Brendovi

SOCIAL MEDIA

subota, 1. travnja 2017.

Olival Čarobni piling gel i mlijeko - recenzija



Pozdrav drage moje!!

Danas vam donosim recenziju dva divna proizvoda od kojih jedan već dugo vremena imam i koristim dok mi je drugi novitet.
Riječ je o Olival Čarobnom piling gelu* te Čarobnom mlijeku za tijelo*. 
Čarobna linija u sebi sadrži još i suho ulje koje ja imam sa zlatnim šljokicama. Prva stvar koju ćete primjetiti je divan miris i luksuzna pakiranja.







Krenuti ćemo sa Čarobnim piling gelom s obzirom da je stiglo toplije doba kada svi vjerujem više pažnje pridajemo pilingu tijela.


Čarobni piling gel*


Ambalaža i pakiranje: Dolazi u uskoj i elegantnoj ambalaži sa zlatnim čepom na odvrtanje. Ambalaža je plastična i lagana za doziranje proivzoda. Kroz prozirnu ambalažu se vidi sam gel koji je divne narančasto - zlatne boje.

Količina i cijena: Dolazi u pakiranju od 200 ml po cijeni 49,90 kn.



Što kaže Olival: 

"Olival Čarobni piling gel sadrže zrnca koštice marelice i masline za lagani piling i skidanje odumrlih stanica kože. Blagog je mirisa i ugodne teksture koja se lako ispire. Baza gela je prirodni tenzid bez SLS-a koji ne kisušuje kožu, a emolijentni biolipidi hidratiziraju nakon čega koža ostaje meka i glatka.


Moji dojmovi:

Piling gel sadrži sitna zrnca koja obavljaju blagi piling koja odlično obavljaju svoj posao. Miris je predivan, što je po meni odlika cijele Čarobne linije. Piling gel sam koristila svakodnevno jer mi se jako sviđa učinak i kako kožu ostavi mekanom. Miris se u kombinaciji sa Čarobnim mlijekom dosta dugo zadržava na koži. Divan je i za svakodnevno korištenje, a pogotovo za dane kada želite sebi pravi mali kućni spa priuštiti. Definitivno ga preporučujem i savršen je za toplije dane kada svi više pažnje obraćamo na piling tijela.
Vjerujem da će se nekima učiniti da je cijena malo viša, ali zbilja će potrajati i u krajnjem slučaju ne morate svakodnevno koristiti već npr. 2 puta tjedno da napravite si blagi piling. U tom slučaju ova količina će vam jako dugo potrajati. Jako je nježan a u isto vrijeme i hidratantan.

Ocjena: 5/5

Čarobno mlijeko za tijelo*


Ambalaža i pakiranje:Također dolazi u uskoj i elegantnoj ambalaži sa zlatnim čepom na odvrtanje kao i piling gel. Ovaj put ostatak ambalaže je bijeli sa naravno informacijama o samom proizvodu. Mene ovakve ambalaže oduševljavaju jer mi odaju dojam luksuza u bočici i s užitkom uvijek takva pakiranja imam.


Količina i cijena: Dobije se kao i kod Čarobnog piling gela 200 ml proizvoda po cijeni od 49,90 kn



Što kaže Olival:

" Mlijeko je namijenjeno svim tipovima kože. Sadrži šest vrsta prirodnih ulja: lješnjaka, badema, jojbe, ruže, makadamije i argana. Lješnjakovo ulje tonizira i blago učvršćuje kožu, bademovo ulje ju hrani,jojbino ulje ju čini mekom i glatkom, dok su makadamijino ulje i arganovo poznati po svojim anti - age učincima i sadrže E vitamin."


Moji dojmovi:
Ovo mlijeko već dugo koristim i nekoliko pakiranja sam već potrošila. Prvi put sam ga kupila u paketu sa Čarobnim suhim uljem. Mlijeko je lagane teksture i brzo se upije. Bez obzira na prethodno rečeno jako brzo se upija, i to je ono što se meni osobno i najviše sviđa. Miris je također predivan i ugodan kao što sam već i rekla, cijela Čarobna linija. Za toplije vrijeme ga obožavm koristiti iako ga i tokom godine rado koristim.

Ocjena: 5/5
Mislim da je ocjena jasna jer sam već nekoliko pakiranja potrošila i uvijek iznova kupila.:)


Zaključak: Ukoliko volite proizvode sa mirisom argana i makadamije ova dva kao i suho ulje će vam biti fantastični:)




* proizvodi dobiveni kao PR

Jeste isprobali nešto iz Čarobne linije? Kako ste zadovoljni?




Broj komentara: 7 :

  1. Isprobala sam Čarobni piling gel - malo je reći da sam ja oduševljena ovim proizvodom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo😀cijela ova linija mi je odlična😀😍

      Izbriši
  2. Imam set sa mlijekom i suhim uljem sa sljokicama i moram se sloziti da ovi proizvodi predivno mirisu. Zelim isprobati i ovaj piling jer uopce ne sumnjam da je i on odlican. Inace bas volim Olival proizvode i do sada sto god sam isprobala od njih svidjelo mi se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris je predivan,isti je i kid pilinga😀ja sam ove proizvode i piling za lice od smilja imala i sve mi se sviđa,još jako želim ono ulje od smilja za lice isprobati jer mi se čini odlično,a i dosta se hvalilo

      Izbriši
  3. Već dugo namjeravam kupiti mlijeko za tijelo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mlijeko za tijelo sam potrošila i zaista je divno, brzo se upija (što mi je super) i prekrasno miriši. A piling gel nisam još imala priliku isprobati, ali vjerujem da je i ono savršeno. :)
    FB: Tea Bandić

    OdgovoriIzbriši