Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 9. travnja 2017.

Tjedna make - up košarica, vol.20



Danas nam je na redu standardni post nedjeljom, a to je tjedna make up košarica. Ovaj put će biti iznimno skromna iz raqzloga što ću ju koristiti samo tri dana. Idemo na put u srijedu te ću pokušati vam natipkati post sa proizvodima koje nosim na putovanje od nekoliko dana.

Nisam htjela ovaj put natrpati košaricu jer i kako je sve toplije sve manje proizvoda stavljam na lice.



Pa krenimo vidjeti što je u ovotjednoj košarici.


Kao i uvijek krećem od proizvoda za lice.
Tu nam je opet u ulozi primera Baby Skin od Maybelline-a koji je moj definitivni favorit i proizvod koji obožavam. Silikonski primer po odličnoj cijeni od 40ak kuna. Dostupan u svim drogerijama  i odlično obavlja svoj posao, po mom skromnom mišljenju.

Sjetila sam se da odavno nisam koristila Catrice Nude Illusion koji sam kupila kada je izlazio iz asortimana na sniženju za 16,90kn. Koristila sam ga nekoliko tjedana dosada i odličan svakodnevni puder. S obzirom da je povučen iz asortimana neću o njemu duljiti.

Nastavljam u Catrice tonu odlučila sam ubaciti i njihov puder u kamenu, Multi Color koji je savršen proizvod i kada je izlazio iz asortimana uzela sam si i zalihu.



Za korektore sam se odlučila za kremasti Flormar korektor te MAC za okoloočno područje o kojem sam već puno puta pričala. Odličan korektor koji posvijetli područje, ne uvlači se i cijena je za kvalitetu opravdana. Možete ga kupiti po cijeni od 162,90 kn.



Sjetila sam se da nisam dugo koristila Heather Silk rumenilo od Wet n Wild-a pa je red da to promijenim.:)


Bronzer i highlighter ću koristiti iz preslatke Make up Revolution paletice, All about bronze koju sam naručila sa Pink Pande.


      Zaboravila sam ju uslikati otvorenu, pa vam stavljam staru slikicu:)

Za oči sam ubacila dva Color Tattoo-a od Maybelline-a, moj jako puno puta spominjani mat u nijansi Creme de Rose 91 te On and on Bronze 35.



Obrve ću samo malo popuniti sa Loreal Brow Artistom. Te maskara koja je moja omiljena Maybelline Lash Sensational.





Za ruževe sam izvadila zanemarene Avon mat u nijasnsi Ideal Lilac i Golden Rose Velvet Matte u nijansi 07.




Da bi sve ovo izdržalo cijeli radni dan i izgledalo pristojno tu je odlični Essence novi fiksator o kojem sam pisala ovdje.



To bi bilo sve za početak tjedna što ću koristiti.


Što ćete vi ubaciti u svoje košarice? Podijelite ih sa mnom:)




Broj komentara: 11 :

  1. Kokaa, odlican izbor! :) Ja ovaj tjedan prelazim na novu maskaru Catrice sto sam dobila u Testeru, taman potrosila Hippie. Isto bih ovaj tjedan mogla Avon mat ruz, moj je u nijansi Pure pink i obozavam ga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi javi za tu novu Catrice,baš me zanima😀😘

      Izbriši
  2. Super :) Čekam isprobati novi Fit me puder, ovu maskaru i Color Tattoo, avon ruž C. Cherry i još jedan svjetliji mat, Max Factor Creme Puff G. Berries, Bourjois TUŠ ZA OČI LIQUID PINCEU, crni, koji mi je oodličan <3 :), i iz Farmasia sos serum od čajevca i CC krema koje čekam da mi stignu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iiii kakav ti je fit me? Malo kasnim sa komentarima,bila bez neta za praznike😢😢

      Izbriši
  3. Pa stvarno je smanjena kolicina proizvoda ovaj tjedan. Jako mi se svidaju ovi ruzevi koje si odabrala, takve nijanse najvise volim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. 24k je još uvijek spremljena na sigurno i gledamo se😂😂😂

      Izbriši
  5. Catrice primer, Catrice Made to stay 24h tekuci puder, Catrice puder u kamenu, Aura rumenilo 212, Farmasi sjenilo za obrve, Catrice glam $ doll maskara, Aura fiksator.
    Ruzeve ne koristim, nazalost.
    Nemam vremena svako malo popravljati ih pa koristim Maybelline Baby lips-Pink Shock.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod tebe bio uglavnom Catrice tjedan?kakav ti je aura fiksator nikako da ga isprobam,sad sam naručila od Farmasija a uskoro bih bas mogla aurin kupiti

      Izbriši
    2. Haha, pa da 😃
      Aura fiksator je ok. Bolji nego Avonov ali malkec samo. Ali Avonov ima bolji rasprisivac. No.. slucajno sam si fiksatorom Aurinim pospricala kosu i bila je cvrsta kao kad sam stavila lak za kosu 😲 pa me to dosta iznenadilo :O

      Izbriši