Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 22. siječnja 2018.

Blic recenzija - Balea kremasti gelovi za tuširanje




Dobrodošle u novu blic recenziju😊

Rekla sam u prvoj da ću ih češće pisati, da će biti brze, kratke i sažete i odnositi se na proizvode koji nisu "dovoljno zanimljivi" za samostalni post, a opet svima su nam potrebni.

Tako sam se danas sjetila pisati o Balea gelovima - kremastim gelovima za tuširanje jer je to nešto što svi koristimo ( bar se nadam, hahah)


Uvijek imaju predivnu i primamljivu ambalažu💗




Dolaze u klasičnoj ambalaži sa čepom na otvaranje i u količini od 300 ml. Cijenom su i više nego pristupačni jer koštaju svega 7,90 kn. Ja ih jako volim i neprestano kupujem, imaju i verziju za djecu ( isto odlični ) te za muškarce koje kupim mužu kada sam u DM-u. Balea je brand dostupan samo u DM - u što vjerujem svi znamo, ali nije naodmet spomenuti.😉 Uvijek sa stražnje strane imaju istaknutu militražu i sastojke.

Stražnja strana i istaknuti sastojci

Svako toliko imaju i limitirane kolekcije koje su meni nekako najdraže. Gelovi se odlično pjene i  super mirišu. Moram reći da se miris ne zadržava dugo na koži nakon kupanja, ali već sam jednom rekla zapravo mi to i ne igra bitnu ulogu jer ionako većinom koristim mlijeko za tijelo nakon.

Trenutno imam jedan LE Rose Elegance - ruža i guava koji stvarno miriši fantastično, i zapravo zbog njega sam i dobila ideju da o njima pišem jer kad sam ga otvorila pomislila sam wauuu, kako fino miriši. I imam još jedan iz stalne postave trenutno u kupaonici.

Gore spomenuti LE koji možete trenutno pronaći u svom DM-u


Svakako nećete pogriješiti ako im date priliku, nikad mi nisu isušili kožu što znam da neki imaju probleme kada je riječ o gelovima za tuširanje. Meni se ni s jednim nikad nije dogodilo pa vam ne mogu po tom pitanju ništa ni reći. Meni je svaki gel ok, presudno je da mi fino miriši dok ga koristim, da se pjeni i da je cijena pristojna. 

Ovi gelovi imaju sve od navedenog tako da imate preporuke ako vas budget friendly proizvodi zanimaju naravno.

Drugi koji je trenutno u kupaonici


Evo to bi bilo sve za današnju blic recenziju. Koji su vaši najdraži gelovi za tuširanje? Ste koristili Baleine, koji su vam najdraži?

Koristite li i vi spužvice za tuširanje? Ja obavezno


Šaljem puse do idućeg posta i uskoro ide nova blic recenzija, samo neka dobijem inspiraciju koji proizvod bi mi bio super za nju. 😉

I još da kažem neće uvijek biti pozitivne blic recenzije, ima i failova i o njima ću isto pisati u nekim od narednih postova. I jako mi je drago što ste pozitivno reagirale na ovu ideju i što smo zajedno odlučili uvrstiti i blic recenzije na blog.😍😘


Broj komentara: 11 :

  1. balea je zakon. gelovi su im čist ok.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balea ima super proizvode,ima i totalnih promašaja za mene barem,ali u globalu su mi odlicni i povoljni sto je svakako prednost

      Izbriši
  2. Koristila sam malinu i ljubičicu.Fino miriše i često ih kupim kad idem u DM

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni ne znam vise koliko razlicitih Balea gelova za tusiranje sam isprobala. Meni su oni isto dobri pa cak i bolji od nekih skupljih i volim sto ima svakakvih razlicitih mirisa i uvijek nekih novih. Trenutno su mi najdrazi L'Angelica gelovi, bezveze sam uzela jedan da probam i odusevila se kako su mirisni i kremasti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da sam probala.njihove ali se uopce sad ne mogu sjetiti kakvi su mi bili,zablokirala sam hahahaha

      Izbriši
  4. Ne mogu se sjetiti da li sam koristola, ali kad imaju ovako dobre preporuke svakako ču nastojat ,a trenutno koristim Dove ! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Gelovi su odlični imam ih nekoliko :)
    Check out my blog :) https://girlsjustwanttohavefun10.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. super su, kupila sam jedan mami taj rozi, a kolegici ovaj malina :)

    OdgovoriIzbriši
  7. JEDINI tekući sapun na tržištu koji mi ne izaziva kontaktni dermatitis koji imam na jednom prstu ruke čim operem ruke bilo kojim drugim gelom ili sapunom!! To govori sve!

    OdgovoriIzbriši
  8. I to posebice verzija s aloom-sensitive!

    OdgovoriIzbriši