Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 19. siječnja 2018.

Maybelline The Burgundy Bar paleta - recenzija i swatchevi


Dobrodošli u novi post😘

Danas sam vam odlučila pisati o paleti koja me kupila na prvo korištenje, ali i čim je izašla sam ju željela jer su mi boje predivne. Riječ je o petoj paleti iz Nudes kolekcije Maybelline-a. Ona nema u nazivu Nudes, a ne bi joj ni pristajao.

Riječ je o tamnijim, burgundy nijansama koje su savršene za trenutno zimsko, tj. hladnije vrijeme.

Bila sam uvjerena da sam fotkala paletu prije korištenja, no kada sam krenula raditi post vidjela sam da naravno nisam to napravila!!


Krenimo mi na samu paletu😍

AMBALAŽA: Paleta dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži, sa prozirnom prednjom stranom kroz koju možete vidjeti nijanse. Ovaj put je ostatak plastike u popratnoj burgundy nijansi što mi se sviđa. Ova pa kao i četiri prethodne dolaze u identičnom pakiranju koje je kompaktno, čvrsto i ne otvara se paletica u transportu. Mijenjaju samo boju pakiranja.

Zadnje vrijeme sam sve zadovoljnija slikama te dodacima na slikama

Podaci na pozadini palete


CIJENA I DOSTUPNOST: Cijena joj je cca. 100 kn i dostupna je u svi drogerijama koje drže Maybelline. Moju je meni muž uzeo za rođendan u setu sa maskarom i rekao je da je oko 120,00 kn platio i da je u Mulleru to bio zadnji set.

U paleti dobijete 12 nijansi od kojih su samo 2 mat, dok su ostale po finishu shimmeraste i foil nijanse. Naravno prevladavaju nijanse iz burgundy spektra. no dobijete i jednako nijansi iz porodice zlatne i smeđe. Ono što je jedna odlika ovih paletica je da na stražnjoj strani osim klasičnog popisa sastojaka, gramaže same palete dobijete i prikaz kako je zamišljeno da se paleta koristi kao duo, trio ili quad. Tako da nekome tko možda ne zna kako bi iskombinirao boje može poslužiti kao odlična smjernica. Iako smatram da pravila nema i samo je mašta granica u kombinacijama, ali ponavljam, dobra je smjernica. To je nešto što sve palete iz ove linije, kolekcije imaju pa ni ova nije iznimnka. Ukupna gramaža palete je 9,6 grama što jednostavnom matematikom kada podijelimo sa 12 sjenila znači da svako sjenilo ima 0,8 grama.



SASTOJCI:



SWATCHEVI:

Swatchevi su naravno rađeni bez baze i slike kao i uvijek nisu uređivane, ovo je stvarni i realni prikaz.

Gornjih šest nijansi s lijeva na desno

Donji red također sa lijeva na desno


Sjenila u paleti su smještena u dva reda po šest nijansi. Stvarno je dovoljno mala da ne zauzima previše mjesta ako ju nosite recimo na put. 

MOJ DOJAM: 
Pređimo mi na najzanimljiviji dio, dok ju nisam probala, najdraža od svih prethodnih mi je bila ona prva, The Nudes jer su mi nijanse najviše odgovarale i dovoljno su pigmentirane. Aliiii, ovo je definitivno najbolja od svih 5. Sjenila su super pigmentirana, mana je što se truse kao i kod prethodnih. Iako, već sam mislim ranije bila spominjala kako meni to ni ne smeta, prvo se naprave oči, fall out pobriše i ide se dalje, mislim nije neki problem koji bi trebao utjecati na odluku o kupnji. I plus ovo je ipak drogerijska paleta i ne košta bogatstvo. Nijanse su mi top i otkad sam ju dobila stalno ju koristim ( ok, pod stalno mislim one dane kad se zbilja šminkam, hahah )

OCJENA: 5/5 za mene bez dileme i od svih paleta iz drogerije ( a uglavnom njih i imam ) ova je uvjerljivo broj 1 trenutno. Apsolutno sam zaljubljena u nijanse, pigmentaciju, kompaktnost paletice, sveeee.😍😍

Kako vam se sviđa paleta? Imate li ju? Koja bi po vama bila trenutno najbolja paleta u drogerijama našim?


Šaljem puse do idućeg posta😍😍

Broj komentara: 13 :

  1. Nijane su savršene kao i tekstura a i cijena je prihvatljiva,svakako ću probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javi kad isprobas svoje dojmove,obožavam kad mi javite svoje dojmove

      Izbriši
  2. Prihvatljiva cijena palete , boje mi se sviđaju , bilo bi lijepo da je imam .Super mi izgleda ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A još kad je 30%na dekorativu pa uloviš 12 sjenila za 70 kn😀odlično,isprobaj ako budes u mogucnosti jer vjerujem.da će ti se svidjeti.ili ako ipak nude nijanse preferiras onda pogledaj prvu iz kolekcije The Nudes

      Izbriši
  3. Predivne boje, ovu nisam probala, trenutno koristim Sleek paletu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam dosad samo 1 paletu od sleek-a isprobala😢ova mi je posebna baš zbog nijansi,nije nešto što se nalazi često ili uopće u drogerijama

      Izbriši
  4. Ja imam onu obicnu The nudes i bas mi je dobra. Cula sam da su the rock nudes i the blush nudes jako lose pigmentirane. Dok su the nudes i ova tvoja najbolje iz kolekcije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ih svih 5😂😂the blushed nudes izgledaju predivno,njezno dok ih gledas a kad probaš s njima raditi,ništa,0 bodova.sve što ću reci je da je to lanina paleta i igra se s njom i šminka😂😂😂eto koliko mi je bitna

      Izbriši
  5. Predobra drogerijska paleta,ja je kupila prije neka 3 mjeseca i koristim je skoro svaki dan..Bas sam odusevljena,pigmentacija je brutalna!I jos sam je ulovila na popustu od 30% u Mulleru!

    OdgovoriIzbriši
  6. Apsolutno se slazem sa svime sto si napisala gore. Imam ju i ja i isto ju obozavam, nijanse su sve redom predivne i pigmentirane. Istina da se truse ali ja bas uvijek prvo radim oci tako da mi to ne predstavlja neki problem. Po meni najljepsa drogerijska paleta za odlicnu cijenu. I inace su mi Maybelline palete dobre i volim ih ali ova mi je favorit.

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam The Nudes verziju i zadovoljna sam s njom. Pigmentacija je solidna, a sjenila se lako blendaju i nanose. Za drogerijsku šminku je odlična! Dvoumim se dal da kupim i Burgundy verziju, vjerujem da hoću hahha :D
    Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nemam paletu..no voljela bih ju isprobati,post je savrsen!☺

    OdgovoriIzbriši
  9. imam i previše paleta. s obzirom koliko ih ne-koristim,tako da mi ni ova ne treba haha

    OdgovoriIzbriši