Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 15. siječnja 2018.

Final empties of the 2017.


Dobrodošli u novi post💕

Danas je vrijeme da vam pokažem zadnje potrošene proizvode za 2017. godinu kako bismo mogli bez "smeća" produljiti i nastaviti u 2018. godini.

Moja kutija sa ambalažama se poprilično popunila pa krećemo odmah vidjeti što se to koristilo i potrošilo. Neki su proizvodi davno potrošeni, ali sam vam ih zaboravila pokazati. Takav propust se više neće dogoditi jer je blogger mode on kod mene i sada sve potrošeno ima svoje mjesto ( čitaj: big box) u koju ide i redovno će se objavljivati.


Poprilično je puna i velika kutija, zar ne?




Krećem od dekorative ovaj put.

Potrošila sam dva tekuća pudera. Moj obožavani MAC Pro Longwear u nijansi NW 20. Ovo je moj omiljeni tekući puder iz"višeg" cjenovnog ranga. Traje cijeli dan, odlično pokriva i vrijedi doslovno svake lipe koju za njega izdvojite. Dolazi s pumpicom i nema nepotrebnog prolijevanja proizvoda. Ovo mi je treći potrošeni, ali definitivno ne i zadnji. Prošle godine sam vam tipkala post sa mojom tada manjom MAC kolekcijom pa ako ste ga propustili, pročitajte ga OVDJE. Od tada sam još neke proizvode kupila pa razmišljam možda da vam napravim post sa trenutnom postavom, ako se slažete , tj. ako vas takav post zanima, javite mi. Sljedeći koji sam potrošila je Maybelline Super Stay 24h u nijansi 21 Nude beige. Isto dolazi sa pumpicom, no ovo je puder koji je dugo stajao u kolekciji jer sam ga malo voljela, malo baš i ne. Zadnje vrijeme dok sam ga koristila sam zaključila da mi je odjednom dobar, lijepo prekrije nedostatke, trajnost mu je bila nekih 5h bez prosijavanja i zapravo sam bila zadovoljna. Ali nedovoljno da bih ponovila kupovinu, jer definitivno imam druge drogerijske koje obožavam.

Zaboravila sam obrisati bočicu da bude nice looking🙈


Potrošila sam dva gela za obrve, Essence Make me brow u nijansi 01 Blondy brows koji mi je bio odličan. Mala četkica idealna za moje nepostojeće obrve, svijetlija nijansa, cijena pristupačna i opet bih ga kupila. Problem je samo što je konkretno ova nijansa izbačena iz asortimana, ali vjerujem da ću u njihovom bogatom asortimanu pronaći sličan proizvod koji će mi jednako odgovarati. Drugi je prozirni gel,Anastasia Beverly Hills u mini pakiranju. E sad, rado bih ja rekla da je to najbolji prozirni gel koji ćete ikad naći, no moram biti iskrena i reći, isti je kao i svi drugi jeftini, drogerijski koje sam ikad probala. Super on funkcionira, da ne bi bilo zabune, ali da li je potrebno izdvojiti toliko novaca za efekt koji možete i s npr. Essence-om ili Catrice-om dobiti, na našu sreću nije. Ako patite za He proizvodima onda definitivno go for it, ako želite budget friendly verziju krenite u naše drogerije.😉

Potrošila sam dvije maskare, ali za pokazati vam imam samo jednu jer je drugu Lana bacila u smeće kada sam rekla da se potrošila. Druga je bila roza Golden Rose maskara koja mi je super raščešljavala trepavice. No vratimo se na onu koju imam za pokazati, to je moja omiljena Maybelline Lash Sensational maskara koju ste svi vjerujem isprobali. Dosad sam ih nekoliko porotošila i imam novu spremnu za korištenje kada trenutne potrošim. Ona je bila i favoritima 2016.godine.

Potrošila sam još jedan Essence proizvod, opet je riječ o proizvodu koji je izbačen iz asortimana. To je All about matt korektor u nijansi 10 Matt beige koji sam koristila za prekrivanje prištića i mrljica po licu i super mi je funkcionirao.

Zadnje je potrošen MAC Fix+ koji je savršen za stapanje proizvoda na licu, nema praškastog izgleda ako pretjerate, pojačava pigment ako ga posprejate na kistić i zatim stavite proizvod bilo highlighter, sjenilo ili nešto treće. Dugo traje i definitivni je must have.

Preostala potrošena dekorativa



Prelazimo na preparativni dio potrošenih proizvoda.

Počinjem od proizvoda koji sam još na ljeto potrošila i koji vam od srca mogu preporučiti. Riječ je o Lux Factor serum za rast trepavica, cijenom je malo skuplji ali daje efekt koji obećava i vrijedi isprobati. Planirala sam raditi recenziju no slike sam jako loše uslikala, pa nema smisla. Nemam još koji da započnem ponovno testiranje koje bih vam mogla fotkati nažalost. Ali mogu reći da potamni trepavice, definitivnop ih kroz 4 tjedna produlji i ojača. Svakako pogledajte, često imaju akcije gdje je besplatna poštarina ili dobijete cca.  20%  na narudžbu. Svakako ću opet koristiti kada se odlučim počastiti i naručiti.

Proizvod koji zbilja i radi ono što tvrdi!


Potrošila sam ima već neko vrijeme i Himalaya gel za lice sa neem-om koji je odličan bio. Lijepo očisti lice, pomagao je za prištiće te ne peče za oči.

Bioderma micelarna otopina mi je bila super. Znam da je trenutno hajka na micelarne kako ne valjaju, kako su štetne, ali meni odgovaraju i nemam problema zbog korištenja istih. Ova zelena verzija je namijenjena za masnu i mješovitu kožu i koristila sam je za skidanje make up-a s lica, za oči koristim Olival dvofaznu micelarnu sa smiljem. Nakon nje ionako normalno operem lice i nastavljam rutinu tako da me nije isušivala ni ikakav problem stvorila.

Imam još jedan potrošen Himalaya proizvod, ovaj put je to tonik za normalnu do mješovitu kožu bez alkohola, parabena i sintetičkih boja. Ok je bio, ali ništa posebno niti da mi je postao must have. Da ga opet imam koristila bih ga, ali da jurim kupiti ga baš i ne.

Sva tri na okupu


Nedavno sam vam u favoritima studenog pisala o novom brandu prirodne kozmetike, 757 Natural Cosmetics i sada sam spomenuti sapun Bodulaš, sapun sa lavandom, i potrošila. Odličan mi je bio, najviše sam ga za pranje lica koristila jer lavanda umiruje upalne procese i kožu tako da mi je bio savršen, Ono što me začudilo je da se super pjeni, što nije baš često kod prirodnih sapuna. Svakako ih škicnite i podržite.
Potrošen je moj zadnji primjerak obožavanog pilinga za lice, naravno, riječ je o Helena Delirium Softie pilingu koji je već xy puta spominjan na blogu, zadnje sam vam više o njemu pisala u postu Top 5 Helena Delirium prirodna kozmetika proizvoda koji vam se jako svidio i puno ste ga čitale, hvala vam od srca na tome.💕😘


Avene termalnu vodu često kupujem i koristim, uvijek kupujem male bočice jer su mi praktične i za nositi u torbi ( doduše nosim ih u toplijim mjesecima, zimi stoje u kupaonici). Prošle godine su mi poslali par bočica te sam nakon što sam ih potrošila opet kupila. Mislim da ovo malo pakiranje platim cca. 30 ak kuna. Zimi ju koristim nakon večernje njege lice, tj. prije spavanja pošpricam lagano po licu. 

Bxe, bye until next time


Potrošila sam kao i obično nekoliko gelova za tuširanje. Ovaj put ih imam 9, što mini pakiranja, što full size i jedno gigantsko. Gelovi kao gelovi, svaki je ok. Dove jako volim jer su jako kremasti, Fa mi predivno mirišu, Farmasi znaju biti na odličnoj akciji, ovih 375 ml sam 9 kn platila i to mi je drugi koji sam potrošila. Olival Čarobni gel ima i piling zrnca u sebi, miriši predivno i njega sam štedljivo koristila i isto je mislim drugo koje sam dosad potrošila. Zapravo on ima i svoju recenziju, zajedno i sa popratnim mlijekom za tijelo iz iste linije. Mlijeko je fantstičnog mirisa, brzo se upija i super je hidratantno. Obje recenzije možete pročitati OVDJE.

Gigantski Byphasse i bebe😊

Vidimo da akcije 1+1 gratis volim, zar ne?

Oba su odliči proizvodi

Za kosu imam moj voljeni Loreal Elseve Extraordinary Clay šampon koji je meni odličan i zapravo razmišljam da vam napravim recenziju cijele linije, tj. sva tri proizvoda iz linije jer ih i trenutno sve imam. Neprestano kupujem iznova i šampon i regenerator i stvarno sam zadovoljna. Pišite mi ako želite čuti više o liniji. Ako imate kosu koja se na tjemenu lako i brzo masti. ovaj šampon zbog gline će odlično očistiti tjeme i produljiti pranje ( barem meni ). Od istog branda imam i regenerator, samo je linija Anti - breakage koji mi je bio ok. Maska Le Petit Marseilliais sa karite mlijekom i medom me se nije posebno dojmila. Ono što moram reći je da mi se mjesecima i šampon iz ove linije vuče po kupaoni ali mene toliko smeta i nervira taj miris meda, da vam ne mogu opisati. Ne znam da li je to samo zbog trudnoće ili što, ali izluđuje me. Kupiti ću za koji mjesec drugi miris pa ću možda biti pametnija. Još je potrošena i zadnja maska o kojoj sam vam pisala OVDJE, riječ je o Lovely & Bebolina prirodnoj kozmetici.

Potrošeni proizvodi za čistu kosu


Potrošila sam i izvrsno La Croa ulje za kosu koje ima svoju recenziju i još uvijek stojim iza rečenog o brandu, stvarno su im odlični proizvodi i jako sam zadovoljna bila svim isprobanim. Pročitajte recenziju ovdje.

Potrošila sam i dva Batiste šampona za suho pranje. Uvijek imam jedan u kući, ovo su bili mama i baby pakiranje. Super sam zadovoljna iako ću sada kupiti jedan novi koji sam otkrila da je došao kod as, pa vam tipkam dojmove. Do tada, sa Batiste-om nećete pogriješiti.

Mama i beba Batiste te LaCroa ulje za kosu odličnog mirisa


Dolazimo do nekako "najmanje" zanimljivih proizvoda a to su milijuniti potrošeni Dove stick ( stvarno mislim da bi mi oni trebali postati sponzor kada vidim koliko ih trošim i kupujem i samo njihov stick koristim😅). Dva paketa blazinica, jedne iz Lidl-a, druge Ebelin, obe su mi super, Ebelin jako dugo već kupujem, ali sam sada i ove Lidl otkrila. Zadnje je aceton, opet Ebelin odstranjivač laka s acetonom, super skida lak, inače rijetko kupujem baš sa acetonom odstranjivače, ali bi mi je dobar i povoljan je.

Nezanimljivi proizvodi, a opet bez njih ne možemo



To bi bilo sve za potrošene zadnje proizvode u 2017. godini. Zapravo je post bio duži nego sam mislila. Što ste vi potrošili?

Šaljem puse do srijede kada se čitamo u Kreativnoj srijedi ( nadam se da se čitamo i tad)😘😘😘















Broj komentara: 11 :

  1. Avene termalnu vodu,super mi je jer dosta vremena provodim u zagrijanom prostoru i ona mi osvježi kožu.Uglavnom sam potrošila mnogo proizvoda za preparativu,naročito Olivalovih i Loreal Arginine resist šampon,regenerator i masku i nisu loši.Ima toga dosta...uglavnom ovo što sam nabrojila svakako ću nastaviti koristiti i dalje.Volim ovakve postove☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i meni su termalne vode odlične. Drago minje da ti se sviđaju ovakvi postovi😀😘

      Izbriši
  2. Mnogo volim ovakvu vrstu postova. Takođe, ovdje je zaista mnogo stvari, ali kada pogledamo da je to godina dana, mislim da je sasvim odlično. Nešto malo proizvoda sam koristila, ali i oni su mi bili super. A neki su mi tek u planu ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su isto fora za citati kod drugih i gledati na youtube-u,jer ipak najbolje misljenje mozemo steći kada proizvod cijelu i potrošimo.Ovo je od zadnja dva mjeseca potrošeno, jedino je lux factor ostao neprikazan od ljeta mojom greakom,i neke stvari su dugo pri kraju bile pa sam napokon dovršila ih

      Izbriši
  3. Ovaj Essence korektor u tubici i ja imam i bas ga volim. Super funkcionira za prekrivanje nepravilnosti i podocnjaka. Ja ga nekad koristim i za bazu za sjenilo jer mi neisusuje kapke :) steta sto ga vise nema u asortimanu :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post draga 😄
    Ukoliko zelis pogledaj moj blog. Nova sam,pa bi mi neizmerno znacilo ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Dosta istih proizvoda, ali one koje obožavam su definitivno odavde Avene termalna i ovaj dove kruškicaaa :) <3 savršeen je :D uuh dosta sam toga potrošila :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nekidan sam cistila svoje ladice sa sminkom i pobacala najvise tekucih pudera. Medu njima je bio i ovaj Maybelline Super Stay puder jer ga imam predugo a cijelo to vrijeme sam ga malo voljela pa malo ne, bas kao i ti. Mojoj masnoj kozi bas i nije odgovarao. Ne znam ni sama koliko sam vec ovih Ebelin acetona potrosila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepo je znati koje proizvode koriste drugi, pa sam rado pregledala ovaj post. Neke proizvode sam i ja koristila, a neke ću vjerovatno isprobati u 2018.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sa pažnjom pročitala post neke sam proizvode koristila od navedenih , a neke tek slijede, zanimljivo ! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. La Croa ima odlično arganovo ulje, zadovoljna sam. šampon i regenerator su mi ok-kao i svaki drugi. srećom, nemam zahtjevnu kosu i sve joj paše. al najbolje mi odgovaraju L'Oreal proizvodi ;)
    Le Petit Marseilliais trenutno koristim, šampon i regenerator i još me po jedan čekaju u zalihama, bio rođendan pa se skupilo haha
    Batiste koristim i ja..
    što se tiče trepavica-koristim ricinusovo ulje, za njih, obrve (jer mi ne rastu više "na sredini" -uopće ih nemam naprijed :O
    koristim i na kosi-tamo ima najviše rezultata, kosa zbilja raste od ricinusa.
    Maybelline Lash Sensational maskara je valjda najgoraa maskara koju sam ikad probala, čisti užas. slijepi trepke i ne radi ništa...
    essence korektor sam i ja potrošila, bio je ok..
    a što se tiče acetona iliti ga , odstranjivača laka s noktiju, kupujem bilo koji,najjeftiniji haha
    kupujem u našem trgovačkom centru, ktc ili ntl, po 4kn 125 ,l ,mislim i ok radi svoj posao ;)

    OdgovoriIzbriši