Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 14. ožujka 2017.

Što je u mojoj svakodnevnoj make -up torbici /neseseru



Pozdrav drage mojeee!!!


Danas vam donosim pregled svoje make - up torbice koju nosim svakodnevno u torbi sa sobom. Ranije sam nosila ogroman enseser i brdo proizvoda za usne, koji budimo realni najčešće samo stoje i vučem ih bezveze sa sobom i otežavaju mi torbu. Sada sam se opametila i nosim stvarno najnužnije sa sobom i ono što zbilja koristim.
Zapravo nemam ništa spektakularno što nosim, osim zbilja najnužnijeg pa vam možda ovaj post bude poticaj da i vi reducirate stvari koje svakodnevno nosite sa sobom i realno olakšate si život.:)

Pa krenimo vidjeti što sam ja to u neophodno svrstala:)





Trenutno imam mali preslatki  neseser koji sam dobila od svoje Makeup Victim, riječ je o preslatkom neseseru iz Essence limitirane kolekcije We Are.. o kojoj sam vam tipkala svoje dojmove ovdje i spomenula da ga nisam pronašla.

Sada ga imam i odmah je stavljen u upotrebu:)



U njemu svakodnevno nosim pincetu. Trenutno imam Essence rozu sa bijelim točkicama koju sam kupila u Mulleru. Odlična mi je i nebrojeno puta me spasila, mislim tko još nije izašao iz kuće i otkrio neku dlačicu ili obrvu gdje ne bi smjela biti?? Ja priznajem ,jesam puno puta. Uz pincetu  mi naravno treba i ogledalo. Imam preklopno rozo Paris koje sam dobila još prije nekih desetak godina od prijateljice kada je išla u Pariz.




Dalje nešto što je staple kod mene pogotovo u zimskim mjesecima je naravno labelo, odnosno balzam za usne. Trenutno imam od Lovely prirodne kozmetike koji sam pred nekih mjesec - dva  kupila. Cijena je 20,00 kn i možete dogovoriti kakvu aromu želite.:)
Dalje sa sobom uvijek imam minimalno jedan Golden Rose tekući ruž plus ruževi i olovke za usne koje se nalaze u aktualnoj make up košarici. Na slici ih danas nema jer sam nosila samo tekući ruž danas. Jedan je uvijek back up kod mene.:)



Ako mi u toku dana zatreba nosim si i Essence Stay Matt fiksirajući transparentni puder koji mi se sviđa i dobro obavi svoj posao. Ako sam se zasjajila, stavim ga preko i u tren je problem rješen. Možete ga kupiti na svim Essence štandovima i cijena mu je oko 25kn.
Njega nanosim malim kabukijem ili kako mi on u ovaj neseser ne stane više, nosim si klasičnu spužvicu - aplikator koji ubacim od nekog pudera u kamenu iz kolekcije.( na slici nema jer mi je ispao danas na poslu na pod  pa sam ga i bacila, ubacit ću si ujutro novi).





Također uvijek imam sa sobom gel za suho pranje ruku i paketić papirnatih maramica. Trenutno imam mali neseser te zbog toga oni stoje u torbi ne unutar nesesera. Ranije su bili u neseseru.



Što vi nosite u svojoj torbici svaki dan? A što zbilja koristite od onog što nosite?


Broj komentara: 11 :

  1. Lijepo si se organizirala ❤ ja sam se tek nedavno otganizirala (vidjet cemo koliko ce potrajati), inace mi je staple 20 ruzeva razbacanih po torbi, koja olovka i to je to. Ostatak su igracke 😂 vlazne maramice, boce vode, smrvljeni keksi i ostatak kifle i tak to 😆

    OdgovoriIzbriši
  2. Poznato mi je ovo sa sadržajem torbe jer je tako i kod mene,kod mene ima i otvorenih lizaljki,rastopljenih kiki bombona,brdo kinder jaja onih plastičnih,laninih crteža,računa😂😂😂😂

    OdgovoriIzbriši
  3. stvarno jako racionalizirano..super si to svela na minimum..ali mislim da je u biti stvar u nesseseru, jer koliko je on velik toliko (ne)stane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha pusti me da uživam u uvjerenju kako sam racionalna postala😀😉😂ali da u pravu si moguće d aje do nesesera

      Izbriši
  4. Ufff svega kod mene. Imam poveliku torbicu :D Gel i maramice vlazne za dezinfekciju, upaljac za senilne pusace, olovka za oci, bar 2 olovke za usne, 5,6 ruzeva, catrice mat puder u kamenu, aura korektor, pinceta, tablete, papirnate, par vatica, grickalica za nokte, flasteri... ne mogu se sjetit vise :D Svako malo nesto dodam. Imam neku prozirnu i super mi je jer odmah vidim gdje je sto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod tebe stvarno svašta ima😀 joj te prozirne su mi prefora😍😍

      Izbriši
  5. I kod mene je slično kao i kod tebe.. Labello, ruž, matirajući puder u kamenu neki, maramice, vlažne maramice, ogledalce i krema za ruke obavezno jer mi je koža suha kao barut.. :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni krema stoji na poslu na stolu pa ju više ne nosim u torbi...vidis kako smo svele stvari na minimum👏👏👏👏😀

      Izbriši
  6. Imam i ja ovu slatku tockastu Essence pincetu :) Joj ja sam prije nosila stvarno previse toga u svom neseseru i sto mi treba i sto ne treba. Mene su spasile male torbe koje u zadnje vrijeme vecinom nosim pa mi u nju ne stane puno toga pa sam i neseser morala smanjiti. I sada u njemu zapravo i nosim on sto mi moze zatrebati tokom dana. Tako da se tu uvijek nalazi olovka za obrve, maskara, balzam za usne, korektor, ruz ubacim samo onaj koji sam tog dana stavila kao i olovku za usne ako sam ju koristila, matirajuci puder, oni papirici za matiranje, turpija za nokte i ogledalce. I jos u torbicu ubacim maramice i vlazne maramice jer mi to ne stane u neseser.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preslatka je pinceta i još je i dobra,dobitna kombinacija😀vidim ti puno tog nosiš sa sobom😀😉😂

      Izbriši
  7. Labello, maramice, vlazne maramice, ogledalo,maskara,krema za ruke,jer hladan vazduh zna da bude nemilosrdan prema kozi...itd. Sadrzaj nesesera nije svaki dan isti, zavisi da li imam ruz ili sjaj, ili samo nanesem Labello. Ali bez nesesera ne idem nigde. Pratim na fb Vesna Vucic, ig vesna 923, blog Vesna V.

    OdgovoriIzbriši