetila, iskustvo prošli tjedan sa pomadom nije bilo tragično, zapravo jednostavno sam ju nanijela i obrve su bile i više nego prihvatljive. Definitivno kad se osuši ne mrda, to sam naučila,ahahah:)




Rumenilo je isto novo, tj. pokazala sam vam ga kada sam ga kupila ali još nisam isprobala, bar koliko se sjećam. Riječ je o Wet n Wild rumenilu u nijansi Heather Silk. Rumenila koja sam dosad isprobala od njih su mi fantastična bila i odlično pigmentirana.



Dolazimo do mojih novih bebica koje su se isto ovaj tjedan udomile, nove Golden Rose nijanse. Imam tri nove, ali odabrala sam dvije. Ljepotice u nijansama 13 i 17. Prepreprepredivne nude nijanse koje jedva čekam nositi. Da nisam ih isprobala, a već ih nekoliko dana imam!!



Kao i uvijek na kraju tu je MAC Fix+ da sve lijepo sjedini.:)


p.s.- stvarno si moram kupiti bar još nekoliko fiksatora, mislim stalno rotiramo MAC i Avon, hahah:)


To bi bilo sve za ovaj tjedan, kako vam se čini? Što vi planirate koristiti?

Broj komentara: 12 :

  1. Buduci da sam bolesna i imam konjuktivitis- sumnjam da cu se i sminkati 🤔
    A ako i budem, to ce biti minimalno- puder, rumenilo, sjajilo za usne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj,užas😢brzo ozdravljenje želim😘

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam dosadna sama sebi sa oduševljavanjem s tvojim košaricama pa ti se ovaj tjedan pridružujem s mojom postavom. Ja ću koristiti uglavnom nove proizvode koji stoje i čekaju da potrošim stare. L'Oreal Infallible mat puder i Catrice olovku za obrve ne mijenjam i njih koristim dok ne potrošim pa kupim nove primjerke. Isprobat ću Flormar rumenilo Golden Rose velvet mat ruž 11, Mary Lou highlighter i Make up Revolution Neu-trals vs New trals paletu i Rimmel stay mat puder. Sve novo, jedva čekam jutro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uu infallible puder minje na listi odkad je izašao i stvarno je red da ga kupim više😀😉flormar rumenila koja sam.imala su mi super bila (2 sam imala),gr velvetići su mi predragi,mary lou je staple kod svih -ne sumnjam da ćeš ga obožavati, paletu nisam imala a stay mat mi je bio super i moram si ga kupiti kad bude neka akcija ( mislim i redovna cijena mu je povoljna,ali ja jakkoo volim akcije😂😂)..samo ti meni piši svoju košaricu,nema mi draže nego kad se tipkamo i razmjenjujemo mišljenja

      Izbriši
  4. Može tipkamo i ubuduće o košaricama, baš me veseli što ću svaki tjedan mijenjati sadržaj košarice (manje vise). Ništa ne kupuj bez akcija, pa mi smo žene od akcije, nije toliko stvar tih par kuna uštede koliko mi je to izgovor za novi šoping i na kraju izgovor zašto sam potrošila novce: "Pa bilo je na akciji!!!"

    OdgovoriIzbriši
  5. Tipkamo naravno😀😉ma joj ja i akcije,dođe mi skoro ko uvreda kad moram punu cijenu platit😂😂😂 hodajući newsletter sam ja😀 cijela sam ponosna kad izračunam koliko sam uštedila,to sto sam zapravi bzvz bacila pare jer mi pol tog ne treba nećemo spominjati😂😂

    OdgovoriIzbriši
  6. Paleta je prekrasna, jedva cekam dojmove 😍 bas mi je drago da ti se korektor svidja ❤

    OdgovoriIzbriši
  7. Ova Artdeco paleta mi izgleda jako lijepo, svidaju mi se nijanse. Kad si vec spomenula eto ja navijam za post o primerima. Od kada su izasle ove nove nijanse GR ruzeva odmah mi je za oko zapela ova nijansa broj 17, nekako mi je najprivlacnija od tih novih...znaci morati cu si to uzeti. A tvoja kosarica kao i uvijek raznolika i zanimljiva. Mene samo nesto zanima, da li ti fiksator koristis svakodnevno? Bas me zanima kakav ce biti onaj novi od Essenca sto bi trebao doci u novoj proljetnoj postavi. I da ne smijem zaboraviti...hvala za napomenu da Essence highlighter pure nude izlazi iz asortimana jer sam ga uspjela uloviti u zadnji tren (tj. dragom sam pokazala sliku pa mi je otisao u Muller i kupio). Cisto sumnjam da bi ga ulovila kad krenu snizenja tih proizvoda sto izlaze iz asortimana.

    OdgovoriIzbriši
  8. Da paletica divno izgleda,ali nije me oduševila jutros,slabo je pigmentirans,koristila sam svjetlije nijanse za brzinski look...a fiksator,da koristim ga svaki dan kad se sminkam,znaci 5 dana u tjednu,mozda ga 3 puta u mjesec dana zaboravim stavit i onda se sjetim dok vozim na posao i budem.luda😂😂😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam isla u muller pa nisam ništa kupila😢ulovila sam tu u svom dm ispred kuće onu bronze paleticu i onaj gel u boji za obrve i to je to.nisam.imala sreće ovaj put

      Izbriši
  9. Imam tu paleticu od prije i ona je meni bas dobra, jako mi se svidaju nijanse u njoj. U Bipi je tek od danas krenulo snizenje (bar u mom gradu) pa mozda jos i uspijes uloviti nesto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš baš bi mogla stati kad budem išla s posla,pada kiša pa ću vidjeti kako ću biti raspoložena.hvala ti za info😉

      Izbriši