Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 28. ožujka 2017.

Maybelline FIT me! Matte + Poreless tekući puder - recenzija



Pozdrav drage moje!!!

Za današnji post sam vam odlučila natipkati svoje mišljenje o novom Maybelline tekućem puderu koji je, čini mi se, poharao društvene mreže zadnjih dana.

Krenimo vidjeti kako mi se svidio. Nosila sam ga dva tjedna svaki dan kako bih mogla što bolje prenijeti svoje dojmove.



Ambalaža i pakiranje: Proizvod dolazi u tubici sa uskim otvorom te će izaći sasvim dovoljno proizvoda. Jasno je istaknut broj nijanse,gornji dio i čep su crne boje dok je sredina u boji vaše nijanse. Lagana plastična ambalža, odlična za putovanja jer nema straha od otvaranja, prolijevanja ili da će se razbiti u transportu.


Količina i cijena: Proizvod dolazi u tubici od 30 ml, znači standardna količina. Cijena je ono što je odlično, puna cijena je 59,90 kn. Ja sam svoj primjerak ugrabila u Kozmu po cijeni 33,00 kn. Volim dobre proizvode, a da je cijena pristupačna.

Izbor nijansi: Sam puder dolazi u 6 nijansi, moja je najsvjetlija ( ofcourse, hahah) i to je nijansa 110. Mislim da zbog cijene nije problem manji izbor nijansi jer realno kada je akcija, možete praktički kupiti 2 po cijeni jednog i miksati svoju nijansu.




Nanošenje i prekrivanje: Puder sam nanosila i kistom i spužvicom, oba načina su mi za ovaj puder odgovarala. Nije bilo neke razlike u samom završnom izgledu da bih uopće spominjala.Lagano se blenda, možda treba malo brže raditi jer se ipak relativno brzo suši. Prekrivanje je srednje mislim da se ne bi moglo nadograditi do potpunog. Neka jako problematična područja neće sigurno prekriti, ali recimo crveni prištić će ublažiti, tj. crvenilo neće biti tako izraženo. Naravno to možete riješiti korektorom preko određenog problematičnog područja, ali pričamo samo o ovom puderu.:)


Moji dojmovi: Deklariran je kao puder za normalnu do masnu kožu. Mislim da će najbolji biti za normalnu i mješovitu. Za masnu pak mislim da neće dovoljno matiranja pružati. Kada se nanese daje mat efekt definitivno i stvarno lijepo sjeda na lice. Odličan će biti sada za ovo toplije vrijeme. Nije težak i relativno je laganije teksture i jako kremast. Ima ugodan miris koji se osjeti samo pri stavljanju. Nosila sam ga ujutro od 6.30h pa sve do min. 18h. Izdržao je cijeli dan na poslu te odlazak u park s kćeri nakon posla. Znači bez blotanja zasjajit ćete se, ali za 10 h na licu bez ikakvog popravljanja ipak nećete kao disko kugla izgledati. Sasvim pristojno i prihvatljivo je izgledao i nakon toliko vremena. Nakon 3 h sam primjetila lagani sjaj na području nosa i čela i tad bi bilo vrijeme za prvi popravak, iako može i kasnije. Lice jako lijepo i prirodno izgleda, mislim da stvarno malo zblura pore i kao što sam rekla matira.

Ocjena:
5/5
Odličan omjer kvalitete i cijene. Nisam nikakve reakcije na licu primjetila, lagano se nanosi, ne osjećam ga na licu i ne oksidira. Definitivno moje preporuke i vjerujem da će se i vama svidjeti.
I moram naglasiti da je ovo zapravo prvi Maybelline puder koji me oduševio. Uvijek sam imala problem sa neodgovarajućom nijansom, jednostavno su bile prenarančaste ili prežute ili mi je samo bio onako osrednji..


Jedna ne baš dobra slika kako na licu mom izgleda, osvjetljenje je koma, no dobro, što se može.




Jeste vi isprobale? Kakvi su vaši dojmovi?




Broj komentara: 17 :

  1. Lijepo moje! ❤
    Divo zvuci i stvarno mi je vrijeme probati ga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ti je definitivno vrijeme za isprobati💖😘iskreno grozna sam si na slici no dobro što se može😂😂

      Izbriši
  2. Mislim da cu ga kupit.. Mozes reci kojeg podtona je ova 110 nijansa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova 110 bi ti bila žutog podtona po mom mišljenju definitivno.😀

      Izbriši
  3. morati ću ga i ja isprobati,vrijeme mi je ;)
    ali morat ću ići za nijansu više :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Isprbala sam, te sam oduševljena rezultatom :D pogotovo kako porice lipo popuni *-*

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si meni bas slatka i moras biti malo manje samokriticna 😘 A sto se pudera tice cekala sam recenziju ali svakako ga planiram i sama isprobati. Nije da mi bas treba jos jedan puder ali stvarno je povoljan a i znatizeljna sam tako da ga svakako kupujem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam probala ovaj puder, ali deluje primamljivo :) Odlican post :)#Samokazem

    OdgovoriIzbriši
  7. Ljepoticaa :) Sjetila sam se na koju našu glumicu ličiš :P Sestra si kupila istu tu nijansu, kaže da joj super, ja ga još nisam probala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sudelujem :)
    Jasmina Makuljevic fb :)

    OdgovoriIzbriši
  9. divan opis,meni je puder također super a na fejsu pratim pod Mara Strkalj Abramovic

    OdgovoriIzbriši
  10. inace pratim tvoj rad,i zbog ove recenzije sam pocela koristiti ovaj puder,a ovaj blog sam iskljucivo napravila sada, zbog komentara kako bih povecala sanse za nagradnu igru. na fb Lejla Tiro, hvala ti

    OdgovoriIzbriši
  11. kupila ga i ja jučer, u toj nijansi. nadam se da mi neće biti pretaman -.-

    OdgovoriIzbriši