Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 1. ožujka 2017.

Potrošeni proizvodi - veljača, vol.4


Pozdrav drage moje!!

Danas vam ponosno donosim pregled mog "smeća" od veljače, hahaha:)
Idemo vidjeti što se trošilo i potrošilo.

Krenimo:)

Potrošila sam dva korektora čiji kraj dugo najavljujem, ali sada su zbilja potrošeni. Riječ je o Essence Stay all day 16h koji sam koristila za područje ispod očiju i kada se sjetim svakako ću ga kupiti opet. Drugi je Catrice Velvet Finish kojeg sam koristila na prištićima i bilo kakvim točkicama, njega pak opet neću kupiti. Razlog je jednostavan, on je izašao iz asortimana i nema ga u prodaji.



Potrošio se i Sephorin kompaktni puder koji ako se nađem u Sephori i bude na nekoj akciji ću kupiti. Osim toga, ništa specijalno ne radi, ništa nema što ne možemo naći u našim drogerijama. Dalje sam potrošila još jedna proizvod dekorative, a to je Catrice Even Skin Tone tekući puder koji mi je za svaki dan bio odličan. No, kako je povučen iz asortimana i ne možete ga više kupiti, nema mi smisla da vam tipkam o njemu.




Potrošila sam šampon za kosu Schwarzkopf Phyto - Caffeine koji sam nekad ranije već kupovala i koji lijepo očisti kosu i tjeme. Sasvim ok šampon.
Potrošila sam i keratinsku masku za kosu od Kallos-a koju kad budem u prilici opet nabaviti kupujem. Lijepo nahrani i njeguje kosu i ima ugodan miris. Po upustvima se za puni učinak treba 5 minuta držati na kosi prosušenoj ručnikom, što sam nekad radila a nekad baš i ne, jer nemam uvijek dovoljno vremena. Također sam imala i putno pakiranje predobrog regeneratora za kosu od Bath and body works-a sa narančom i gingerom, miris je fantastičan i odlično mi je raspetljao kosu. Mana - nama je nedostupan.



Potrošila se moja voljena krema za lice od Helena Delirium prirodne kozmetike, Snowflake te njen maslac za tijelo koji mi je poslala kao poklon za Božić. Snowflake znate da jako volim i ovo mi je druga potrošena. Riječ je o laganoj gel kremici, lagane teksture koja se brzo upija i stvarno pomaže u samom izgledu i teksturi kože.


Također sam potrošila i svoj obožavani Precious serum. Za njega sam vam radila recenziju koju možete pročitati ovdje.



Potrošila sam i svoju termalnu vodu, La Roche Posay u malom putnom pakiranju. Termalnu vodu jako volim i često ju koristim, osim što trenutno nemam nijednu u zalihama pa ju sada ne koristim dok si novu ne kupim. No, uglavnom da se vratim što sam htjela reći, ljeti su super za osvježiti lice od onih nepodnošljivih vrućina, a tokom cijele godine ja ju koristim u večernjoj rutini ( kada ju imam ) i nakon što operem lice i stavim tonik, pošpricam lice, pričekam koju sekundu da se upije i nastavim dalje sa svojom rutinom. Nekad ju pak stavim nakon što sam sve kremice i serume nanijela, ovisno kako sam raspoložena.



Dolazimo do proizvoda koji sam isprobala ovaj mjesec prvi i zadnji puta. Riječ je o Garnier Sheet masci. Iskreno, ovo je tako nikakav proizvod da vam apsolutno ne treba. Zapravo, bio bi on mislim sasvim ok za hidratizirati kožu, ali to je toliko natopljeno da je iritirajuće. Ja sam nakon što sam si taj sheet uspjela namjestit nekako već bila nezadovoljna jer dok sam namjestila oko usta i očiju, lagani popizditis sam dobila. I dobro, odem ja natrag na kauč kao pogledati malo tv dok čekam da mi prođe 10ak minuta. Nakon 5 sam ju skinula jer je preprepremokra i natopljena i curi svuda.
Mislim da tih 14,90kn možete puno bolje potrošiti. I baš me zanima mišljenje vas koji ste probali, pišite mi:) Da vidim jesam samo ja luda ili??



Druga maska koju sam potrošila i koja mi se jako svidjela i svakako ću ju opet kupiti jest Loreal Pure Clay, za koju recenziju možete pročitati ovdje.


Dalje, ovaj mjesec potrošila sam ne jedan, nego dva parfema. Da mi tuga bude veća, hahah:)
Prvi parfem koji sam potrošila je Gucci Flora te Lancome La vie est belle, oba su bila najveće militraže te parfemi. Osobno imam problem kada netko za toaletnu vodu kaže parfem, jer to nije parfem, ali to je just my opinion. Osobno nisam ljubitelj toaletnih voda jer mi brže ishlapi miris. Ova oba parfema su jačeg intenzivnijeg mirisa, ne znam opisivati mirise najbolje pa se neću upuštati uopće u takve pokušaje. Ne mogu se odlučiti koji mi je bio draži jer su oba savršena i rado ću ih jednom opet koristiti kada budem u mogućnosti ih kupiti jer su ipak malo skuplji.



Što se kod vas ovaj mjesec trošilo? Ja sam sasvim  zadovoljna količinom proizvoda koji su otišli u povijest:) I da htjela sam objasniti zašto nema nikad grupne fotke potrošenih proizvoda. Jednostavno zaključila sam da mi je bolje cijeli mjesec slikati kako što potrošim i tako ubacivati u post, a ambalažu nepotrebno ne gomilam. Tako da drage moje to je razlog.






Broj komentara: 12 :

  1. Baš si me podsjetila koliko je HD Precious serum dobar proizvod, a prošlo ljeto sam koristila i njenu La vita kremicu koja mi je bila tako divno hidratantna i osvježavajuća na pasjim vrućinama. I ja sam dobijala napadaje živčanoze od nekih korejskih sheet maskica koje su mi bile prevlažne, umjesto opuštanja užasan osjećanja slijevanja tekućine niz vrat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš La vita kremicu još nisam isprobala;budem kad zatopli ju baś naručila.Precious ja obožavam,odličan mi je. A sheet maske zasad definitivno nisu my favourite😂😂

      Izbriši
  2. Parfemi su divni, uvijek ih njuskam u Mulleru :) ja sam isto pri kraju s Lorealovom maskom pa prelazim na crnu i narancastu..paaa se svakako vracam ovoj jer mi je odlicna! :) i termalnu vodu koristim isto kao i ti..nakon umivanja a prije kremica..a kad se zamastim nekad i kasnije..ujutro mi lice bas svjeze bude :) potrosila sam Avene, sad koristim Uriage..mogla bih bas i LRP probati, koja joj je cijena? :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja još nisam te druge dvije kupila,danas sam bila u dm-u ali kako sam odlučila da sam na no buy-u samo sam ih zaobišla.aaa samo da se zna,imala sam kupon za 30% u torbi i bilo je na kupovinu iznad 200 kn još 15% vidiš kako sam.dobra bila😀ajme iskreno nemam pojma koja je cijena,mogu pronjuškati po netu pa ti javiti.bas ne znam

      Izbriši
  3. pametno ti je to- što da gomilaš smeće bzvz.. ovako jedno po jedno i mir xD
    Catrice puder imam i ja, pa onako ok mi je. njihov najbolji puder mi je HD,al kako je bilo ovo zimsko vrijeme-malo mi je tamniji,ali ništa strašno jer kada ga dobro izblendam,ni ne primjeti se.
    i ja sam u potrazi za nekim dooobrim korektorom za podočnjake i prištiće-tj da sakrije crvenilo koje zna biti.. imaš koju preporuku?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm meni je za podočnjake i općenito ispod očiju od drogerijskih bila catrice tekuća kamuflaža odlična.a za prištiće klasična kamuflaža isto njihova u teglici,već dvije sam potrošila

      Izbriši
    2. Uvijek😉😀ako ne odgovorim znači da sam predvidjela i slobodno ponovi😀

      Izbriši
  4. Sheet maske inače nevolim jer se cijede posvuda, a nema mi gore kada mi doslovce teče po leđima, tako da Garnier sigurno zaobilazim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se čini da sheet maske nisu my thing😂😂😂ali poznavajući sebe sigurno ću u skoroj budućnosti još koje isprobati da utvrdim gradivo😂😂

      Izbriši
  5. Dosta se toga skupilo u potrosenim proizvodima. Joj meni bude zao svakog parfema kad vidim da mu se blizi kraj pa si mogu tek misliti kako je kad dva odjednom potrosis. I slazem se oko ovoga da ima razlike izmedu toaletne vode i parfema. Koristim ja i toaletne vode ovako za svaki dan ali kada zelim duzi i jaci miris obavezno biram parfem.
    E da, blog ti sada izgleda odlicno, bas mi se jako svida i sad normalno izgleda kada se cita na tabletu, prije je znalo biti problema sa malim slikama i sitnim slovima, sad je sve super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj da ti budem iskrena neugodno sam se iznenadila nisam uopce skuzila da su mi pri kraju.onako na brzinu ujutro prije neg izadem spricnem,i stiskam pumpicu ko budala a ništa se ne događa.za dva dana ista prića s drugim.se ponovi😂😂😂jako mi je drago što su uglavnom svi komentari za blog pozitivni i da vam se sviđa,baš sam sretna💖💖😘

      Izbriši