Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 24. siječnja 2018.

Kreativna srijeda: Loriabracelets



Dobrodošli u još jednu Kreativnu srijedu💗

Prvo da vam zahvalim svima što vidim da uživate u čitanju i otkrivanju novih kreativaca, jednako kao i ja u stvaranju ovog posta. 
Danas se družim sa jednom mladom damom koja stoji iza brand-a Loriabracelets i kao što ime kaže radi se o nakitu, točnije narukvicama. Radi se o pleksi narukvicama ( jel možete vjerovati da ja još nemam ni jednu, a škicam ih već neko vrijeme) Preslatke su, jednostavne za kombiniranje i ima moreeee opcija i varijanti.

Ovaj model i boja je jedan od mojih favorite😍

Idemo ju upoznati i pročavrljati s njom😃😉

Kao i uvijek što radim svaki tjedan, prvo ću te zamoliti da nam se ukratko predstaviš i podijeliš s nama što je bio tvoj motiv da se odlučiš upravo za izradu narukvica?

Moje ime je Ria i po struci sam ekonomistica. Oduvijek volim nakit, a pogotovo narukvice. Ideju za izradu narukvica dobila sam ljetos dok sam radila na moru. U mjestu gdje sam boravila bio je mali štandić sa svakakvim stvarima, a prvo što sam ja ugledala bile su narukvice. Kad god bi išla po nešto pregledavala bi kakvih narukvica ima, dal je došlo što novo...Na kraju sam došla na ideju da ih sama počnem izrađivati. I presretna sam zbog tog!

Leptirić je moj drugi faovrit i to baš u rozoj boji

Ako uzmemo u obzir ime branda, da li to znači da opcije proširenja ponude i na ostali nakit nije nešto o čemu razmišljaš? Otkud ime Loriabracelets, ima neka zanimljiva priča možda iza njega?


Trenutno ne planiramo širiti ponudu i  na ostali nakit. Mi smo još relativno novi na tržištu i za sada ćemo se bazirat samo na narukvice jer su one ipak ono što najviše volimo. Ali  svakako ove godine planiramo uvesti neke novitete u našu ponudu. Nažalost još Vam ne možemo otkriti  o čemu se točno radi   Što se imena tiče, ime branda Loria je spoj prvih par slova sestrinog imena i mog imena.

Kada gledamo ponudu narukvica primjećujem da su to skoro sve pleksi narukvice na konopu. I moram odmah reći da sam već nekoliko puta u razgovoru ( dopisivanju ) s curama na Instagramu dobila preporuke baš za tvoje pleksiće jer kažu da su najkvalitetnije. Vjerujem da te to veseli čuti. No, da se vratim na svoje pitanje, da li su upravo pleksi narukvice tvoj najdraži odabir pa ih iz tog razloga preferiraš? Razmišljaš li možda uvesti i narukvice sa npr.perlicama, lancima i sl.?


Tako je, velika većina naših narukvica su upravo pleksi narukvice na špagici. One su moj najdraži odabir ali isto tako mislim da su i većini drugih cura upravo one najdraže. Jednostavne su i efektne. S njima se može i pod vodu a to je veliki plus. Ja osobno na ruci uvijek nosim 3 narukvice koje su meni najdraže i koje za mene imaju neko značenje. U ponudi osim špagica imamo i lance u srebrnoj ili zlatnoj boji. Kao što sam već rekla, spremamo puno noviteta ali morat ćete se još malo strpit što se toga tiče.



Što te inspirira kod kreiranja i samog kombiniranja pleksića i njihovog odabira? Imaš li recimo neko pravilo za boje konca, da li vedre boje koristiš uglavnom u toplijoj sezoni ili i sada u zimskom razdoblju baš da razbiju monotoniju tamnih komada odjeće koje svi nekako više po zimi nosimo?


Najviše me inspirira upravo to što nema pravila. Gotovo sve boje koje koristim ljeti koristim i zimi. Ljeti u ponudu ubacim i neonske boje poput žute, narančaste, roze.. To je jedina razlika. Naravno, i zimi te boje imamo u ponudi  ako se netko odluči za njih, ali nisu toliko tražene pa ih ne ističem  na profilu toliko kao ostale. 

Znate nekog tko bi se žalio da ga ovakav setić dočeka? ja ne znam, haha

Koji bi bio tvoj najdraži pleksić ikad, jer ipak ti je kroz ruke prošlo more i more oblika?

Moj najdraži  pleksić je definitivno sidro! Obožavaaaam ih.


 I za kraj našeg druženja, moram postaviti jedno pitanje koje skoro svih pitam i uvijek me zanima odgovor, a to je, da li  te više vesele novi kupci ili oni koji već imaju tvoje narukvice pa ti se vraćaju?

Mislim da nebi bilo pošteno ikog izdvajat. I novi kupci i oni koji se vraćaju me vesele i svakog od njih cijenim. Drago mi je kad se netko tko je već kupovao  odluči na ponovnu kupnju jer  mi je to dokaz da su zadovoljni, a to mi je najbitnije. Isto tako, bitno mi je da su iskreni - svaka kritika je, kao i pohvala, uvijek dobrodošla!  

Preslatkee😍😍 Već čujem svoju Lanu: mama, mama kupi mi Minnie😇



Evo to bi bilo sve za današnju Kreativnu srijedu, nadam se da ste uživali kao  i ja. Loriabracelets su dostupne samo na INSTAGRAM-u pa ih svakako Follow da budete u toku i uživate u prekrasnim modelima. Ukoliko vas neki model zanima, a nemate Instagram javite mi se pa vas spojim.😉
Cijene narukvica su pristupačne i kreću se izmeđzu 40,00 - 60,00 kn.


Nosite li vi pleksiće? Koji komad nakita preferirate? Pišite mi😘

Šaljem puse do idućeg posta








Broj komentara: 6 :

  1. Odličan post draga. Mnogo mi se sviđa što si sa nama odlučila da podjeliš riču tko stoji iza toga i kako je došla na ideju. Takođe, mnogo mi je drago što ti je izašla u susret sa ovim divnim odgovorima ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Slatko skroz😀😀Podržavam apsolutno

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, narukvice su predivne!
    Pogledaj moj blog :* https://girlsjustwanttohavefun10.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, volim i obožavsm nakit ! .:) ♡

    OdgovoriIzbriši
  5. odlično:)
    nikolinasfashionworld.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim i nosim sav nakit ali nemam ni jednu pleksi narukvicu jos. Isto tako volim i sama raditi nakit tako da ako mi se nesto i svida ja si to sama napravim, pogotovo kada su narukvice u pitanju.

    OdgovoriIzbriši