Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 10. ožujka 2017.

Farmasi VFX pro puder - recenzija



Pozdrav drage moje!!!

Danas za vas imam recenziju jednog noviteta koji je čini mi se bio željno iščekivan ako je sudeći po reakcijama i zastupljenosti u online svijetu posljednjih dana. 

Riječ je o novitetu koji obećava photoshopiran izgled i reklamira se kao "selfie" puder. 
Riječ je Farmasi proizvodu, brand-u koji je u Hrvatskoj novi i došao je tek u prosincu. Dok u susjednim zemljama to nije slučaj i njihovi proizvodi imaju jako dobre recenzije. Osobno sam dosad zadovoljna sa svime što sam isprobala. Učlanila sam se kada su se tek pojavili, i ako želite nešto naručiti slobodno se javite i možete preko mene naručivati.:)




Krećemo od onog što Farmasi kaže za ovaj puder, a to bi bilo:

"VFX pro camera ready foundation daje vizualni efekt retuširane, besprijekorne, glatke kože spremne za oko kamere. Uz VFX pro #NOFILTER psotaje stvarnost a vi možete opušteno uživati u prirodnom look-u i fotografijama koje ćete voljeti. VFX PRO sa implementiranom foto filter tehnologijom ,prelama svjetlost pružajući nevidljivi matter finish čak i na fotografijama krupnog plana!"

Znači puna usta tvrdnji, a kako se meni svidio i opravdava li barem dio tvrdnji pročitajte u nastavku.

Ambalaža i pakiranje: Dolazi u staklenoj bočici sa pumpicom i prozirnim čepom. Kao što sam već puno puta spominjala, ja volim staklene ambalaže ( koliko su potencijalno osjetljive, nećemo pričati,hahah ) jer odaju dašak luksuza. Ono što mi se sviđa što dolazi u kartonskoj crnoj ambalaži jer volim takva pakiranja, sa strane ima jedan dio otvoren na kojem vidite nijansu. Pumpica odlično dozira proizvod i neće vam zadavati probleme, dolje sam vam stavila slikicu koliko proizvoda izađe jednim stiskom pumpice.





Cijena i militraža: Trenutno je u aktualnom katalogu na akciji za 49,00 kn za koju dobijete standardnu količinu od 30 ml. Redovna cijena će biti 100 kn.


Nijanse: Puder dolazi u tri nijanse što je definitivno mana, ali mislim da će se na tome poraditi. Pogotovo sada kada su se rasprodali u tren puderi. Nijanse 2 trenutno ni nema za naručiti jer se tolika navala nije očekivala. Ja sam si naručila u nijansi 01 Vanilla. Ova nijansa vuče na žuto te sam prvo mislila da nema šanse da će mi odgovarati. No prevarila sam se, kada se izblenda stopi se lijepo. Ostale dostupne nijanse su 02 Natural Beige te 03 Dark Beige.


*Slike nisu editirane da biste vidjele stvarnu nijansu*


Nanošenje i prekrivanje: Puder je izrazito lagane teksture iako je jako gust te ga na licu definitivno nećete ni osjetiti. Upravo zbog svoje gustoće mislila sam da će biti težak na licu. Nanosim ga sa RT Buffing kistom iz Berlin kolekcije. Lagano se blenda i nadogradivo je. U principu stavljam jedan sloj, no naravno da sam probala i dva sloja da vidim učinak. Na licu stvarno lijepo izgleda te se prosijam kroz neka 4 sata, što je po meni jako dobro. Samo jedan sloj pruža dovoljno prekrivanje kroz koje će se ako imate crveni upaljeni prištić on nazirati ali nije strašno i neprihvatljivo. Ukoliko stavite puder i korektor sigurni ste da ste lijepu bazu i ten kreirale:)

Trajnost: Puder izdrži cijeli dan bez problema i uz minimalne popravke, kao blotanja, možda dva puta u radnom danu. Već sam ranije pisala da se ja šminkam oko 6 ujutro i skidam šminku najranije oko 20 h navečer. Jedina zamjerka  je što sam ipak primjetila da se kroz dan skupi oko nosa te na suhim dijelovima koje trenutno na bradi imam. Upravo zbog toga mislim da osobama suhe kože ne bi odgovarao te da je više za mješovitu te masnu kožu.

Ocjena: -5/5
Ova ocjena je zbog malog izbora nijansi i što se ipak nakon nekog vremena ističe suhe dijelove kože. Mislim, iskreno nije to ništa strašno i dramatično, netko kome je svejedno ne bi ni primjetio no ja te dijelove vidim i moram vam ih spomenuti.


Staviti ću vam slikice kako izgleda na meni, nisam baš zadovoljna slikama i ne volim baš sebe na slikama, no bez njih mi nema smisla recenzija pudera. Slikane su na poslu brzinski,hahah. Jedna je na umjetnom svjetlu, druga na prirodnom. Znači slike su realne bez prepravljanja da vidite stvarni prikaz, a ne prikaz mene photoshopirane i bez točkice i mane na licu.:)





Eto to bi bilo sve za danas. Kako vams e čini puder, jeste ga isprobale? 


Broj komentara: 19 :

  1. O joj.. i ja sam narucila najsvjetliju nijansu.. al cini mi se da ce mi biti pretaman.. i tako zuto djeluje ajme 😣

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na ruci da ful tamno izgleda,ali kad ga izblendaš skroz drukčije je i stopi ti se fino.na umjetnom svjetlu je ful žuto,ali namjerno nisam slike uređivala i peglala jer to onda nema smisla i nije realno i osobno me to nervira jer se stvarnost ne vidi.

      Izbriši
  2. E dobro pa nisam narucila,bas je taman i zut.
    Prva slicica,umjetno svijetlo,jbg zuckasta si mi.
    Inace si mi bas zgodnica 😍

    Probah cc kremu,odicno prekrivanje,nema tog nakupljanja po nosu koje mi se dogada s puderima....no izaziva mi minijaturne pristice 😣

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cc krema mi je odlična,ja ju obožavam.da vidjela sam da je na umjetnom na žuto ispalo,ali na dnevnom je ok.Kad se nanese i izblenda izgleda dobro,ali i menije na ruci djelovao pretamno i zuto😂😂

      Izbriši
  3. Lijepo moje! 😍😍
    Mislim da ce gejsa preskociti, ne mogu zamisliti da bi se to na meni izblendalo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma joj grozna sam si ali hvala svejedno😂😂pa moze gejša malo potamnit i požutit😂😂😘

      Izbriši
  4. Ne vjerujem kako je žut...uh...uh...
    I kao najsvjetlija nijansa, pa gdje su gledali kad su ga radili...hhehe...
    Baš sam i ja ovih dana naišla na jako žutu BB kremu.. Uf kako to mrzim... Moram je povlačiti skroz do po cijelom vratu da se ne vidi ta razlika...stopi se on s kožom al se vidi...pogotovo onaj koji se kuži..
    Definitivno moraju popraviti nijanse i povećati izbor... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidjela sam to za BB kremu.činjenica je da je žut ali opet može se s njim ali tesko je među samo 3 nijanse naći savršenu😀tako da vjerujem da će to promijeniti

      Izbriši
  5. U zadnje vrijeme se svugdje spominje taj puder ali evo ovo je prva recenzija koju sam procitala i bas me zanimalo kakav je. Iskreno pudere ne volim narucivati bez da vidim uzivo koja mi nijansa odgovara. Meni odgovaraju puder zutog podtona ali cini mi se da bi mi ovo ipak bilo prezuto. Stvarno steta sto ima tako malo nijansi. Ali ti si bas slatka i svakako imas veliki plus sto si stavila i fotke kako na tebi izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da slažem se svugdje se spominje,ali mi se ne sviđa što su slike većinom provučene kroz filtere i ne vidi se stvarnost.To i inače ne volim.Za slike sam totalno nezadovoljna,prvo brzinske su i sve mane se vide😂😂ono sto se i uzivo ne primjeti ja vidim tu😂😂ali opet se vraćam da je to kako će i drugima zapravo izgledati pa sam ipak stavila.malo neretuširanog izgleda iz susjedstva za promjenu😉😀

      Izbriši
  6. Sad tek vidim ovu recenziju. Na svjetlu je žućkasto da, ali na danjem svjetlu ti lijepo izgleda :) I lijep ti je ruž taj dole što imaš, ne znam jel to isti kao gornji. I sad me još više podjećaš na onu našu glumicu, glumila i sad u Zlatni dvori, paa ne mogu se sjetit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije isti ruž,gore je 03 dolje 17,naravno golden rose😂😂😂😂ma daj užasna sam na obe slike podjednako😂😂😂da kažem žut je ali stvarno se može lijepo isfurat😉😀a na gornjoj slici su još i sjene pa izgleda još žutije neg što jest

      Izbriši
  7. Odusevljena sam sto si stavila slike kako puder izgleda na tebi jer da sam pogledala samo swatch mislila bih da ne bih mogla da iznesem ovaj puder :) Sad mislim da cu ga ipak probati :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je da ti se sviđa😀i slažem se swatch ti ne moze dovoljno reći,mislim činjenica je da je žut i taman ali na licu se lijepo stopi i moze se isfurati bez problema😀😉i htjela sam staviti realne slike koje nisu uređene jer ni one ne pokazuju kako će izgledati na bilo kome od nas jer su predotjerane a to mi osobno nema smisla

    OdgovoriIzbriši
  9. Vidjela sam nedavno video od Dashofblue sa prvim dojmovima ovog pudera, Marina Mamić ga takođed dosta hvali i sad sam čitala tvoju recenziju. Nekako mi se ne sviđa što istiće te suhe dijelove, inaće imam mješovitu do masnu kožu, ali mo se zna desit neka ljuskica na licu. Sad su dobili još neke nijanse pa je možda lakše odabrati onu koja odgovara. Osobno bi prvo voljela neki tester isprobati, teško kupijem puder i u drogeriji, a ovako preko kataloga se nekako ne mogu odlučiti. Svaka čast što si stavila slike bez ikakvih filtera kako bi se vidio pravi dojam pudera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da preko kataloga je jako teśko pogoditi pravu nijansu.A što se slika tiče mislim da recenzija pudera ili nekog proizvoda za lice nema smisla ako jw slika photoshopirana i uređena. Onda sve pada u vodu po meni

      Izbriši
  10. Super post. Volim saznati neke informacije o Farmasi kozmetici jer je još nisam koristila, pa je svaka recenzija dobrodošla. FB Danijela Šarić

    OdgovoriIzbriši
  11. Jedno vrijeme sam se baš nećkala oko ovog pudera, pa sam ga zaboravila i sada sam 100℅ sigurna da nece na mene nikako, ne vjerujem koliko je žut...

    OdgovoriIzbriši