Brendovi

SOCIAL MEDIA

subota, 15. travnja 2017.

Oleum Aromakozmetika Tonik za lice - recenzija




Pozdrav drage moje!!!

Svi znamo da sam veliki ljubitelj prirodne kozmetike i da rado podržavam naše divne ljude koji sami svoje proizvode i mackalice stvaraju. I naravno da kada dobijem ponudu da isprobam ju neću odbiti.





Danas vam predstavljam hrvatski brand prirodne kozmetike pod imenom Oleum Aromakozmetika*. U svojoj ponudi nude zaista sve za kompletnu njegu. Recimo  posljednje od noviteta što sam primjetila je set za muškarce što mi je odlična ideja. Proizvode možete vidjeti i naručiti ovdje.

Dobila sam na recenziju dva proizvoda. Prirodni sapun u obliku Hello Kitty koji je oduševio moju Lanu i odmah nakon što sam poslikala ga je zaplijenila. Od kad smo dobile paketić rado ga koristi za pranje ruku.
Sapun dolazi zapakiran u prozirnu košuljicu sa naljepnicom sa logom brand-a. 
Dječje sapune možete kupiti po cijeni od 15,00 kn i prefora su poklon za dječicu i ukras za kupaonicu. Ima svakakvih oblika i mirisa.

Krenimo mi na tonik koji sam testirala.:)

Ambalaža i pakiranje: Tonik dolazi u klasičnoj bočici od prozirne plastike sa čepom koji je potrebno pritisnuti da biste mogli istisnuti tonik. Po meni klasična ambalaža sa naljepnicom koja sadrži naziv i sastojke proizvoda.



Cijena i količina: Cijena je 30,00 kn za 100 ml proizvoda. 

Sastojci: Hidrolat lavande sa dodatkom biljnog glicerola i eteričnih ulja po potrebi (najčešće čajevac)

Moji dojmovi: Tonik koji, iako je namijenjen svim tipovima kože zbog svojih sastojaka ipak mislim da će najbolji biti za osobe sa mješovitom i masnom kožom sklonoj prištićima i nepravilnostima. Ima jak miris po lavandi što meni osobno ne smeta no potrebno je napomenuti. Za sve koji vole prirodnu kozmetiku ovo će biti jako dobar tonik koji ujedno i pomaže održavanju "reda" na licu. Ne ostavlja nikakav film na licu. S obzirom da je moja ljubav prema prirodnoj kozmetici već poznata, ni ne čudi što se meni tonik sviđa.:) Pogotovo je rmožete dogovoriti da budu sastojci koji će 100% odgovarati vašoj koži.






Jeste isprobali nešto od ovog branda? Imate kakvu preporuku što moram isprobati?


*pr proizvodi






2 komentara :

  1. Po tvome opisu mi se svida ovaj tonik. I inace jako volim tonike i ne mogu si ni zamisliti da poslije umivanja i ujutro i navecer ne nanesem tonik za lice. Iskreno ne pratim bas toliko tu prirodnu kozmetiku tako da jos nisam cula za ovu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je isto tonik must have i koristim ih godinama i ujutro i navečer.Ja prirodnu kozmetiku volim isprobavati pa uvijek nešto novo nađem😀😉

      Izbriši