Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 12. ožujka 2017.

Tjedna make - up košarica, vol.16


Pozdrav drage moje!!!:)

Evo nas u nedjelji i znamo da je vrijeme za make - up košaricu. Što sam si spremila za tjedan pred nama?Zanima vas? Nastavite čitati :)




Krenuti ću kao i uvijek od lica. Opet imamo za primer moj voljeni Baby Skin od Maybelline-a, kao što sam bezbroj puta dosad napisala, ako volite silikonske primere koji će obaviti svoj posao, nećete bankrotirati kupivši ga, onda je to proizvod za vas. Puna cijena je 40,00 kn, a dostupan je u svkaoj drogeriji.
Ovaj tjedan imam novitet, novi Maybelline FIT me! tekući puder, moj je u najsvjetlijoj nijansi, broj 110. Tek je došao kod nas i veselim se isprobati. Ako želite uskoro post sa prvim dojmovima i ako vam se svidio zadnji post sa Farmasi recenzijom pudera ovdje, javite i tipkam vam:)
Za puder u kamenu s obzirom da su prva dva proizvoda Maybelline odlučila sam se za Super Stay 24h u nijansi 30 Sand. S njim sam sve više i više zadovoljna.



Za korektor ispod očiju odabrala sam lagani, hidratizirajući Boo Sting od Bronx Cosmetics-a koji je za svaki dan odličan. Ne isušuje i posvijetli područje ispod očiju, ako pak imate podočnjake tamne ne računajte na neko veliko prekrivanje. Imam i još jedan novitet, Essence High covering concealer u nijansi 10 Matt Beige. Kako ga još nisam isprobala ne znam vam ništa reći o njemu, osim da je povučen iz asortimana sad u zadnjoj izmjeni.


Da bih fiksirala korektor koji stavim koristit ću novitet koji sam dobila od svoje  MakeupVictim, riječ je o Alverde Concealer Fixing powder-u. Bijeli, tj.transparentni puder u prahu za koji ćemo tek vidjeti da li što radi.



Ovaj tjedan isprobavam Illuminate by Ashley Tisdale paletu koja je naizgled predivna. Iz nje ću koristiti Bermuda nijansu kao rumenilo, Seychelles za bronzer i St.Lucia kao highlighter. Dok ću sjenila koristiti kao npr.sjenila, što mislite, hahah:)



Volim ovakve palete u kojima imamo više proizvoda. Idealne su zapravo za putovanja jer je manje proizvoda potrebno nositi. Kao bazu za sjenila uzela sam Maybelline Color Tattoo u Creme De Rose br.91, za koji sam vam već puno puta tipkala da je odličan, učinkovit i povoljan i zapravo 2 u 1 proizvod. One dane kada ne želite sjenila nanesite samo njega za ujednačavanje kapaka i prekrivanje kapilara, a za dane sa sjenilom koristite kao bazu,tj. primer.
Prošli tjedan ste vidjele novitet kod mene koji sam dobila od brata u postu USA haul, i oduševljena sam Ulta Beauty Brow Tint-om i ovaj tjedan sam ga isto odlučila koristiti. Za dane kada budem raspoložena za popunjavanje sjenilom, umjesto brzinskom prolaženja četkicom, isprobati ću Aura Eyebrow shadow u nijansi 03 Dark koje sam dobila do muža.




Eyeliner je po stvarno ne znam koji put Essence iz We are... LE kolekcije, prve dojmove sam vam tipkala ovdje. Ali treba isprobati silne kistiće koje sam dobila, pa sam ubacila MAC Blacktrack gel liner o kojem sam pisala više ovdje.



Maskara je Farmasi OptiStyle koja će izduljiti trepavice i s te strane je odlična, ali neće dati gustoću tako da znate ako vam je to potrebno, od nje nećete dobiti. Ne trusi se niti malo.




Za usne imam minimum proizvoda. Olovku za usne od Essence-a u nijansi 11 In the Nude, Golden Rose tekući ruž isto u nijansi 11 te mat ruž Essence u nijansi 01. Sliku budem stavila naknadno jer je ova koju imam iritirajuće mutna ispala.


Za promjenu sam ubacila Avon Magix Prime and Set spray kojim sam zadovoljna kao i prvom verzijom. Nekako sam stekla dojam da mi izbacuju prištići od njega pa ga zato rijetko koristim, ali ovaj tjedan ću baš pomno pratiti i javiti te donijeti svoju konačnu presudu o njemu. Da, totalno sam zaboravila ga uslikati samog, samo na prvoj slikici sa svim proizvodima ga imate.


To je sve za ovotjednu košaricu:)

Podijelite i vi sa mnom svoju košaricu za ovaj tjedan, ja to volim čuti i baš me zanima. Ako imate prijedloge što biste željele čitati, molim vas javite mi:)









Broj komentara: 13 :

  1. Odmah molim vec nakon prvog nosenja dojmove o maybellincu 😁 super odabir, nemoj me ispsovati ako ni ti ne skuzis kako nositi alverde puder 😂❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stiže tebi odma sutra poruka sa dojmovima prvim😀😉a za alverde ćemo vidjeti bas

      Izbriši
  2. I mene zanima recenzija pudera :) <3 A moja košarica? Ista ko i prošlotjedna haha, samo ruževe mijenjam, ostalo je u istoj postavi hahh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napravit ću onda i dojmove za puder uskoro😀😉neka, onda ćeš dosta tog u isto vrijeme potrošiti pa ćeš u veliki šoping😉😀😘

      Izbriši
  3. moja kosarica za ovu sedmicu se bazirala uglavnom za obnavljanje sminke koja je bila na izdisaju :) nisam uzela nista za isprobavanje... tvoja kosarica je bas super a posebno mi se dopadaju Aurini proizvodi za obrve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aurine proizvode za obrve ćemo tek isprobati.a super je ta idrja da nadopunjujes da bi trosila stvari,to je zapravo i svrha košarice-da sve rotiramo i trošimo😀😉😘

      Izbriši
  4. Mene bas jako zanima kakav je ovaj Maybelline Fit Me puder, nacitala sam se i nagledala puno recenzija kada sam vidjela da dolazi kod nas pa me zanima i tvoje misljenje. Jer ima svega, od onih koji ga hvale do onih kojima i nije nesto a to su sve strane blogerice pa ne znam kojoj vjerovati a kojoj ne :D Volim citati recenzije od provjerenih blogerica...tako da kada ga pravo isprobas natipkaj nam svoje dojmove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo ja ću ovo shvatiti kao kompliment da meni vjerujes😍evo danas sam ga nosila,da budem iskrena upravo skinula šminku( da tek sad hahah) i prvi dojmovi su da je odličan.natipkam svakako nakon cijelog tjedna nošenja😀😉

      Izbriši
  5. Drago mi je sto opet imas najsvjetliju nijansu pudera i jedva cekam recenziju istog😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš već da kod mene uglavnom najsvjetlije nijanse prevladavaju😂😂za danas sam jako zadovoljna😀natipkam svakako nakon cijelog tjedna

      Izbriši
  6. paletica je fantasticna. Dizajn tvog bloga mi se jako svidja. Znam da se pratimo na Instagramu, ali vjeruj evo tek sam ga sad posjetila i zbog toga mi je bas drago. Sad znam da cu ti biti cesto na tvom blogu.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,da pratimo se na instagramu.Drago mi je da ti se sviđa dizajn,ja sam sad baš zadovoljna kako izgleda💖a paleta mi je predivna i ima sve za svakodnevno korištenje😍😍

      Izbriši