Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 3. travnja 2017.

Tjedna make - up košarica, vol.19


Pozdrav drage moje!!!:)


Evo nas u redovnom postu gdje vam pokazujem proizvode koje ću naredni tjedan koristiti, čini mi se da je ovo od omiljenijih postova na blogu:)

Krenimo mi odmah vidjeti što sam ja to za naredni tjedan spremila u svoj neseser.






Kao i obično krećemo od proizvoda za lice.
Odavno nisam koristila Catrice Prime and Fine Beautifying primer pa je vrijeme da ga malo stavim u upotrebu. O njemu sam već dosta puta pisala, zadovoljna sam njegovim učinkom. Primer je kremaste teksture no dobro svoj posao obavi.
Ovaj tjedan imam nakon duže vremena moj voljeni Rimmel Lasting finish 25h u nijansi 103 True Ivory. O ovom proizvodu sam vam dosta puta pisala (ovdje) i to je definitivno jedan od mojih omiljenijih. Ovo će mislim btii zadnji tjedan korištenja jer je skroz potrošen, ali iscijedit ću o zadnje kapi:)



Za korektore imam opet lagani hidratantni Boo Sting od Bronx-a koji  mi je odličan i za nepoželjne posjetioce na licu koji su došli, Mousse korektor od Essence-a koji je u najsvjetlijoj nijansi i povučen je iz asortimana.


Kompaktni puderi za ovaj tjedan su za područje ispod očiju opet NYX Blotting puder te Shiseido refil u nijansi 120, oba su mi odlična i jako sam zadovoljna.



Kao rumenilo ubacila sam Kiko rumenilo iz limitirane kolekcije, koji svojim izgledom i teksturom podsjeća na bouncy rumenila od Maybellina. Lijepa roskasta nijansa za proljeće. Odavno nisam koristila Catrice Prime and Fine Contouring paleticu sa decentnim highlightom i laganim bronzerom. Paletica je u 010 nijansi i isto je izbačena iz asortimana.



Odlučila sam malo u upotrebu staviti i Make Up Revolution paleticu sa mat nijansama. Nepravedno je zanemarena te je vrijeme da to promjenimo. Kao bazu opet koristim Kat Von D primer koji je savršen, žućkasta nijansa koja će odlično držati sjenilo a ujedno i izjednačiti kapak, tj.prekriti sve kapialrice.



Došao je red na moj voljeni i prečesto spominjani Essence liner o kojem sam već pisala ovdje.



Maskara koju ću isprobati mi je nova, riječ je o Loreal False Lash Superstar Xfiber. Slika mi je ispala jako loša pa ju neću staviti. Vidljiva je na skupnoj fotkici.:)

Obrve ćemo stvoriti sa gelom u boji od Ulta beauty. Moj je u nijansi Medium koji mi je odličan i žao mi je što kod nas nisu dostupni.


Odlučila sam malo koristiti i MAC ruž u nijansi Angel o kojem sam pisala ovdje te naravno Golden Rose u nijansi 04.



Ovaj tjedan opet ubacujem fiksator i to Essence, o kojem sam pisala ovdje.




Ovaj put je išla košarica dan kasnije, no jednostavno nisam stigla ranije. Malena mi je bolesna i vikend je bio posvećen maksimalno njoj.:) Nadam se da razumijete.












4 komentara :

  1. Zasto baba ne zna za L'oreal maskaru? 😂
    Super odabrana kosarica,as usual! 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha baba moja ne zna jer sam ju jučer dobila:) donijela mama nju i the ladičar😍😍😍 maskaru sam ti zaboravila spomenit skroz😂😂

      Izbriši
  2. Kao i uvijek dobar odabir proizvoda. Nemas se zasto ispricavati, privatni zivot je ipak vazniji od bloga i zao mi je sto je malena jos uvijek bolesna, nadam se da ce sto prije ozdraviti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti😍da ti budem iskrena ima mononukleozu i super je,puna energije ali skužila je mudrica da je bolesna pa nas maksimalno iskorištava😂😂ali bar se ona i tata druže,njima je kao godišnji a ne bolovanje😂😂😂

      Izbriši