Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 17. siječnja 2018.

Kreativna srijeda: Dbags



Dobrodošli u još jednu srijedu i kao i uvijek to je vrijeme za novu Kreativnu srijedu😃 

Danas vam predstavljam dvije cure koje imaju odličan brand, tj. predivne proizvode i radi se o nečemu što svaka žena voli.  Ovaj put vam predstavljam noviji brand koji primjenom decoupage tehnike radi predivne torbe, torbice. Moram reći kako osobno ne posjedujem svoju pa sudim o izgledu temeljem slike kao što i vi vidite. U profil sam se zaljubila onaj trenutak kada sam ga na Instagram-u otkrila i svakako ih zapratite jer ne sumnjam da će vam se dogoditi ljubav kao i meni.😍 Pogotovo jer vjerujem da nitko od nas ne voli kada dođe negdje i vidi da još netko ima istu torbu kao i mi, ako ste jedna od onih koji vole imati uikate i originalne stvari, ovo je definitivno brand za vas.😉

Predivna je, zar ne?



Pripremite si kavicu ili čaj i uživajte u našem čavrljanju.😉

Možete li nam se za početak predstaviti i reći otkud uopće ljubav za decoupage tehnikom kojom svoje torbe radite? Znam za različite primjene decoupage tehnike, ali moram priznati da torbe još nisam do sada vidjela i to me oduševilo kod vas. Kako ste se odlučili započeti baš s izradom tj., aplikacijom na torbe? I kako ste se odlučili za ime?

Mi smo dbags girls, Ivana i Petra, dugogodišnje zaljubljenice u decoupage tehniku ukrašavanja različitih predmeta. Jednog smo dana sjedile na kavi i pričale kako nam je dosadio taj „starinski“ način dekupaža na drvetu i staklu i kako bi bilo super raditi ga na nečem modernom i na taj način ga približiti mlađoj populaciji.  Tako nam je pala na pamet ideja o spoju dekupaža i torbica o kojima smo mi žene ovisne .  Ime je skraćeno od Decoupage bags, ali to je predugo pa smo jednostavno skratile na Dbags…, kratko i pamtljivo.

Mislim da ova upadne u oko svaki put kad ju se nosi

Hoćete objasniti što je to decoupage tehnika za one koji možda još nisu upoznati s njom? Znam da se može raditi sa salvetama, rižinim papirom pa čak i sa scrapbooking papirom, koji bi bio vaš najdraži odabir? Ima li možda neke različitosti u samoj primjeni i aplikaciji?


Decoupage podrazumijeva kreativnu tehniku uz pomoću koje se radi ukrašavanje raznih predmeta tako da se režu slike sa raznih papira ili salveta i nanose u slojevima na određeni predmet uz pomoć ljepila. U svom radu koristimo salvete i rižin papir, jer su puno tanji od scrapbooking papira, što je bitno zbog samog prijanjanja na površinu torbice.



Jedno pitanje mi se provlači kroz glavu otkad sam naišla na vaš profil i stranicu. Da li koristite već gotove torbe koje zatim uređujete ili planirate same svoje torbe kompletno izrađivati?


Trenutno koristimo već gotove torbice koje uredimo i napravimo ih unikatom, a u  skorijoj buducnosti planiramo ih same izrađivati. Tako da u potpunosti odišu Dbgas stilom.

 Vezujući se na prethodno pitanje, postoji li možda mogućnost da vam klijentice donesu svoju recimo omlijenu torbu koja je već iznošena i treba joj make over? Postoji li mogućnost da napravite takvu reparaciju i zapravo da li postoji interes za takve preinake?
Nažalost, nemamo tu mogućnost, a nije se ni pokazalo da ima interesa za takvim ili sličnim upitom.


Velike torbe svi trebamo u kolekciji, zar ne?

 Moram pitati nešto što bi dosta ljudi moglo zanimati čitajući ovaj tekst. A to je da li vlasnice i potencijalne vlasnice mogu biti sigurne da su njihove torbe sigurne i po npr. kiši? Vjerujem da koristite i zaštitne premaze, ali ipak najbolje da vama prepustim da nam objasnite.


Imali smo već ovakvih upita  Sve torbice koje radimo radimo sa kvalitetnim i profesionalnim repromaterijalom. Za sada nismo imali primjedbi, a i naše „privatne“ torbice,  koje same nosimo su postojane cijelo vrijeme.

Odlična boja za zimsko sivilo, slažete se?

Za kraj našeg druženja ostavljam pitanje vezano za daljnje planove, planirate li da vam ovo postane full time job i spremate li već polako novu kolekciju za proljeće? 


Do sada se pokazalo kako ima interesa za našim brandom, mi stalno učimo nove stvari i tehnike, te pratimo modne trendove i polako rastemo. Te ako se tako nastavi, itekako bi voljele da postane full time job. Jer tko ne bi volio imati hobi za posao i da mu posao bude hobi, zar ne? Uskoro će doći i nova proljetna kolekcija na kojoj radimo u ove hladne zimske dane.

Osobno ruksake ne nosim, iako znam da su trenutno hit, ali ovaj mi se čak i sviđa, haha



Drage cure, ja vam se zahvaljujem što ste odvojili vrijeme i za mene i moje čitatelje i predstavile nam se. Želim vam puno uspjehza u daljnjem radu i puno novih torbica, modela i klijentica. Te najbitnije da i dalje uživate u stvaranju istih i da trenutni hobi zbilja pretvorite u full time job, jer ne kažu uzalud " ako voliš svoj posao, nećeš raditi ni dana u životu".

Ove predivne torbice možete pronaći na INSTAGRAMU te FACEBOOK-u ili se jednostavno sa upitom obratite curama na mail:

Svakako ih podržite i zapratite i obećavam uživati ćete u divnim fotkama torbica.

Moram priznati da se ja jako veselim vidjeti proljetnu kolekciju i svakako ću vam na svojim stranicma pustiti obavijest i slike kada bude kolekcija dostupna.

Kako vam se sviđaju torbe? Ste čuli i ranije za brand ili tek danas? Svakako mi pišite jer me zanima.

Šaljem puse do idućeg posta.😘


Broj komentara: 8 :

  1. Obozavam torbe i torbice a ako su uz to jos i unikatne to je savrseno, bas zato cesto gnjavim mamu da mi sije torbe. Fora su mi ove torbice i nadam se da ce cure uskoro i same izradivati cijele torbe.
    I na tvoj komentar ispod zadnje slike moram reci da niti ja ne nosim ruksake iako vidim da su svi ludi za njima :D

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja isto mislim da kada još i same svoje torbe od 0 budu radile sa će biti odlično,meni se dosta modela svidjelo. A za ruksak da sad su hit i vidim.da ih svi furaju,hahah

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljivo i volim unikatne i posebne modne detalje tu spadajuu i torbice, svaka čast curama i neka im je sretno dalje ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da svi nekako preferiramo unikate i da se izdvojimo na neki način iz mase i silnih "kopija".curama svakako i ja zelim srecu i puno posla u buducnosti

      Izbriši
  4. Čula sam, imaju preeedivnih torbi, bilo bi lijepo imati koju, zbilja su posebne :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim unikatne stvari..a najvise torbice..ove su savrsene!

    OdgovoriIzbriši