Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 5. ožujka 2017.

Tjedna make - up košarica, vol.15


Pozdrav drage mojeee!!:)

Došli smo do još jedne nedjelje i samim time do još jedne make-up košarice. Ovaj tjedan se jako veselim isprobavanju proizvoda jer je košarica prepuna noviteta, tako da je uzbudljiv tjedan preda mnom.

Krenimo odmah da vam sve pokažem.:)





Ako me pratite na društvenim mrežama znate da mi je bio u utorak u posjeti brat koji živi u USA i svašta lijepog mi je donio. Post samo o tome ide u toku tjedna.:)

Pa sam neke od noviteta odmah htjela isprobati. Ovaj put krećem od proizvoda koji jako dugo gledam na slikama i youtube-u i napokon ju imam!!!:) Riječ je o prepredivnoj paleti Carli Bybel koju je lansirala u suradnji sa BH Cosmetics. Za primer sam ubacila Kat Von D koji je savršen i bilo koje sjenilo s njim će trajati i trajati.





Tekući puder koji ću koristiti u tjednu pred nama i potom vam natipkati recenziju je Farmasi VFX pro koji se reklamira kao photoshop puder ili selfie puder. Uzela sam ga u katalogu za veljaču po cijeni od 49,00 kn. Odabrala sam najsvjetliju nijansu, 01.
Primer koji ću koristiti je moj NYX Shine Killer za koji sam već rekla da mi se sviđa i mislim da će se onima koji vole silikonske primere sviđati. Puder lijepo sjedne na njega i pomaže u matiranju.
Ovaj tjedan moj voljeni MAC Prolongwear korektor koji koristim ispod očiju is back, nešto više o njemu sam vam pisala ovdje.


Dva kompaktna pudera koja sam ubacila su već sada poznati kod mene, to su NYX Blotting Powder koji koristim za setiranje korektora ispod očiju te KIKO Radiant Fusion u nijansi 02 kojeg u zadnje vrijeme sve više volim. Prvo mi je bio onako meeeaahh ništa posebno, sada smo u fazi hmmm...ipak si ti dobar i nešto radiš. Pruža i mrvicu dodatnog prekrivanja.


Dobila sam također i ULTA Beauty paleticu koja sadrži highlighter, bronzer i rumenilo. Te naravno ubacujem u košaricu i bacamo se na isprobavanje.:)




Još sam dobila i tri Ulta Beauty proizvoda koja sam odlučila odmah isprobati. Korektor koji ću na prištiće staviti ( ubi me pms ovaj put...), gel za obrve u nijansi Medium te sjajilo za usne. Kako nisam ništa od ovih proizvoda isprobala nemam vam još što za reći.



Stavila sam svoju maskaru za koju znam da djeluje i koju obožavam, naravno riječ je o Lash Sensational maskari od Maybelline-a.
Nisam vam slikala eyeliner jer je lako za pretpostaviti koji ide i ovaj tjedan u košaricu, naravno to je Essence iz LE We are kolekcije o kojoj sam vam pisala ovdje. Ja ga obožavam i skoro pa se ne odvajamo.
Što se još tiče proizvoda za usne, osim Ulta sjajila naravno da su i ovaj tjedan tu moji obožavani Golden Rose Liquid Matte ruževi u nijansama 03 i 16.


Da bi ovo sve na licu bilo sjedinjeno i lijepo izgledalo tu je MAC Fix+.:)




Što vi nosite naredni tjedan?Imamo li neke zajedničke proizvode??


Broj komentara: 20 :

  1. Paleta je predivna! 😍
    Nemamo zajednicke proizvode, ali ja nosim Catrice camuoflage korektor, Bourjois helathy mix puder (stara verzija), Avon ili Essence maskara, Catrice olovka za obrve, Revolution paleta sjenila, Catrice tus za oci, Aurin tekuci ruz.. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice camouflage obozavam,healthy mix nisam nikad probala morat cu uskoro😉

      Izbriši
  2. jedino nam je zajednička maskara i meni je super isto :)) a za puderom sam jos u potrazi da mi je bas onako super...a dok ga ne nadem koristim od maybellina affinitone i korektor od catrice camuoflage i she tuš za oči :)) i za usta vecinom olovke os essence ili ruževe iz avona :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence olovke za usne su i meni odlične😀ipak imamo nke zajedničke proizvode😀😉

      Izbriši
  3. Gledam u ovu sliku gdje je Carli Bybel paleta i ne mogu se nadiviti koliko je lijepa, savrsene nijanse za moj ukus i cijela paleta izgleda bas predivno. I ova ULTA paletica mi izgleda zanimljivo tako da jedva cekam post sa svim tim novitetima. Ne znam zasto su mi uvijek tako privlacni svi ti kozmeticki proizvodi koji nam nisu tako lako dostupni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prepredivna je paletica i meni😍svima su nam privlačni takvi proizvodi do kojih teže možemo,hahah

      Izbriši
  4. Divota od kosarice! 😍 jedva cekam dojmove o novitetima 👍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit ce ovaj put puno,punooo dojmova😀😍😘

      Izbriši
    2. Weee!! ❤❤❤ znas koliko volim tvoje recenzije, dugo nisam nasla da netko tako dobro pise, bez zamaranja a dve kaze ❤😘

      Izbriši
  5. Slažem se s Jelenom :) Divno je sve, samo GR ruževi su nam zajednički, tj. ja sam još samo na jednom (03) hahh :) Jedva čekam recenzije svega novogaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš pod hitno poraditi na GR ruževima,trebaš ih još!!😀bit će puno dojmova i počinjem uskoro😉

      Izbriši
  6. sad u zadnje vrijeme rotiram tri pudera Catrice- All mat plus, nude illusion i HD.
    rumenilo iz catrice palete rumenila 020 što je izašla iz asortimana pa sam ugrabila po 16,90. korektor Essence Get picture ready, Essence maskara- the falses lashes maskara dramatic volume unlimited i Catrice Glamour doll maskara. i sjajila- mini Essence set od 3 kom ili maybeline sjajilo i Essence sjajilo što je izlazilo iz asortimana..
    e i catrice paleticu korektora koja je već pri kraju..

    OdgovoriIzbriši
  7. Biti ćeš jako zadovoljna CB paletom...
    Tek sad vidim da si je kupila...kontala sam da si preko brata naručila samo kistove.. Onda je ovo bila još jedna narudžba...yes,girl...;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah nisi pazila na satu onda😂😂😂isto kad i prva dva seta sam naručila,a ashley tisdale kistove i paletu u drugoj narudzbi😉

      Izbriši
  8. Carli paleta mi je vrh :D imam veliku zelju da je kupim i nadam se da ce to biti sto prije :D

    OdgovoriIzbriši
  9. A vjerujem,ja sam ju isto odkad se pojavila gledala jer mi je predivna😍😍😍nadam se da ćeš ju čim prije ugrabiti😘

    OdgovoriIzbriši
  10. Obozavam dekorativnu kozmetiku i volim citati iskustva prije nego i sama kupim neki proizvod :).
    Pratim na fb:Lorena Smojver,ig:lorenasmojver13

    OdgovoriIzbriši
  11. Detaljno i zanimljivo, obožavam ovakve postove :)
    pratim te na FB: Helena Devčić i na IG: hells4

    OdgovoriIzbriši
  12. Volim ovakve postove gdje se mnogo dobrih stvari stavi na jedno mjesto.. I sama koristim dosta navedenih proizvoda. Fb Barbara Slaviček, Ig barbara.slavicek

    OdgovoriIzbriši
  13. Paleta djeluje prekrasno *_*
    Sviđa mi se post o tjednoj košarici jer ne volim kupovati napamet i razočarati se. Nekad testeri nisu dostupni, a nekad ne mogu odrediti po toj kapljici testera odgovara li mi nešto zaista. Zbog toga volim čitati iskustva i tek onda donijeti odluku o kupovini ^_^
    Pratim na fb kao Marija Rozić

    OdgovoriIzbriši