Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 19. ožujka 2017.

Tjedna make - up košarica, vol.17


Pozdrav drage moje!!!:)

Došli smo na još jedan prikaz tjedne košarice:)







Krenimo vidjeti što sam ovaj tjedan ubacila.


Krećemo kao i uvijek od proizvoda koje stavljam na lice.
Ovaj tjedan je opet primer Baby Skin od Maybelline-a koji je po meni idealan drogerijski primer na silikonskoj bazi i isplati ga se imati. Popuni pore, pomaže u matiranju i puder odlično sjeda na njega.
Ponovila sam tekući puder te sam opet uzela novi Maybelline FIT me! u najsvjetlijoj nijansi 110. Nosila sam ga svaki dan prošli tjedan i mogu reći da sam prezadovoljna i svakako vam ovaj tjedan planiram natipkati post o njemu.
Korektor za područje ispod očiju koje će lijepo posvijetliti to područje je MAC ProLongwear koji je moj obožavani proizvod i rado ga nosim i svakako kad se potroši ponavljam kupnju.


Odabrala sam dva pudera u kamenu, NYX Blotting powder koji koristim za setiranje korektora ispod očiju te Shiseido Sheer Matifying puder u nijansi 120 za ostatak lica.



Ovaj tjedan sam opet odabrala Carli Bybel paleticu od BH Cosmeticsa koja je jednostavno prepredivna i uživala sam ju koristiti zadnji put. Opet je za bazu za kapke tu moj obožavani i definitivni must have Maybelline Color Tattoo u nijansi Creme de Rose 91.




Ovaj put ću samo highlightere iz paletice koristiti.
Za bronzer sam odabrala Physicians Formula Nude Wear, bronzer sa 4 nijanse koje ja pomiješane koristim.
Iz Ulta paletice ću koristiti rumenilo i možda bronzer ovisno o raspoloženju.



Da bih imala ikakve obrve tu su dva gel proizvoda, Essence Make me brow u boji te Anastasia Beverly Hills prozirni gel.


Ovaj put sam se teška srca odlučila za promjenu eyelinera te će to biti Aura tekući tuš.


Isprobati ću Eveline maskaru Big Volume Lash što je ujedno i prva njihova maskara koju imam.



Za usne imam dva proizvoda. Naravno Golden Rose tekući ruž u nijansi 13 te NYX sjajilo u nijansi Natural.



Fiksator koji je opet u upotrebi this week je Essence o kojem sam vam tipkala ovdje.



Ovaj put je relativno malo proizvoda u košarici i zapravo sam poprilično zadovoljna količinom.

A sad da čujem što ćete vi nositi? Koristite li nešto od gore spomenutihh proizvoda?





Broj komentara: 9 :

  1. Znaci volimo novi fit me? Onda se definitivno bacam na isprobavanje i zeljno iscekujem tvoju recenziju 😉
    Ostatak kosarice lajkam, za baby skin potpisujem, a nadam se i recenziji bybelice ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Volimo mucho novi fit me,odličan za svaki dan,ali stvarno odličan.nimalo težak,pokriva solidno sve pohvale.a za paletu da ti budem iskrena mislim se da li nju prvu swatchati ili illuminate od proslog tjedna,to mi je trenutna dilema hahaha

    OdgovoriIzbriši
  3. Tak si i ja imam jedan mali kofercic i samo iz njega proizvode koristim. To sam vidjela od tebe. Samo sto ja nista ne mijenjam nego kako sto potrosim-bacim i ubacujem novo.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam ni ja isprobala Eveline maskare ali sam cula da su odlicne, bas me zanima hoces li i ti to potvrditi. Kosarica i ovaj tjedan puna lijepih proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično, puno zanimljivih stvari. A ja od svega ovog samo color tattoo probala :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je lepa ta Carli paleta :) Super si proizvode odabrala, jedva cekam utiske o maskari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da predivnaaa je paletica stvarnoo😍😍😍😍😍i ja sam zadovoljna s odabranim😀😉

      Izbriši
  7. Meni je zapao za oko ovaj prajmer baby skin, vec odavno zelim da ga probam. Odlican post :) #Samokazem

    OdgovoriIzbriši