Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 6. ožujka 2017.

Recenzija Lovely prirodna kozmetika seruma za lice i kosu


Pozdrav drage moje!!!:)

Danas vam donosim recenziju i pregled proizvoda koje trenutno koristim od Lovely prirodne kozmetike.

Znate da sam veliki fan prirodne kozmetike i rado podržavam sve koji ju proizvode. Lovely prirodnu kozmetiku kupujem već dugo vremena i često dobijem priliku i testirati novitete koje planira izbaciti u prodaju.

Tako je bilo i sa ova dva proizvoda koja ću vam predstaviti sa zadovoljstvom.

Dobila sam na probu dva seruma, serum za lice i serum za kosu uz moju narudžbu koju sam vam već na Instagramu ranije pokazala.





Serum za lice

Znate da obožavam serume za lice, tako da sam jedva dočekala i ovaj isprobati.

Ambalaža: Staklena ambalaža sa pumpicom i prozirnim čepom. Pumpica je odlična i precizna u doziranju. Na mom primjerku je naljepnica sa nazivom proizvoda i sastojcima, no vaša neće biti takva nego će imati original naljepnicu sa logom Lovely prirodna kozmetika. Staklena ambalaža uvijek daje dojam luksuza pa tako i ova nije iznimka.

Cijena i militraža: Za 90,00 kn dobit ćete 30 ml proizvoda.

Sastojci: Smilje, makadamija, hijaluronska kiselina, koenzim Q10, vitamin E, vitamin C, coco silicon, mliječna kiselina




Učinak i upotreba: Serum ima odlične sastojke koji su blagotvorni za kožu. Namijenjen je svim tipovima kože. S obzirom da ja imam mješovitu kožu na preporuku Dunje koristim ga samo ujutro i jedna pumpica je dovoljna za cijelo lice. Primjetila sam da ga uvijek promućkam prije upotrebe, što nije bitno ni potrebno raditi, ali eto ja radim, haha. Pun je anti age sastojaka te je izvrsna podloga za make up. Brzo se upija, u prvi tren kad ga nanesete ostavlja nekakav film po koži, rekla bih osjećaj ljepljivosti no za 30-ak sekundi to nestaje i serum je u potpunosti upijen u kožu. Ne masti kožu i nikakav problem neće izazvati. Ja ga koristim svako jutro odkad sam ga dobila.

Moji dojmovi i ocjena: Serumu bih dala ocjenu 5 jer mi se sviđa i mojoj koži odgovara. Ne znam da li je to do moje kože ili što, ali stvarno ja još nisam naišla na proizvod prirodne kozmetike da mi ne odgovara. Možda sam imala sreću jer uvijek od odličnih proizvođača kupujem ili surađujem s istima. Moram samo napomenuti da iako nosi serum u nazivu, ovaj proizvod je mliječne teksture te više nalik laganoj gel kremi. Bijele je boje i ugodnog mirisa koji asocira na prirodu u punom smislu riječi. Ako ste u potrazi za nečim što možete u jutarnju rutinu ubaciti i koristiti kao i bazu za make up, moje tople preporuke.



Serum za kosu

Ambalaža: Također dolazi u istoj staklenoj ambalaži kao i gornji serum, sa naljepnicom na kojoj je naziv proizvoda te sastojci. Opet ponavljam, moja dva primjerka su testna i vaši će imati original naljepnicu sa logom. Opet imamo istu pumpicu koja je odlična i koja odlično dozira proizvod.

Cijena i militraža: Cijena ovog seruma je 60,00 kn za 30 ml proizvoda

Sastojci: ulje makadamije, ulje ricinusa, ulje kokosa, vitamin E i coco silicon. Moj primjerak neka mirisa, ali možete po želji zatražiti, ja znam da kad si iduću bočicu budem kupovala, biti će sa mirisom sigurno.:)



Učinak i upotreba: Proizvod je namjenjen svakodnevnom korištenju ili po potrebi. Na facebook stranici Lovely prirodna kozmetika stoji sljedeće:
"hrani, njeguje, zaglađuje vlasi i daje im sjaj, te pomaže kod lakšeg raščešljavanja i pritom ne masti kosu. Koristi se najčešće za vrhove kose ali može se koristiti i za cijelu kosu. Pomaže i kod suhih i oštećenih vrhova. Primjena:svakodnevna ili po potrebi."
Ja imam gustu kosu te stavljam dvije pumpice, prtorljam dlanove i nanesem na mokru kosu. Za normalne glave sa normalnom količinom kose, jedna pumpica bi trebala biti sasvim dovoljna.

Moji dojmovi i ocjena: Kako nisam imala trenutno nikakvo ulje za kosu jer sam staro potrošila, ovaj serum mi je došao kao naručen. Meni se sviđa što zbilja imam osjećaj da mi hrani vrhove kose te nisam primjetila da mi masti kosu. Moja ocjena je 4 iz jednostavnog razloga, a to je što bih htjela da osjetim neki miris koji bi ostao na kosi. Ali kao što sam rekla, to sam već ispitala i možete si naručiti bez problema da ima miris.:) To je moja jedina zamjerka. Osim toga planiram si ga i ubuduće kupovati jer svatko treba imati i njegujuće ulje ili serum kojim će si redovito hraniti kosu.



Za oba proizvoda imate moje tople preporuke i sa Dunjom zbilja možete dogovoriti i dobiti totalno vama prilagođen proizvod.


Kao primjer ću navesti da smo pred koji mjesec nešto se tipkale i pišem ja kako bi trebala ubaciti gel za umivanje jer ga kod nikog nisam našla. Znači pravi gel koji će biti blag a ujedno i temeljit u čisćenju, I tako sam joj stavila bubu u uho i sutradan mi šalje da je napravila gel za umivanje i dobila sam ga za probu. Rekla svoje prijedloge koji su uvaženi. Moja bočica je potrošena tako da sam i sam proizvod detaljno istestirala i riječ je o blagom, idealnom za svakodnevno korištenje gelu za lice koji možete koristiti i na Foreo uređaju. Koža bi mi nakon njega uvijek bila mekana i rekla bih nahranjena. Definitivni must have za svakog ljubitelja prirodne kozmetike.:) 
Slike nemam jer sam svoj primjerak potrošila, dok službeno nije u prodaju stigao nisam vam spominjala ali kako sam cijelo pakiranje potrošila definitivno vam ga mogu preporučiti.
Više detalja možete vidjeti na facebooj stranici Lovely prirodna kozmetika na kojoj je u toku i nagradna igra upravo sa ovim proizvodom kao nagradom.






Broj komentara: 9 :

  1. (opet mi otvara onako poremećeno stranicu) Ovo se čini odlično! Serum za kosu mi je baš zapeo za oko, moram vidjeti da si naručim :) :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako?a link je web verzije ne mobilne🙄aaaa izluđuje me tooo..ali sa mirisom si svakako uzmi da osjetiš😀😉

    OdgovoriIzbriši
  3. ovaj serum za lice me jako zanima.. :D morala bih to ubaciti u svoju rutinu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Serumi su meni odlični i uživam ih koristiti,ali ovaj ti je za jutro odličan i ponavljam po meni je više lagana gel krema.😀

      Izbriši
  4. Ovo za kosu me bas zanima, uvijek borba sa suhim vrhovima..

    OdgovoriIzbriši
  5. A da i meni su uvijek suhi pa joś i brže ispucaju,bar mi se tako čini😀

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav, kako da naručim proizvode Lovely ?
    Hvala
    Sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav,na kraju posta je link facebook stranice pa joj se javite u inbox😀😉drugom bojom je od ostatka teksta i kliknete i odvede vas na facebook stranicu

      Izbriši