Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 4. travnja 2017.

Cosmel Green Cream i Fresh Hydro Tonic - recenzija


Pozdrav drage moje!!!

Za danas sam vam odlučila tipkati o dva Cosmel* proizvoda koji su dio moje rutine protekla cca.tri tjedna. Zašto sam već odlučila vam tipkati? Jer su mi oba odlična i mislim da je idealno vrijeme da ih počnete koristiti jer nam ide toplije vrijeme i vrućine. Osobno mi lice na vrućinama divlja i trebaju mi proizvodi koji će to držati pod kontrolom.

Od divnog Cosmela sam dobila tri proizvoda na recenziju i jako sam sretna zbog navedene suradnje i nadam se da će se i nastviti.:)







Kratka povijest i pregled Cosmel brand-a

"Cosmel je hrvatski brand prirodne organske dermokozmetike koji postoji od 1990. godine. Proizvodi slijede nova tehnološka, kozmetološka i dermatološka saznanja, tako da su uvijek jedan korak ispred drugih, na zadovoljstvo vjernih korisnika. Stroge norme odabira prirodnih aktivnih tvari organskih hladno prešanih ulja, biljnih ekstrakata, čistih eteričnih ulju i vrhunskih eko sastojaka koji su bez GMO-a, bez petrokemikalija, bez umjetnih konzervansa, bez parabena, bez toksina, bez umjetnih boja i mirisa, nisu testirani na životinjama, sadrže prirodne tvari visoke bio - razgradivosti, eko ambalažu i time garantiraju prirodnost i sigurnost svakog proizvoda."



No, da ja ne duljim krenimo mi na proizvode. 

Green Cream*


Ambalaža i pakiranje: Prvo što moram napomenuti je da mene ova kombinacija boja oduševljava, volim mint tonove jako. Kombinacija mint i eko pakiranja mi je preslatka. Krema dolazi u kartonskoj ambalaži sa naljepnicom na kojoj su vidljive informacije o samom proizvodu. Sama krema dolazi u staklenoj ambalaži sa srebrnim poklopcem, te je unutra također zaštićena. I na staklenoj ambalaži je mint naljepnica sa imenom i informacijama.




Cijena i količina: Odnedavno možete i na web - shopu što je odlično. Cijena je 103,00 kn za 50 ml proizvoda. Link za sve proizvode za lice ovdje.

Što kaže Cosmel: 
"krema za masnu i nečistu kožu koja sadrži organski ekstrakt zelenog čaja. Navedeni ekstrakt regulira masnoću kožem sprječava nastajanje prištića, ne isušuje površinski sloj kože te djeluje antioksidativno i antibakterijski. Krema sadrži prirodna organska ulja - lješnjaka, riže, šipka, sjemenki grožđa, kim + cink, mandarine, lavande te vitamine A i E. Sadrži i prirodni faktor hidratacije (NMF). Čisti i sužava pore, koža je elastična, zategnuta, bez masnog sjaja i prištića."

Moji dojmovi: Krema je na prvi pogled gušće teksture, no izuzetno je lagana te se upija brzo. Ne ostavlja masni film na licu, kroz par sekundi ona u potpunosti nestaje, tj. upije se. Osjeća se miris zelenog čaja koji mene na čajevac podsjeća te mi se jako sviđa. Osjećam da pomaže prevenciji nereda koji je meni u toplije mjesece nažalost klasika. Koristim ju svako jutro nakon pranja lica i umivanja. Trenutno ju ne koristim navečer jer testiram drugu kombinaciju. U proljetno vrijeme uvijek mjenjam svoju rutinu njege da bih ju vremenskim uvjetima prilagodila i savršeno mi se uklopila i jako mi odgovara. Neki dijelovi na licu oko područja nosa koji su mi bili suhi sada to nisu.



Ocjena: 5/5 
Prvo što me oduševljava su sastojci koji su odlični, znamo za moju ljubav prema prirodnim proizvodima. Zatim mi se sviđa kada vidim i osjetim da proizvod zaista čini  ono što navodi. Primjetila sam definitivno da se koža manje masti. odlučila sam već natipkati vam recenziju jer mislim da je idelano vrijeme za prebacivanje na proljetnu rutinu i laganije proizvode, a ovo je idealna kremica koja će odgovarati svima sa mješovitom i masnom kožom sklonoj nepravilnostima.


Fresh Hydro Tonic*

Ambalaža i pakiranje: Tonik dolazi u klasičnoj plastičnoj bočici sa raspršivačem i prozirnim čepom. Bočica je bijela sa također mint naljepnicom na kojoj je vidljiv naziv proizvoda te sastojci, tj. više informacija. Pumpica odlično radi, osobno koristim tonik na dva načina, ujutro i  navečer  na blazinicu nasprejam i navlaženom blazinicom prođem lice. Dok u toku dana rado samo posprejam lice u prolazu za osvježenje.



Cijena i količina: Cijena tonika je 58,00 kn i dobijete 200 ml. Također ga možete kupiti i na web shopu, ovdje.

Što kaže Cosmel: 
"Osvježavajući hidratantni tonik za osjetljivu kožu lica. Sastojci su hrvatska prirodna mineralna voda + hidrolat cvijeta naranče; aloe vera, lipa, zeleni čaj, borovnica i đumbit. Djeluje antioksidativno, hidratizira te dubinski čisti pore te NE SADRŽI ALKOHOL."

Moji dojmovi:

Uopće ne znam  kako vam predstaviti ovaj tonik jer ja sam njim oduševljena i stalno ga u toku dana s guštom špricam po licu. Pruža nevjerojatno osvježenje i definitivno već vidim da će po ljeti biti totalni must have. Ima ugodan i osvježavajući miris koji ja ne mogu bolje opisati jer evo već tri tjedna ne mogu odgonetnuti na što me podsjeća. Odlično obavlja funkciju i hidratacije te čišćenja. Ako čak i niste u potrazi za tonikom trenutno, morate ovaj isprobati jer sam ja oduševljena njime i zbilja ga ne mogu dodatno nahvaliti.

Ocjena :  Definitivno +5/5


Jako sam zadovoljna Cosmel proizvodima i već sam si složila i wishlistu koje još proizvode želim isprobati. Želim si isprobati:
- Eye Cream;
- C Cream;
- C peeling te
- New Cell mild wash gel
Skromna sam jel da. kroz naredni period svakako namjeravam kupiti i pišem vam dojmove.:)

Jeste vi nešto od Cosmel-a isprobali? Imate kakve preporuke?






Broj komentara: 6 :

  1. Druzim se zadnjih par dana s ovom kremom i zbilja je odlicna. Bogate teksture a uopce ne masti dodatno kozu sto je veliki plus! Tonik cu svakako probati, zasad sve sto sam od njih probala mi je odlicno 👍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se i meni se sviđa sve što sam isprobala👍😍

      Izbriši
  2. Tonik mi se jako, jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonik je vrh,on i termalna voda će mi biti spas po ljeti već vidim😀😍💖

      Izbriši
  3. Iskreno ne da nisam probala nego nisam ni cula za ovaj brend. Po tvome opisu mislim da bi se i meni mogla svidjeti ova krema a vjerojatno i tonik. Bas volim tonike za lice i ne mogu si zamisliti da ga ne nanesen poslije umivanja a ovaj je bas praktican zbog pumpice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sta stvarno nisi?jooj ja ih dugo pratim već,prvo mi je oko zapelo za samu ambalažu..ta mint boja mi je 😍😍😍😍meni je tonik obavezan i isto ne mogu zamislit da ga ne stavim,valjda stvar navike

      Izbriši