Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 10. siječnja 2018.

Kreativna srijeda: LOVELY natural cosmetics & BEBOLINA natural baby skin care



Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post, danas je srijeda, a to kod Makeupholic znači, time for Kreativna srijeda. Danas vam predstavljam brand prirodne kozmetike, Lovely & Bebolina prirodnu kozmetiku.

Dunja je osoba od koje naručujem evo skoro dvije godine i s kojom surađujem od samog početka bloga. Otkrila sam ju čitajući recenzije na blogovima i gledajući recenzije na Youtube-u, shvatila sam i da je ovdje u Rijeci i tako sam napravila prvu narudžbu. Od nje možete očekivati potpunu suradnju i pomoć u samom izboru proizvoda koji će vam najbolje odgovarati, često ima razne akcije i popuste i svakako preporučujem da isprobate. Mene nije dosad razočarala. U petak ću vam napraviti post gdje ću  otkriti svojih top 5 proizvoda iz ponude s obzirom da sam ih jako puno isprobala.

Odmah ću vam reći da ostanete do kraja, jer vas čeka jedno iznenađenje, malo iznenađenje za sve moje drage čitatelje😉😊.

Jako mi se sviđa novi dizajn etiketi😍

Pripremite si kavicu ili čaj i krećemo.

Kao i uvijek, Dunja prije svega ti hvala što si odlučila sudjelovati u mojoj ideji i odvojiti vrijeme za kratak razgovor.
Za početak ću te zamoliti da se ukratko predstaviš čitateljima koji te možda ne znaju i možeš li nam reći otkud zapravo interes za prirodnu kozmetiku, tj. za  stvaranje iste?Što te potaknulo da se odlučiš na takav posao?

Mislim da znamo da Bebolino kremicu kupujem čim nam se pridruži bebač uskoro, a melem Smilje ide na popis za testiranje

Lijepi pozdrav svim čitateljima i tebi draga Andrea. Zovem se Dunja Paurević i živim u Rijeci. Od malih nogu obožavam kozmetiku, a prirodnu od kada sam se prvi put upoznala sa njom; prije petnaestak godina, a možda čak i više. Osim što sam bila zadivljena mirisima i ljekovitosti iste, također sam počela sve više uočavati koliko je zapravo komercijalna kozmetika štetna i kako mi je teško pronaći proizvode koji mi uistinu odgovaraju, a da sam u isto vrijeme sigurna da su 100% prirodni. To me potaknulo da sama počnem izrađivati proizvode za sebe i svoju obitelj i krenula sam se usavršavati u tom smjeru. Shvatila sam kako uživam u tome, ali tek sam kao nezaposlena majka dvoje djece odlučila otvoriti firmu i ostvariti svoj dugogodišnji san. Na tome sam zahvalna svojoj obitelji i prijateljima koji su me potaknuli i podržali u tome.

Želim ti ovom prilikom čestitati na nedavnom otvaranju firme te lansiranju web shop-a. Da li je taj proces, poznavajući našu birokraciju,išao glatko ili je bilo prepreka na putu?Sada si sama svoj šef i reci nam kakav je osjećaj?

Hvala. Pa nije baš sve išlo glatko s obzirom na našu birokraciju, ali sve u svemu se ne žalim. Ovo je tek početak i ja sam dosta pozitivna osoba tako da gledam samo na ono dobro i uvijek vjerujem da će sve biti u redu. 
Super je osjećaj biti sama svoj šef pogotovo što se bolje organiziram zbog djece, ali sam zato uvijek „u poslu“, od jutra pa dok kasno ne odem spavati. Sve je naravno lakše što svoj posao toliko volim i uživam u njemu pa mi ništa nije teško.

Imaš jako široku paletu proizvoda i zbilja svatko može naći za sebe ono što mu treba. Da li se ipak prije kupovine savjetuju s tobom ili naručuju koristeći opise ispod tvojih fotki i sam sastav proizvoda?

Trudim se imati što veću ponudu i vremenom će se još povećati. Uvijek me zanimaju utisci klijenat, naravno, jer mi je bitno da su svi zadovoljni ali i kako bi ponuda bila odgovarajuća. Proizvodi se mogu naručiti točno takvi kakvi su u ponudi i vjerujem da si svatko može naći ono što mu odgovara. Mogu se kupiti preko web shop, iako mi se često kupci javljaju direktno u inbox Facebook ili Instagram stranice jer se vole posavjetovati oko izbora proizvoda i iskreno to mi je jako drago jer volim taj direktan kontakt sa kupcima a ne da sam samo „jedna od tvrtki“. To je isto razlog zašto volim sudjelovati na sajmovima zdrave hrane i zdravog življenja kao što je npr. Demetrin kutak i Zdrava tržnica u Kostreni i zašto sam počela organizirati radionice.


Koji bi bio apsolutni hit i najtraženiji proizvod? Ja sam zbilja puno tvojih proizvoda isprobala,ali moram priznati da mi je Bebolina šampon ipak  još uvijek nekako najdraži,iz više razloga. Prvi je jer je to proizvod preko kojeg smo se upoznale i koji je bio moja jedan od proizvoda u mojoj prvojkupovini i narudžbi od tebe.Drugi je što si jedna od rijetkih koja u ponudi ima baš liniju specijaliziranu za bebe (iako ja besramno kradem Lani šampon,hahah),tj.baby liniju i to me oduševilo odmah kada sam te otkrila.


Savršen šampon ne samo za male nego i velike😊

Teško mi je reći baš koji proizvod je hit jer ih ima nekoliko, ali već kad si spomenula šampon za bebe, definitivno je na samom vrhu. Vole ga koristiti i mali i veliki.  Odličan je i za velike koji imaju posebno osjetljivu kožu tjemena. Moji klinci naravno isto koriste Bebolina proizvode, zbog njih je i nastala ta linija. Prošli mjesec je kruti šampon od koprive sa čajevcem i ružmarinom bio najprodavaniji ali sve to varira iz mjeseca u mjesec.

Koristite li vi krute šampone, ja osobno ih ne koristim, ali ako je bio najprodavaniji mora se probati, slažete se?

Za kraj našeg druženja odaj nam tajnu,kuha li se nešto novo u Lovely ili Bebolina radionici?Ako da,u što vjerujem jer uvijek izbacuješ novitete,hoćeš li nam otkriti što i kada možemo očekivati?

Uvijek se nešto novo kuha kod mene haha, i evo ovom prilikom ću otkriti i što; radi se o šlag kremi od shea (karite) maslaca koja je jako nježna i idealna za suhu i osjetljivu kožu lica, tijela i ruku tj. jedna univerzalna mazalica, a nije masna već ostavlja kožu svilenkastom. Svi koji su je do sada isprobali su se oduševili i zato se nadam da će ju još mnogi zavoljeti. Upravo kreće u prodaju i već se može naručiti. 

Ovu kremicu sam naručila još pri svojoj prvoj narudžbi, potom sam ju kupila i svekrvi i mami. Dovoljno govori, zar ne? Predivno njeguje i hrani kožu, ima intenzivan miris smilja koji meni odgovara. Ja sam ju držala u frižideru i po toplom vremenu je idealna jer vas uz sve još i osvježi.

Moram priznati da me jako zanima šlag krema jer zvuči jako zanimljivo i lagano, već sam i ranije spominjala da volim mlijeka za tijela koja se brzo upiju i svakako ju jedva čekam isprobati.
Mi smo došle do kraja našeg današnjeg druženja  i  baš smo ugodno porazgovarale.

Rekla sam vam na početku posta da vas čeka iznenađenje, pa evo...😊
Odlučile smo Dunja i ja umjesto klasičnog darivanja gdje samo jedna osoba dobije, omogućiti svim mojim čitateljima, znači SVIMA popust od 10% na narudžbe do kraja vikenda. Stoga požurite i odaberite nešto za sebe, svakako joj javite da ste došli sa bloga da iskoristite i popust. 

Pišite mi ako imate neku preporuku proizvoda koje ste kupile od Lovely, a možda ih nisam isprobala.

Za kraj vam puštam linkove gdje možete napraviti svoju narudžbu, pogledati ponudu i javiti se Dunji ako imate neka pitanja.
Facebook i Instagram te naravno već ranije spomenuti web shop. Također ovaj brand možete pronaći u specijaliziranim trgovinama: Kantarion u Zagrebu (Martićeva 14c) , parfumerija Nicole ( Importane centar,-Zagreb) te  Manufaktura ( Riva 2) u Rijeci.

Šaljem puse do petka i novog posta😘



Broj komentara: 9 :

  1. super <3 nisam probala, ali bi sigurno isprobala kruti šampon <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala ali obožavam prirodne proizvod.Svidjela mi se krema i melem od smilja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ima još ljubitelja prirodne kozmetike kao što sam i sama😀

      Izbriši
  3. Nisam jos isprobala,a cistala sam dosta pohvala o ovim preparatima.Prirodno je najbolje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tom slučaju je odlična prilika da isprobate uz popust😀😉

      Izbriši
  4. Nisam isprobala, volim kozmetiku , pogotovo kad se radi o prirodnoj kozmetici !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prirodna ipak ima više prednosti i sigurni smo u to što kazemo,a danas postoji stvarno odličnih proizvoda prirodne kozm.za kupiti

      Izbriši
  5. Inace ne volim miris smilja pa mislim da mi nebi krema odgovarala.Ali jako volim prirodnu kozmetiku!

    OdgovoriIzbriši