Brendovi

SOCIAL MEDIA

subota, 18. ožujka 2017.

Original Beauty blender VS. Real Techniques Miracle Complexion Sponge





Pozdrav drage moje!!!

Danas imam jedan post za vas koji će vam se nadam se svidjeti. Donosim vam usporednu recenziju i svoje dojmove o dvije najpopularnije spužvice za nanošenje make up-a. 
Naravno riječ je o originalnom Beauty Blenderu te verziji Real techniques-a. Svi znamo da je prije par godina beauty blender napravio boom i veliki pomak u aplikaciji make up-a. 
Ne planiram vas daviti sa povijesti oba branda jer mi je to besmisleno i na netu možete brdo takvih informacija pronaći.

Unaprijed isprike što nisu slike novih spužvica ali ja svoje već dugo koristim i svakako u skoro vrijeme planiram opet RT kupiti. Svakodnevno ih koristim i perem i vidjeti ćete kako se ipak s vremenom izližu. Uslikala sam vam i suhe i mokre da vidite razliku.



Na slici iznad su mokri Beauty Blender i Real Techniques te suhi novi Beautz Bledner i micro Beauty Blender.

Krenimo mi na usporedbu ove dvije spužvice. 

Beauty Blender

Sada dolazi u više boja, veličina i namjena. Ja imam klasični rozi, jedan je stari i nakon ovog posta ide u smeće, dok je drugi novi koji sam sad ubacila u upotrebu. Imam i beauty blender micro no on nije ovaj put tema posta, pa ćemo ga preskočiti.


      Lijevi je mokar, desni je suh



Oblik i korištenje: Ima jajasti pravilni oblik sa "špicom" na vrhu. Beauty blender koristim na način da ga smočim vodom te ga dobro iscijedim. On u doticaju sa vodom naraste, tj.udvostruči se i totalno je fluffy i mekan.  Idealan je za nanošenje kremastih i tekućih proizvoda. Osobno ga koristim za nanošenje tekućeg pudera i korektora na područje ispod očiju. Na licu ga koristim da zaobljenim dijelom utapkavam proizvod. Bitno je napomenuti da je ispravan način utapkavanje, znači ne vući po licu jer nećete dobiti dobar efekt. Špičasti vrh koristim za utapkavanje korektora ispod očiju. 
Korištenjem beauty blendera, i općenito spužvica dobiti će te dewy look,. tj.  puder će bolje sjesti na lice, ako imate suhih dijelova manje će se vidjeti upravo iz razloga što je kombinacija vlažnog proizvoda u igri.

Cijena: Originalni beauty blender kod nas košta cca.140,00 kn. Dostupan je u Farmacia ljekarnama te web shop-ovima.





Real Techiques

Oblik i korištenje: Drukčijeg oblika je od Beauty Blender-a te veća. Jedna strana je koso odrezana te nju koristim za nanošenje proizvoda ispod očiju te oko nosa, tj.za utapkavanje proizvoda. Druga strana je zaobljena te njom kao i ostatkom površine možete nanositi tekući puder po licu. Princip rada je isti kao i sa svakom drugom spužvicom. Namoči se pod vodom, dobro iscijedi i ona naraste i utapkavate proizvod. Ova spužvica dolazi samo u jednoj boji, narančastoj.




Cijena: Dostupna u Kozmu po cijeni 59,90 kn te do nedavno u DM-u po 75,00 kn ako se ne varam. Naravno može se kupiti i online.

Usporedba i moje mišljenje:

Moja apsolutno najdraža spužvica je upravo Real Techniques. Obje su jednako dobre i savršeno i bez muke ćete nanijeti podlogu. Razlog zašto biram RT je jednostavan, veća je spužvica i ipak ćete malo brže cijelo lice srediti, cijenom je duplo jeftinija od BB. Različitog su oblika i boja, te je BB ipak malo mekaniji, moram to napomenuti. Ali osim toga, definitivno nema razloga kupovati po cijeni od 140 kn. OK, realno ako želite imati proizvod kojeg hvale i koriste make up artisti diljem svijeta, i želite malo fancy biti, onda svakako kupite originalni BB. Ako vam je jednostavno do dobrog i povoljnog proizvoda, pravac Kozmo.
Stranica preko koje sam na Instagramu kupila svoj novi Beauty Blender ima često akcije te se on po cijeni od 90,00 kn može kupiti. Ako trebate info samo se javite:)

Definitivno vam je jedna od ova dvije potrebna jer ćete zaboraviti na kistove garantiram otkad ih ubacite u upotrebu. Ja svoje obožavam, i svakako savjetujem da isprobate. Sve druge verzije koje možemo pronaći nemaju veze sa ove dvije i razlika je OGROMNA. Isprobala sam skoro i sve drogerijske pa znam što pričam.





Koristite li vi make up spužvice? Koje su vam najdraže?



   



Broj komentara: 20 :

  1. Nisam imala nikad originalan Beauty blender, ali sam imala hrpu onako nekih nepoznatih marki hahah, razlika je ogrlomna :D Koristim sad RT zahvaljujući jednoj nama dragoj osobi :D <3 i obožavam ga. Ne mogu zamisliti sad da drugačije nanosim puder, najljepše s njim sjedne na koži i izgleda potpuno prirodno! Počela se već trusiti, ali svakako planiram kupiti novu <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Da stvarno je razlika.da da znam na koga nam mislis💖i moja rt se pocela trusit i vrijeme je za new one definitivno

    OdgovoriIzbriši
  3. Oba dva isprobana i oba odlična..
    Nema baš neke razlike u aplikaciji,osim što je BB mekaniji...
    Trenutno imam BB ali kad se raspadnu kupit ću i RT za puno manju cijenu... E to ja volim. Heeh

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh,zaboravim te pitati,koliko ti inače traje blender???
    Meni ne više od pola godine... :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ovaj je cca.pola godine,tj.oba su tako nekako stari i vrijeme je za novi i rt definitivno.pa tako i ja mislim,rt je veci,a bb je ipak mrvicu mekaniji a oba su savršena i zato je zaključak da ako netko baš želi bb imati jer je to eto bb onda ok,ali ako se gleda cijenovno rt se definitivno isplati više

      Izbriši
  5. Hello Beauty spužvicu koja mi je savršena, meka i bez rupica, ništa se ne trusi i lako održava, druge nisam ni probala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam hello beauty nekoliko puta i nekoliko različitih boja,mekoća je različita od boje do boje,slazem se da je jako dobra.a rupice i trušenje nema ni kod jedne kopije jer nisu istog materijala i sastava kao ovdje.kopija jednostavno zna puknuti ali uvijek ravno nece bitu mrvica

      Izbriši
  6. Znas da si me navukla na rt ❤ ne koristim ju bas kod svakog nanosenja pudera ali za korektor je must! Ali meni bolje odgovara suha, eventualno mrvu spricnuta macovim fix+. Inace mi proizvod maltene nestane. Mozda jer ga malo stavljam..
    A vjerujem da ce i bb jednom doci na red da zadovoljim znatizelju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa,bilo je teško uvjerit te da probas ali uspjela sam😂😂😂a ne znam ja ih nikako suhe ne volim a sa fix+ nisam probala aliii budem vec ovaj tjedan😀😉😘

      Izbriši
  7. Mene iskreno nije odusevio ni orginal, a ni obicni beauty blender. Ja sam se navukla na one roze essence spuzvice u obliku srca (dodje ih oko 4) i one su mi fantasticne :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih nisam ni vidjela ja mislim u mom mulleru,hmmm morat cu istraziti..pa iskreno trokutaste te spužvice,te klasične (u ovom slucaju u obliku srca) se uvijek isplati imati.meni su odlične,a toliko su jeftine da ih nakon upotrebe i bacim jer mi se ne da prati😂😂😂

      Izbriši
  8. Imam samo onu spuzvicu iz bipe i ok mi je ali nekako vise volim kistove koristiti. Mozda kada bih probala jednu od ovih bi promjenila misljenje ako kazes da je tolika razlika.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta spuzvica je cisto ok,i sama sam ju bezbroj puta imala,cak mislim da sam sve boje isprobala i razlika je u mekoci od boje do boje.ali je činjenica da kad sam probala ove,te kopije sam prestala koristit i kistove.svakako su upotrebljive,ta iz bipe mi je i bila najdraža od svih definitivno,ali ovo ti je nemjerljivo s njom

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam probala..
    Ali imam namjeru. Samo eto. Sad ne jos jer prvo rjesavam postojecu wish listu..
    Doci ce i ova dva blendera na red za kupnju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da znam da je tvoja lista u postupku završetka,pratim😀😉kad isprobas javi mi dojmove

      Izbriši
    2. I da.. prosla godina a ja jos nisam kupila original beauty blender 😭😢 a imala sam u planu do kraja 2017.. i nista..
      Al eto.. nova godina je ovdje
      . Bit će vremena 😁

      Aneta Služek - fejs. Al vec znas to 😉

      Izbriši
  11. Woow odlican post :) Ja iskreno nisam jos probala originalni bjuti blender, ali svakako da planiram. Nisam znala da ima tako malo razlike izmedju Rt i originalnog. Hvala ti na informaciji zaista koristan post i lepo napisan, takodje slike su jako lepe :) Zapratila sam te, svrati i ti do mene
    #Samokazem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim riječima i podršci 😀😘drago mi je da ti se sviđa post.svakako pogledam😀😉

      Izbriši
  12. ....ovakvi postovi su super za nas koji ne znamo previše o tome... Hvala na pomoći...
    FB; Ivana Gec

    OdgovoriIzbriši