Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 13. travnja 2017.

Potrošeni proizvodi - Empties ožujak. vol.5


Pozdrav drage moje!!


Došlo nam je vrijeme za još jedan post sa "smećem". Ovaj mjesec nemam previše potrošenih proizvoda, ali naravno da ću vam pokazati:)


Pa krenimo:) Skupne fotke nemam jer znate da slikam proizvode kako ih potrošim i onda bacam, jer nema mi smilsa skupljati svu ambalažu i zatrpavati si prostor kući.

Za početak imam samo jedan proizvod dekorative, a to je moj voljeni Rimmel Lasting Finsih u nijansi 103 True Ivory. Definitivno puder koji ću opet kupiti jer mi se sve sviđa, prekrivanje, trajnost te pristupačna cijena.




Potrošila sam još jednu bočicu La Roche - Posay micelarne vode. Pakiranje od 400 ml koje mi je trajalo jako dugo. Kupila sam na akciji kada je bilo 1+1 gratis po cijeni od nekih 100,00 kn. Osobno odlična ponuda je bila i naletim li opet na istu kupit ću. No, cijena od 100,00 kn za jednu micelarnu mi je osobno malo too much kada za 40ak kn dobijem istu količinu odlične Garnier micelarne.



Potrošila sam i šampon i regenerator iz nove Loreal Elseve Clay linije. Sve što ću reći za oba proizvoda jest ODLIČNI!!! Trenutno su na akciji u DM-u 1+1 gratisn tako da idem obnoviti zalihe.
Potrošila sam i LA CROA* Argan macadamia masku za kosu koja preprepredivno miriši, odlično je nahranila kosu, lagano sam ju raščešljala i daje sjaj. Cijela linija koju sam dobila na testiranje mi je odlična i rado ju koristim već cijeli mjesec, uskoro vam tipkam recenziju.






Čudno ali sjetila sam se uslikati i potrošena pakiranja blazinica. Nekako uvijek kupujem Ebelin blazinice u DM-u za cca.11 kn. Meni se sviđaju, cijena mi je ok s obzirom da se dobije 140 blazinica.



Ovaj mjesec smo Lana i ja potrošile dva acetona. Prvi je klasični Ebelin dok je drugi prirodni odstranjivač od Lovely prirodne kozmetike o kojem sam vam pisala ovdje.





Kao i uvijek imamo gel za tuširanje, ovaj put je to Palmolive Strawberry Touch koji predivno miriši. Imala sam ranije onu verziju sa vanilijom koju obožavam. Palmolive su mi odlični gelovi za tuširanje i uvijek ih rado kupujemo, pogotovo kada je akcija u pitanju.



Potrošila sam ne znam stvarno koji po redu Dove dezić u sticku koje uvijek iznova kupujem jer su mi najdraži.

Potrošila sam i Ebelin sredstvo za čišćenje kistića koji je odličan,a cijena mu je samo  cca. 20,00 kn.




To bi bili svi proizvodi za prošli mjesec, nema ih puno jel da:)
Što se kod vas trošilo prošli mjesec?




Broj komentara: 11 :

  1. Paa sve mi je super, bas sto i ja koristim..dobro, puder nisam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj puder je meni predobar i svakako ću ga opet kupiti💖

      Izbriši
  2. Sampon i regenerator (isti) na samrti, ebelin za kistice, par testera.. bas me zanima recenzija la croa linije!

    OdgovoriIzbriši
  3. Morat cu probat Ebelin sredstvo za ciscenje kistova.. 😃
    A La Crou koristim i ja.
    Zasad jos nisam donijela nikakvo mišljenje i zakljucak o proizvodima..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ebelin je meni odličan i svakako ga kupujem opet.La Croa mi se sviđa,lijepo mi opere kosu i očisti tjeme,lakše mi se raščeslja i ulje i serum lijepo zaglade i nahrane vrhove

      Izbriši
  4. Koliko sam samo potrošila miceralnih od La roche-posay... Neznam ni sama...heheh...davno sam ih koristila i sad sam naglo prekinula jer mi više ne pašu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ova odlična bila,a trenutno imam putno pakiranje nove linije i ona mi se ne sviđa

      Izbriši
  5. Lorealovi šamponi i regeneratori su već ponovljena kupnja kod mene treći put :) Jednostavno mi pašu i nadam se da će tako ostati. A sredstvo za čišćenje četkica od Ebelina, kupila jednom prebrzo mi se potrošilo, tako da sam vjerna blagom sapunu :D duže mi traje haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lorealu je ova linija pun pogodak,iako mi ostaje jos masku isprobati.ebelin koristim za između pranja i cijena mi je ok pa ću svakako opet kupiti iako mogli su i vece pakiranje napraviti,tu se slažem😀😉

      Izbriši
  6. Ove Ebelin blazinice i aceton i ja redovito kupujem i mjesecno potrosim i vise pakiranja. Elseve sampon i meni odlican i pri kraju ali obavezno uzimam opet, vjerojatno cijelu liniju ovaj put.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se😀i ja moram joś masku uzeti jer nju nisam probala;a sad je na 1+1 u dm-u i sampon i regenerator pa moram otići.baš danas vidjela da je akcija produljena do 30.4 ili do isteka zaliha

      Izbriši