Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 8. ožujka 2017.

USA haul - new in


Pozdrav drage moje!!!:)

Danas vam donosim jedna post kojem se jako veselim, naime riječ je o new in postu sa svim brandovima koje dosad nisam imala prilike isprobati.

Naime moj brat sa svojom obitelji živi od rujna u Americi, točnije u Denveru. Naravno da je to za mene značilo da su mi odjednom brandovi koje sam samo gledala online i u youtube videima lako dostupni. 

Za početak sam htjela isprobati BH Cosmetics kistove i to mi je brat naručio još prije koji mjesec i ostalo mi je samo čekati da dobijem fizički svoju narudžbu. Računala sam da prije ljeta ništa od toga, no onda je iznenada poslom brat došao u Hrvatsku i svratio kod nas u Rijeku da se vidimo i da vidi svoju nećakinju. I ja sam dobila vrećicu punu divota. Dobila sam puno toga i bratova žena me iznenadila sa puno stvari koje mi je kupila. Čeka vas post sa punooo slikica.:)




Krenuti ću od BH Cosmetics narudžbe. Imali su pred koji mjesec akciju na kistove koju sam iskoristila i naručila dva seta i paletu Carli Bybel.

Setovi koje sam naručila su Sculpt and Blend 2 Sculpt and Blend 2Studded Coutoure i Illuminate by Ashley Tisdale. Sva tri seta su preprepredivna i jedva ih čekam koristiti.










Zatim imamo i dvije palete, Carli Bybel za koju ste vjerujem svi već čuli, te ju možete naručiti ovdje. Druga paleta je Illuminate by Ashley Tisdale koja dolazi sa sjenilima, rumenilom i bronzerom te nijansama koje se mogu za highlight koristiti.







Zatim sam dobila mnoštvo stvari iz Ulte od njihovog branda Ulta Beauty s kojima se nikad nisam susrela, što nije ni čudno kad nemamo Ultu kod nas.
Krenimo, ovo su stvari koje mi je bratova žena odabrala i poslala.:) Hvala ti ( iako oni ne čitaju blog,haha, ali nek se zna)
Dobila sam paletu sa 10 sjenila koja još nisam ni swatchala, trio paletu sa highlighterom, rumenilom i bronzerom te paleticu sa 5 ruževa.












Dalje imamo dvije dvostrane olovke, jedna je lipliner dok je druga olovka za oči. Također sam dobila dva korektora, korektor u boji kože za prekrivanje te zeleni za ublažavanje i neutraliziranje crvenila. Oba u sebi nose naziv Colour correcting. Treći na slici proizvod dolazi u istom pakiranju kao korektor, no radi se o sjajilu koje sam uvrstila u ovotjednu košaricu.



Zadnje su tri kistića Ulta branda, mali putni kistići ja bih rekla. Kistić za rumenilo, za sjenilo i ruž. Iznenađujuće su mekani i isprobam ih uskoro svakako. Zasad sam se bacila odmah nakon pranja na korištenje Ashley Tilsdale seta kistova.



Još jedna skupna slikica svih Ulta Beauty noviteta koje jedva čekam isprobati:)



Dobila sam i ljubičastu olovku za oči od Nyx-a te EOS kremicu za ruke.





Zaboravila sam uslikati dva laka za nokte.


Broj komentara: 12 :

  1. Jaaaaooooo!!! 😍😍😍😍 Ne znam koje prije recenzije cekam,sve mi je divno! Jos jednom, bravo za brata i pitaj jel bi htio jos jednu seku 😂
    💋💋

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah nema mjesta za još jednu,i ja sam mu previše😂😂😂😂jooj i ja jedva čekammm isprobavanje

      Izbriši
  2. Nominiram tvog brata za Brata Godine! Ovo je famozno!😍😍😍😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se malo je reći oduševila😍😍😍😍😍

      Izbriši
  3. Koliko divote na jednom mjestu <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  4. AAJME! ovo je raj za oči, pogotovo Carli Bybel paleta :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa odakle da krenem kad je sve predivno....kistovi, palete...ne znam sta bih izdvojila kad mi se sve svida :) Ali imam jednu primjedbu, pa kako si mogla zaboraviti uslikati lakove?! A mozda i bolje da ne vidim jos i to :D Mogu samo zakljuciti da imas jako dobru obitelj koja podrzava tvoju ljubav prema kozmetici i mislim da je to jako lijepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ej znas da sam te se iskreno sjetila kad sam skužila da ih nisam slikala.morat cu to ispraviti i objaviti ih,iako ajde bar se na skupnoj slici vide malo😂😂a obitelj se navikla da je to ono sto ja volim;drugo mi ne treba pa sta ce od mene,hahaha

      Izbriši
  6. Sve je prekrasno, posebno Carli Bybel paleta. 😍

    Sudjelujem :)
    FB: Tea Bandić

    OdgovoriIzbriši