Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 9. siječnja 2018.

FARMASI sprej za raščešljavanje kose - blic recenzija



Pozdrav dragi moji i dobrodošli u novi post😃

Danas vam donosim jednu kratku recenziju proizvoda koji se kod nas dugo već koristi, prvotno je bio samo za Lanu kupljen, no nedavno sam se uhvatila kako ga jako često koristim i ja nakon pranja kose. I eto nam odmah ideje za novi post, proizvod koji je povoljan, učinkovit, primjenjiv i na dječjoj kosici i našoj grivi? Zanima vas? Nastavite čitati😉


Meni je sama ambalaža preslatka i razigrana, zar ne?




Više puta sam vam spomenula kako imam jako gustu kosu i da mi se petlja lako, no ono što nisam spomenula je da se ona meni u trudnoći petlja ( tako mi je i u prvoj trudnoći bilo) STRAHOVITO!!! Znate scenu iz filmova kada frizeru pukne češalj na nečijoj kosi?Hmm.... been there, done that😂 Mislim da sam vam dovoljno predočila kako to zna izgledati, doslovno se čvor stvori. Godinama koristim tangle teezer četku za kosu i Wet brush koji su spas za raščešljavanje, bez da si pol kose počupate, ali nisu dovoljni u toj borbi.
No, da se ja vratim na temu posta. Kako mi je zadnjih mjeseci to veliki problem, sve što može pomoći uzimam i koristim, maske, serume, ulja, sveee...
Lana je malena curica i ima mekanu i nježnu kosicu i nakon svakog pranja koristimo ovaj sprej. Dolazi u bijeloj plastičnoj spray bočici u količini  od 200 ml. Raspršivač, tj.pumpica radi odlično i  također ima i svoj prozirni čep. Trenutna cijena u katalogu mu je 25,00 kn i često bude na akciji po toj cijeni, tako sam ga i ja pred par mjeseci platila kada sam naručila. Bočica je bijela sa naljepnicom loga Farmasi i nazivom proizvoda s prednje strane, te sa stražnje naljepnica sa uputama za korištenje te sastojcima.

Upute sa stražnje strane i militraža, uslikala sam samo dio na engleskom koji je napisan.

Sastojci su: Aqua (Water ), Propylene Glycol, PEG-12 Dimethicone, Phenoxyethanol, Parfum (Fragnance ), Polyquaternium - 10, Ethylhexylglycerin


Evo i slikice sastojaka sa poleđine

Koristimo ga obje na mokroj kosi iako je i na samom proizvodu navedeno da može i na suhu kosu. Ima ugodan miris, mene na cvjetni podsjeća, ali moram spomenuti da ga nakon što osušim kosu ne osjetim pretjerano u kosi.

Svakako imate tople preporuke da isprobate ukoliko vam je potreban sprej za lakše raščešljavanje, to što je prvenstveno namjenjen djeci je meni samo plus. Smatram da su dječji proizvodi uvijek ipak manje agresivni negoli za odrasle i manji mi je trošak jer je nešto što obje koristimo.

Isprike što je fotka ispala mutna, dok ju nisam na laptop prebacila nije tako izgledala.

Jeste možda isprobali ovaj sprej za raščešljavanje? Sviđa li vam se ovakav tip posta sa kratkom,  blic recenzijom? Ukoliko da, javite mi i ići će često jer svi imamo takve proizvode koji su odlični, koristimo ih stalno, a sami za sebe možda nisu "zanimljivi" za samostalni post? Vidite kako sam puna ideja ove godine za blog i jako se veselim novim nadolazećim postovima. Čekam povratnu informaciju od vas za rubriku blic recenzije😊😉

Ako su slike lošije, ispričavam se, ali kod nas je danima kiša i koristila sam umjetno danje svjetlo, tj.lampu  jer sam htjela objaviti post, a ne da danima budete bez posta.


Šaljem puse do srijede kada vas čeka novi post😘



Broj komentara: 13 :

  1. Ja koristim iz Avona sprej za racesljavanje. Nema mi boljeg 😎
    I super su ovskve recenzije. Meni odgovaraju 😄

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga Aneta, meni se isto svidjela ideja pa rekoh idem pokušati i pitati vas kako vam se sviđa. Brzo je za pročitati a dobiju se potrebne informacije. Ja sam do ovog iskreno kupovala uvijek u drogerijama bilo koji na koji bi naišla, ali ovaj mi se baš sviđa i možemo obje koristiti pa ću i kad potrošimo opet naručiti

    OdgovoriIzbriši
  3. E da je meni ovo bilo kad sam bila klinka. Imala sam jako rijetku kosu (i sad imam ali onda je bila duplo rijeđa) koja se stalno petljala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije tad puno tog nazalost bilo;ali zato eto danas imamo svašta dostupnog

      Izbriši
  4. Meni se svidaju ovakve blic recenzije za proizvode poput ovoga kojima ne treba neki predetaljan opis. Ja ovaj sprej nisam probala, koristim one leave in regeneratore u spreju (uz maske i ulja) i to uglavnom Gliss.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da ti se svidaju,budem ih češće pisala.Pa da ima proizvoda koje bih i spomenula ali mi nema smisla pisati dugacak post o njima tako da mi je ovo super alternativa.Daaa i njih sam ja godinam kupovala,pamtila ih samo po bojama hahahh

      Izbriši
  5. Sviđaju mi se blic recenzija i pogotovo mi se sviđa da san nešto pročitala o gustoj kosi i sama imam takvu i još mi je oštra !Super ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuff suosjecam onda s tobom,iako ajd moja nije nešto oštra samo je ima z anekoliko glava😂😂😂

      Izbriši
    2. Da treba malo više pažnje i njege oko moje zahtjevne kose ! :)

      Izbriši
  6. Dobre su blic recenzije.Ovaj sprej sm gledala,a nista me nije privuklo da ga isprobam,sad mi zvuci zanimljivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju blic recenzije,imam već nekoliko ideja za naredne������ja sam ga prvo i naručila samo za malenu ali nekako putem sam ga prisvojila i jako zavoljela

      Izbriši
  7. Mi ga stalno preko susjede "narucujemo" ali uvjek se rasproda..mi smo cule isto da je fantastic! Ma super su slike,pusa!😊

    OdgovoriIzbriši