Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 27. travnja 2017.

Fail proizvodi


Pozdrav drage moje!!!

Danas vam tipkam jedan post koji dosad nisam tipkala i nadam se da će vam se svidjeti. Uvijek pišem o proizvodima koji mi se sviđaju, ali naravno da imam i svoje fail proizvode koji me razočaraju, neki više - neki manje.:)
Danas vam upravo takav post pišem sa fail proizvodima koji su me razočarali.





Kao prvi proizvod moram navesti La Roche Posay Effaclar duo (+) Unifiant kremicu koja je po reklamama bila najavljena kao čudesna krema u boji koja ima funkciju kao klasična duo(+) kremica i bb krema. Ili sam jedina ja očigledno krivo shvatila reklame?? Znači ova krema definitivno NIJE bb krema i ne pruža nikakvo prekrivanje. Ne znam kako po recenzijama koje sam i sama vidjela je uopće moguće da držim u rukama proizvod o kojem čitam. Da se razumijemo, ja sam zadovoljna s njom ali u smislu njege protiv prištića i ništa više od toga. Neko vrijeme sam uopće bila u nedoumici što da radim s njom. S obzirom da je u boji ne mogu je navečer koristiti, s obzirom  da prekriva ništa ne mogu ju za radni dan koristiti. Sada sam našla rješenje koje mi odgovara. Koristim ju za dane po kući nakon jutarnje njege jer malo ujednači boju u licu. Tako da ova krema mi je sa aspekta bb kreme ili zamjene za puder bila totalno razočaranje. Probala sam ja nju nositi sa korektorom i kamenim puderom, ali da bi to izgledalo kako želim korektor bi mi morao imati ulogu pudera, hahaha... Ako nemate probleme na nepravilnostima i želite ju kao jutarnju njegu koristiti go for it, ali za mene nije zadovoljavajuće.
Krema dolazi u 2 nijanse od kojih je moja u svijetlijoj nijansi. Možete ih kupiti u ljekarnama po cijeni od cca. 110 kn.





Na prethodne dvije slike se vidi pokrivna moć


Zatim dolazimo do još jednog pudera koji me jako razočarao. Volim Rimmel - ove pudere i nikad nisam doživjela razočaranje. Sve do ovog " pokušaja pudera", riječ je o dosta često hvaljenom puderu Wake me up. Kupila sam ga kada i svoj obožavani Lasting finish koji mi je savršen. Ovaj sam puder probala možda nekoliko puta jer naime on oksidira na meni jako, do granice da kada sam se pogledala u ogledalo mi je bilo neugodno. Znači bila sam na narančaste mrlje, not cute look definitivno. O njemu nemam ništa više za reći osim jedno veliko NE. Ne znam da li sam dobila pokvaren ili kakav već proizvod ali nismo se složili nimalo.






Dalje nastavljam sa još jednim Rimmel proizvodom, ovaj put maskara. Riječ je o Scandaleyes Reloaded maskari u simpatičnom narančastom pakiranju. Ovo je ujedno i prva Rimmel maskara koju sam ikad isprobala i ne znam da li će biti i posljednja. Očekivala sam jako puno od nje jer uostalom do tad sam imala samo pozitivna iskustva sa ovim brandom ( maskaru i gore spomenuti puder sam kupila isti dan ). Maskara obećava jakooo puno toga, ekstra volumen, postojanost cijeli dan.... Hmmmm, ne bih rekla. Najiskrenije ako želite maskaru koja se neće ni vidjeti, trepavice na kojima se ne da ni naslutiti da ste nešto stavili, totalni no make up look, onda je ovo prava maskara za vas. Ako pak kao ja očekujete malo volumena i gustoće onda ipak ne.




Kao što se na slici i vidi četkica zbilja obečavajuće izgleda i mislila sam da će funkcionirati odlično. Moram napomenuti da se ona nije trusila i preslikavala, ali praktički nema nikakav učinak pa vjerujem da to nije bilo ni moguće, hahaha.

To bi bilo sve za prvi post o fail proizvodima koje ću ubuduće redovno objavljivati. Pod redovno mislim kada se skupi nekoliko proizvoda koji su me razočarali, iako se nadam da to neće biti prečesto:)
Zanima me jeste  isprobali neke od ovih proizvoda i dijelimo li mišljenje? Ili samo potvrđujemo da ono što je nekom odlično, drugom ne odgovara i obratno.






Broj komentara: 14 :

  1. joojj meni je duo+ super, stavim dva tanja sloja i ok mi prekrije, ništa posebno al dovoljno da ne budem kao duh haha.. ostalo nisam probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma stavim i ja sloj-dva ali mi to nije to.možda je kao što sam i spomenula problem što sam ja totalno nešto drugo očekivala od nje😢

      Izbriši
  2. Potvrdjujem da duo ima krivu reklamu 😁 mislim, nekome flawless tena bi mozda odgovarala, al onda opet ako ima takav ten, vjerojatno se ne bori s nepravilnostima? Ili sam ja nesto masila..
    Probala sam 2 rimmel maskare, jedna je bila ok (sexy curves? Tako nekako), druga fail. Puder cu svakako preskociti..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš kako se mi složimo😀😉😘već smo mi nju iskomentirale,a wake me up koliko sam ti samo glavu napunila bježat ćeš kad ga na polici vidis😂😂😂😂meni je ovo prva i jedina maskara njihova

      Izbriši
  3. Roche-posay kremicu stavi ispod pudera..i voila
    Nisam nikaj od ovoga probala tako da nemam pojma...heheh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma koristila sam ju i tako,ali ona meni jednostavno nije to što su reklamirali i gotovo😂😂

      Izbriši
  4. Puder i maskaru nisam probala ali zato imam ovu LRP toniranu kremicu. Meni je to isto preslabo prekrivanje ali to sam i ocekivala od ovakvog proizvoda. Ja sam si uzela tamniju nijansu i mislim da ce mi biti super za ljeto kada potamnim i kada ne trebam puno prekrivanja. Slazem se sa savjetom iznad, citala sam da ju dosta cura nanose ispod pudera i da to dobro funkcionira.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma funkcionira ok s puderom ali čemu taj korak,ne stavljam primer kad nju stavljam jer sam umislila da mi onda gubi funkciju effaclar dua.i da toliko sam duboko razmišljala o njoj😂😂😂😂cijelu sagu sam razradila😂😂😂a za puder i maskaru koliko sam skuzila iste stvari nam uglavnom.odgovaraju pa bolje preskoči😉😀😘

      Izbriši
  5. Slazem se u vezi maskare, bacanje para apsolutno! Inace odlican i zanimljiv post :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam jako zadovoljna LRP Effaclar ( +) unifiant kremom, super mi je za svaki dan kada želim malo ujednaćiti ten, da ne izgledam bljedunjavo. Stavljala sam ju i u kombinaciji sa puderom u kamenu i tu mi se isto ok pokazala. Nema neko pokrivanje, a tamo gdje imam neku flekucu stavim ju u dva tanja sloja. Baš mi je žao što si se razočarala. Rimmelove proizvode nisam probala, a vidim da niti nebudem 😊.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne znam,kažem obični duo + volim ali od ove verzije sam imala viša očekivanja.Rimmel ima super proizvode,osim gore navedena dva,haha

      Izbriši
    2. Prvu LRP Effaclar duo ( +) unifiant sam dobila u Tester boxu i stvarno mi se
      jako svidjela,bila je gusta i uspjela sam ju nadograditi na nekim dijelovima, sada trenutno ponovno imam tester i kao da su nešto izmjenili u sastavu nekako mi je uljnija i ne mogu ju baš nadograditi na neku flekicu na licu kao onu prije, pa sam malo zbunjena.Makar sviđa mi se što mi daje prirodan i lijepši izgled kože pa ne izgledam bolesno kad izlazim iz kuće nabrzaka do dučana.A Effaclar duo ( +) i ja volim.

      Izbriši
  7. U potpunosti se slazem za LRP kremu, kupila sam je u nedostatku Noreva tonirane kreme i totalno se razocarala. Pokrivna moc je nikakva, a nisam primetila ni da nesto pomaze kod upalnih procesa. A blogerke su je hvalile na sva usta. Totalno razocarenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,mislim da sam jednim dijelom tako i ostala razočarana jer sam same pohvale čitala,a tih 100 kn sam definitivno mogla bolje potrošiti i na nešto što ću s guštom koristiti,a ne ovako izmišljati toolu vodu samo da potrošim

      Izbriši