Brendovi

SOCIAL MEDIA

subota, 29. travnja 2017.

Top 5 Essence proizvoda




Pozdrav drage moje!!!

Danas nam je na redu jedan post kojem se jako veselim jer je riječ o proizvodima jednog od moja dva omiljena drogerijska branda. Pišem vam o svojih top 5 proizvoda koje od Essence-a morate isprobati.


Krenimo redom, znači ne idu redoslijedom koliko ih volim nego sam redoslijed morala napraviti. Sve jednako volim.



1. Ruževi

Essence ima veliku paletu ruževa,tj. nijansi između kojih možete birati. Cijena im je 20 ak kuna, ruževi iz redovne linije traju prosječno 2 h na usnama, dok oni iz mat linije traju nešto duže. Definitivno kategorija koju morate isprobati ako već niste. Ruževi su izuzetno kremasti, ne zatežu usne i meni osobno ne isušuju. Kada je pak riječ o ruževima iz mat linije koji su naravno suhe teksture potrebno će biti staviti i balzam za njegu kako vam učestalo nošenje ne bi isušilo usne.
Nijanse s lijeva na desno: Velvet MATT 18; 02 Cute Nude, 07 Natural beauty, 15 Oh so matt!, 03 Come naturally, 02 P.S. We love red,Matt matt matt 03, 01 i 07.












2. Olovke za usne

Essence ima prebrutalne olovke za usne koje dolaze po stvarno smiješnoj cijeni od 10-ak kuna. Pod smiješna mislimna kvalitetu koju dobijete. Meni se svakako sviđa povoljna i pristupačna cijena. Mislim da bi trebali još nijansi ubaciti, no dobro to je samo moje mišljenje. Postoje dva tipa, verzija koja se šilji i novija na odvrtanje. Meni osobno su obje verzije jednako dobre. Dugotrajne olovke, kremaaste, klize po usnama te se mogu koristiti umjesto ruža ili samo za ocrtavanje usni. Defintiivno preporuka da pogledate.




3. Rumenila

Rumenila iz limitiranih kolekcija su ona koja posebno preferiram jer mi se čine mrvicu kvalitetnija, tj. pigmentiranija od redovne postave, no za bilo koju od ove dvije opcije se odlučite pigmentaciju ćete dobiti. Redovna postava je nešto jeftinija, za rumenilo ćete izdvojiti cca. 20 kn, dok su ona iz LE kolekcija uvijek oko 30 kn. Riječ je o pigmentiranim i dugotrajnim rumenilima koja će dan izdržati bez problema i rado ih kupujem i koristim.Nisu praškaste teksture, tj. ne truse se ništa pretjerano kada dotaknete kistom proizvod.
Na slici dolje su moja trenutna Essence rumenila koja imam.



4. Tekući eyelineri

Tekući eyelineri, tj. tuševi za oči su nešto što od ovog branda obožavam i stvarno su jako, jako pigmentirani i dugotrajni. Već sam vam toliko puta pisala o svom favoritu iz LE We Are.. kolekcije. Trenutno imam 4 u kolekciji, dva crna koja su ujedno i najkorištenija te srebrno i zlatno.
 Cijene su uvijek oko 20-25 kn i za te novce dobiti ćete odličan proizvod.







5. Fiksator

U ovoj kategoriji imam jedan proizvod koji je postao moj must have fiksator i uskoro će biti vrijeme da si kupim novi. Natipkala sam vam i prve dojmove za njega ovdje i moje mišljenje je nepromijenjeno. Svakome ga rado preporučim jer je omjer cijene i kvalitete odličan.





Ovaj post je ujedno i mali uvid u moju Essence kolekciju. Njihovih proizvoda stvarno puno imam i rado ih kupujem. Post je zamišljen kao preporuka određene grupe proizvoda koji su vrijedni spomena i zaslužuju mjesto u vašoj kolekciji.

Ukoliko vas neka nijansa iz psota zanima pišite mi ovdje ili u inbox pa vam natipkam što vas zanima:)
Pišite mi svoje preporuke Essence proizvoda, dijelimo li neke favorite?























Broj komentara: 15 :

  1. Essence ima odlicne ruzeve i olovke za oci.
    Također mi se i kistovi sviđaju te lakovi za nokte 😄

    OdgovoriIzbriši
  2. Lakovi su odlični i njih sam htjela staviti ali sam ih sačuvala za neki drugi post,a za kistove se slažem,odlični,povoljni i preslatki😉😀

    OdgovoriIzbriši
  3. Au, slazem se.. ruzevi broj 1 :) pogotovo ovi matt. I paletica za obrve mi je super, taman moja nijansa, vec godinama to kupujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš paleticu za obrve nisam nikad ni isprobala,imam onu šta je sa sjenilima i za oči i obrve u suradnji sa blogerima napravljena,pa je prvo bila le a potom stalna postava i ona ni jr super

      Izbriši
  4. Moram se sloziti s tobom :) I ja volim sve ove navedene proizvode od Essenca. Meni su i njihove palete sjenila jako dobre, imaju i dobrih maskara, all about matt onaj bijeli puder u kamenu (vise ni ne znam koliko sam ih potrosila), volim i lakove, bronzere... U biti jedino tekuci puderi mi se nikako ne svidaju tj. probala sam par i ostala razocarana pa vise ni ne isprobavam. Mene bas zanima kakva ti je ova transparentna olovka za usne jer bas sam ju mislila uzeti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je transparentni super,maskara mi je od svih njihovih najbolja ona roza debela i lash princess(mislim da se tako zove).a što se olovke tiče,super je za ruževe koji klize s usana ja ju sa jednim clinique koristim koji mi klizi i zato ga ranije nisam nosila ali kad prvo nju stavim i obrubim,odlično👍

      Izbriši
  5. Olovke, mat ruzevi, sjenila.. kistice isto volim ❤ ovaj tus iz we are sam rafi tebe morala uzeti 😂 fiksator sam par puta do sada koristila i moram reci da mi se na prvu svidja 👍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjenila kako koja volim,ove novije palete su mi super starije i ne baš.kistove njihove obožavam!!oni su mi kao pokemoni,moram sve skupit,hahah.jesi isrobala ga nakraju?fiksator je super za cijenu,uskoro novi kupujem jer sam pri kraju

      Izbriši
  6. Odličan post :)
    Ja sam veeliki fan essence proizvoda, i zaista sam uzivala citajuci :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa,hvala ti.essence i catrice su mi broj 1 iz drogerija definitivno

      Izbriši
  7. Svi postovi na blogu su super, ali ovaj post mi je najdrazi u 2017-oj godini, jer obozavam Essence kozmetiku i volim da procitam sta drugi misle o njihovim proizvodima, da li im se nesto svidjelo ili ne, kako bih se lakse odlucila pri kupovini proizvoda :D Nadam se da ce biti jos ovakvih postova i u 2018-oj :D Na fb te pratim pod imenom Tanja Dragojević :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Velika sam obožavateljica Essence proizvoda ☺ Na facebooku te pratim pod imenom Mihaela Đurkija.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post! Obozavam Essence a posebno njihove palete sjenki. Na fb te pratim pod imenom Maja Mantale :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Moji najdrazi essence proizvodi su takoder ruzevi za usne a naj, naj proizvod mi je all about matt puder fiksator s kojim fiksiram najcesce onaj gusci catrice/max factor korektor za podocnjake. A i cijelo lice lagano prodjem da se ne sjajim previse :)
    Naj maskara mi je takodjer od essence i to lash princess zelena. Ona produljuje trepavice i vec sam izredala cetvrtu kolko mi je dobra!
    Eyeliner mi je ipak naj od eveline cosmetics...

    Na fb pratim kao Mirta Krušić

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan post, obozavam essence. Pratim te na instagramu @gordana.g.trajkovic i na facebook-u Gordana Goca Trajković

    OdgovoriIzbriši